Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2243
Copyright (C) HIX
2004-07-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: repules jovoje (mind)  28 sor     (cikkei)
2 nasa, japan viz (mind)  65 sor     (cikkei)
3 lassan megbukik... (mind)  27 sor     (cikkei)
4 Dizel olajszint (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Vegyes (mind)  17 sor     (cikkei)
6 re: Re: Pug 206 beszamolo (mind)  18 sor     (cikkei)
7 Re: dizelek zavarasa (mind)  18 sor     (cikkei)
8 Re: Mozaik utca (mind)  22 sor     (cikkei)
9 re: tanulovezeto es radardetektor (mind)  22 sor     (cikkei)
10 re: Re: Pug 206 beszamolo (mind)  12 sor     (cikkei)
11 Alfa ekszij (mind)  17 sor     (cikkei)
12 Re: szlovak detroit (mind)  41 sor     (cikkei)
13 re: Dizel olajszint helyett kisajatitas (mind)  25 sor     (cikkei)
14 Veszprem-Tihany (mind)  5 sor     (cikkei)
15 Radardetektor (mind)  17 sor     (cikkei)
16 Gyor-Tihany (mind)  9 sor     (cikkei)
17 Re: raketa/repulo (mind)  15 sor     (cikkei)
18 re: szlovak detroit [PRIVAT] (mind)  11 sor     (cikkei)
19 Re: Makrancos fabia (mind)  18 sor     (cikkei)

+ - Re: repules jovoje (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Gyula:
>>Ezzel semmi baj valoszinuleg, atternek raketa technologiara (szemi
>>ballisztikus kozlekedes). Ursiklo masodik lepcsoje (a kozepso, bazi
>>nagy tartaly) egyszeru hidrogen es oxigen tarolasra van.

> Jut eszembe! A NASA most kiserletezik egy olyan jarmuvel, ami nem
> visz magaval oxigent, csak hidrogent (uzemanyagot). A szukseges
> oxigent a legkorbol nyeri ki. Amugy ezzel a jarmuvel ertek el az

ez ugyebar a legkori repulesre jo, urrepulesre nem.

> iden a 7 Mach-os sebesseget :) A trukk egy speci kompresszor alapu
> hajtomu! A beerkezo levegot szukuletben es turbinalapattal
> osszepreselik, belenyomjak az uzemanyagot, a keverek eges (robbanas)
> hatasara nagyon kitagul, majd ezt atvezetik egy masik turbinalapaton,
> es a jarmu hatuljan kivezetve a forro levegot a keletkezo nagy toloero
> meghajtja a repcsit :) A gep tipusa X-43A, es a jovo urrepulogepeinek

anno valamikor a 40-50-es evekben talaltak ki ezt, torlosugarhajtomunek 
nevezik. sot ha jol tudom, abban meg forgo alkatresz is eleg keves van. a 
klasszikus torlosugarhajtomunek az a hatranya, hogy csak bizonyos 
sebesseg felett uzemel, mert nincs benne kompresszor ami suritene a 
levegot, hanema torlonyomas hozza letre a kompressziot. ezert kell egy 
gyorsitoraketa/hajtomu is melle.

homer
+ - nasa, japan viz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A NASA most kiserletezik egy olyan jarmuvel, ami nem
>visz magaval oxigent, csak hidrogent (uzemanyagot). A szukseges
>oxigent a legkorbol nyeri ki. 
A szilard, vagy cseppfolyos uzemanyagu raketak uzemanyaganak elegetesehez a lev
ego oxigentartalma nem elegendo, ezert KELL magukkal vinni oxigent is. 

>A trukk egy speci kompresszor alapu
>hajtomu! A beerkezo levegot szukuletben es turbinalapattal
>osszepreselik, belenyomjak az uzemanyagot, a keverek eges (robbanas)
>hatasara nagyon kitagul, majd ezt atvezetik egy masik turbinalapaton,
>es a jarmu hatuljan kivezetve a forro levegot a keletkezo nagy toloero
>meghajtja a repcsit 

Amit leirtal, az a teljesen kozonseges gazturbina mukodesi elve. Az elso kompre
sszorkerek suriti a levegot, a nyomastol felforrosodik, inditaskor be kell ugya
n gyujtani, de kesobb onfenntarto az eges benne. Az egester utan az expandalo u
zemanyag-keverek hajtja a turbinalapatot  (ez kozos tengelyen van a kompresszor
ral, az innet kapja a hajtasat), aztan ahogy a szabadba expandal, jon a toloero
. Ebben semmi trukk vagy ujdonsag nincsen, minden sugarhajtomu errol szol...

>tobb helyrol hallottam, hogy ha eladok egy autot, akkor
>kell hozza adnom a vasarlonak egy felhatalmazast is, amivel az
>eredetisegvizsgalatot elvegeztetheti, enelkul nem csinaljak meg.
Az eredetvizsgalatot az ELADONAK kell elvegeztetnie, vagyis ha a betu szerinti 
jog alapjan jarsz el, akkor a megallapodas utan TE viszed el a kocsit eredetviz
sgara, es utana a kapott papirokat, a torzskonyvet, forgalmit, kulcsokat odaado
d a vevonek, aki elsetal az okmanyirodaba es a kot. bizt. megkotese utan nevere
 veszi a szerzemenyt. Mivel ezer helyen csinalnak eredetvizsgat, tisztabb ugy m
egcsinalni, hogy elado es vevo is ott van, akkor lehet latni, hogy nincs humbug
.

>> Amsterdam-Brus szel kozott, pl. Parizsbol jon a vonat, Brusszelig igazi
>> TGV (a tempo is), onne t meg lejon a sima sinekre (amiket lassan szednek
>> fel, es folyamatosan epitik a nagysebessegu, zart palyat) es normal
>> gyorsvonatkent (120kmh?), de atszallas n elkul mehetsz tovabb.
>Inkabb lassu tovalokodonckent, legalabbis par eve meg a tgv is olyan jo 
>60as atlagot produkalt brusszeltol a nemet hatarig, Koln fele :-(
A tovalokodoncoket siman elhagytuk, a kozonseges gyorsvonathoz kepest is sporol
tunk talan 20 percet a rovid tavon. Elsobbseggel halad a sima vasuton, es persz
e atlagban lehet, hogy nem, de az allomasok kozotti utazoban sztem megvan az a 
120. Szemelyes tapasztalat tavaly julius-oktober kozti idoszakbol. 
Az epiteshez: ha a vonat ablakan kinezve felszedett sineket, epulo uj hidakat, 
tolteseket latok, akkor az valszeg mar tuljutott az engedelyeztetes, kisajatita
s 10eves fazisan, nem? :)

>A roncs japan autokon mentem 8-10 km -et viz nelkul
>(szanaszet ment a vizpumpa, 2 perc alatt nem maradt viz a
>rendszerben), 200 km -et toltes nelkul, stb ...
Peeeerszee.... Elnezve a Hondaim (mostmar a harmadikat nyuzom, volt 1.7VTEC, 1.
6VTEC, most 1.7nemvtec van) vizhomeroit mindig gyanus volt, hogy 6-800meter (!)
 megtelele utan a mutato beallt uzemi homersekletre. (jo-jo, tropus, de ha a ko
csi 12 orat all 25 fokos kornyezeti homersekleten, elhul, nem?)  Ennyi hot egye
tlen motor sem termel! De el bennem a gyanu, hogyha ebbol a vizbol 1 deci is hi
anyozna, 50 meter alatt jovatehetetlenul megfoznem, nemhogy 8-10 kilometereket 
menni vele... 
Normaliseknal egyebkent a vezermuszij hajtja a vizpumpat, ekszij nelkul csak to
ltes, szervo es klima nincs, de a motor NEM karosodik.

>A terkep szerint Verocze Kiralyhazahoz van kozel. 
>Kiralyhaza most Ukraniahoz tartozik, es Korolevo 
>Zakarpatskaya a falu neve. Korolevo Vinogradov-hoz es 
>Munkachevo-hoz van kozel.
Haat, fura terkep lehetett, mert Veroce a Dunakanyarban volt, mikor ott nyaralt
am, ami Ukrajnatol testverek kozt is vagy 200 kilometer...
Fogash
+ - lassan megbukik... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A Volkswagen első féléves németországi értékesítése éves összevetésben 1,1 sz
ázalékkal csökkent, és lapértesülések szerint a konszern komoly üzleti gondokka
l küzd. Elképzelhető, hogy a féléves gyorsjelentésben már negatív eredményről a
d számot a társaság, amely a személyi jellegű kiadások csökkentése érdekében 20
05-ig 5 ezer dolgozó elbocsátását tervezi. A Der Tagesspiel cikke szerint a gon
dok hátterében elsősorban az új Golf gyenge értékesítési adatai állnak. Az elad
ók szerint túl drága a modell, a vásárlók nem hajlandóak egy középkategóriás au
tóért egy kategóriával magasabb árat fizetni.

Magyarországon azonban jól fogy az új Golf. A Porsche Hungária VW márkaigazgató
ja, Ferró Imre közölte: az idei első félévben 2842 Golf talált gazdára, míg tav
aly ilyenkor 1346-ra volt vevő. A növekedés azt jelzi, hogy a vásárlók nem tart
ják drágának a Golfot - tette hozzá Ferró. A márka személyautóiból egyébként 80
05 fogyott az első félévben, ez 7,8 százalékos piaci részt jelent, ami 1 százal
ékkal magasabb a bázisidőszakban mért értéknél. A bővülésben fontos szerepe vol
t annak, hogy a regisztrációs adó bevezetése és az árfolyamváltozások miatt a V
W-k átlag 5,4 százalékkal olcsóbbak lettek hazánkban. (VG 6. old.)

>>>>>>>>>>>>>>.

Lassan azert csak kiderul, hogy egy Golf nem er annyit, mint amennyit kernek er
te, csak mi vagyunk meg ilyen birkak, hogy akarmennyiert is megevsszuk, "meragó
fazjó"...

"a vasarlok nem tartjak draganak a Golfot" -  elmes megallapitas. Es akik azert
 nem vesznek, mert elb*ott draga??? Ja, azok nem is vasarlok...
Fogash
+ - Dizel olajszint (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hehe, en is jartam igy! Az elso honapban, amikor nalam volt az auto,
> kigyulladt az olajszint jelzo lampa. Nosza, vettem olajat es elkezdtem
> feltolteni. Az eredetileg 5.5 literes olajtartalyba meg kb. 3 liter olaj
> ment bele :(((

Egyes gagyi francia autokon ezert van olajszint jelzo muszer, 
minden inditas elott mutatja a szintet...
+ - Vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Indulas 3.-ban:
Nekem volt mar szerencsem Budapestet ketszer atautozni (2x50km), mert
csak 3. és 4. fokozat volt. (Egy szilent adta meg magat a rudazatban).
Az emelkedon valo indulas okozott csak kisebb gondot. Na meg persze
az, amikor akna helyett a ferde allvanyra kellett raallni. 
(Az utobbinal szaga is volt a kuplungnak) Az auto azota is megy.

Fogash:
[...] 
>de a visszajelzo lampakat (index, olajnyomas, toltes, stb) egyaltalan >nem sz
>abalyozta, azok mindig full fenyesseggel vilagitottak.

_Mindig_ ??? Es meddig birta az auto? :-)

Attila
+ - re: Re: Pug 206 beszamolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

>a 406-osomban is igy van, de ott tudom allitani a
fenyerot.

Nagy kunszt :-) A Skoda  100 asomban ami 1976 ban
keszult alapba bennevolt a muszerfalvilagitas
szabalyozo potmeter :-)

Udv: Frigyes

         S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
    http://amajorka.srv.hu
+ - Re: dizelek zavarasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Tuesday 13 July 2004 17:02, Triznyak wrote:
> Ez igy hulyeseg, akkor minek van a lampa. Elobb vilagit a lampa, utana
> hal meg a motor, de a ketto kozott nagyon kicsi az ido kulonbseg.

Szerencsere neha a kicsi ido soknak bizonyul :-) Apam egyike volt azoknak 
akik segitettek megszabaditani magyarorszagot a daciaktol, visszavive 
azokat szulohazajukba. Viszont vilageleteben csak trabantja volt, es 
muszaki erzeket sem adtak a daciaval:-), igy aztan mit tudta o hogy szamit 
az a vilagito lampa? Azt tudta hogy nem kell olajat tolteni a benzinbe:-) 
Sok-sok kilometert autozott igy le mig valaki meg nem latta es ra nem 
ripakodott. A szervizben csak par csepp szutykos valami jott ki belole, de 
a motornak semmi baja nem lett. (Az autonak maganak kismillio egyeb baja 
volt, annak ellenere hogy eredeti gazdaja egy maniakus rendbentartonak 
tunt a mindenrol vezetett konyve alapjan, talan azert is nem tunt fel az 
az egy szem vilagito lampa.)

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: Mozaik utca (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Triznyak!

>>>>>
Level erkezett a Kozlekedes Felugyelettol. (...)
 menjek be 07.09., vagy  07.12.-en a Mozaik utcaba, vigyem magammal az ures iga
zololapokat, amit 
visszavasarolnak 530 Ft/db aron, es az osszeget _atutaljak_ 
a ceg szamlajara (majd valamikor). A helyszinen visszavasarolhatom_,_ _keszpenz
ert_, az igazololapokat, 1000 Ft/db aron, amirol atveteli 
elismervenyt adnak ( nem szamlat!!)
>>>>>>

nem nagyon volt negativabb elmenyem hatosaggal vagy barmifele szervezettel (meg
 talan a sereggel sem), mint a Mozaik utcaval.
A szigetszentmiklosi KFnel ezt a cseret nem tudod megcsinalni?
Az allitolag normalisabb...

--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - re: tanulovezeto es radardetektor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Tegyuk fol, hogy 1 oktato napi 8 orat oktat es nincsen lyukas oraja.
>  A napi bevetele 8*oraber, es teljesen mindegy, hogy 1 delikvens fizet
>  8 orat, vagy 4 delikvens fejenkent 2 orat......................
>  marky
------
A gondolatmenet logikus, de nem igy mukodik a dolog. Az egesz, 
"darabra", es nem orakra lebontva mukodik. A tanfolyamnak van xxezer 
Forint ara, amiben benne van a kotelezo 30 ora vezetes is. Mivel 
pillanatnyilag a _sok a farkas, keves a barany_ allapot uralkodik, egy 
csomo "akciot" igernek az autos iskolak.(Bp.-ten 160 ilyen van) Ilyenek 
az ingyenes 10 ora vezetes, vagy sikertelen vizsga eseten ingyenes 
plussz orak, stb. Ha valaki elfogadhatoan vezet, annak mondjuk 15 ora 
utan azt mondja az oktato: On olyan kivaloan vezet, hogy felesleges 
tovabb gyakorolnia, mehet a vizsgara. Ha atmegy, nyert az oktato 15 
orat, annak araval egyutt. ( kotelezo leven a 30 ora, a kulonbozet nem 
jar vissza) A 15 megtakaritott ora alatt ujabb tanuloval foglalkozhat, 
aki szinten fizet. ( esetleg megussza a 10 ingyen orat) Ebben a 
felallasban maris valos az adott ido alatt tobb tanulo, tobb bevetel.

Udv,  Triznyak
+ - re: Re: Pug 206 beszamolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

"hat ha az eredeti szerzo 3-ban akar indulgatni, akkor o valszeg nem olyan 
elovigyazatos mint a kollegaja, aki vigyazott az autora. nekem pl. 
eszembe sem jutna :)
homer
"

Valoszinuleg eszedbe jutna, ha az 1. es 2. fokozatba nem tudnad betenni...
Nekem sem a kuplungegetes a kedvenc sportom :)

Gabor
+ - Alfa ekszij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Szij nelkul, nem esznelkul.
> Autot kell venni, nem Alfat :-). Bocs ez kihagyhatatlan volt.

Hat igen, ilyen konstruktiv hozzaszolasok es tanacsok miatt jaratom a 
HIX autot :)))

Azota mat megvan a gond, az elszakadt ekszij darabjai (esetleg maga 
a szakadas) miatt a vezerles atugrott 2 foggal. Mivel ugyis aktualis volt 
a vezermuszij csereje, megcsinaltattam es minden jonak tunik, egyedul 
a klimakompresszor hangos (japan sz@r ugye... - bocs, nem tudtam 
kihagyni :))))), ugyhogy a markaszerviz viszi az autot a klimashoz 
reklamalni, szerintuk azert szakad a szij, mert a kompresszor kukas, ill. 
nincs sikban. Meglatjuk...

Cs.
+ - Re: szlovak detroit (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

OFF
>Igy nez az ki, amikor otven penzsovar kapzsi paraszt >keresztbe tesz egy orsza
g 
>erdekeinek... Hasonlo peldaert persze nem kell a >szomszedba menni, Bukkosdon 
a 
>Strabag akart epiteni 27mrd forintert egy cementgyarat, >de a falusiak leszava
zt
>ak (negyszaz koruli ellenzo es ketszaz koruli tamogato >szavazattal) azt a ber
uh
>azast, ami a faluba 100 munkahelyet es a most evi >20milliobol gazdalkodo onko
rm
>anyzatnak evi 100millio plusz penzt hozott volna.

Kedves Fogash

Nem tudom, Te merre élsz, de nekem "szerencsém van"
egy "extra környezetbarát" cementgyár mellett laknom.
Belegondoltál abba, hogy mit jelent egy ilyen helyen
kis falu mellett épített gyár? (a pénzen és a mh-en
kívül)? Tegyük fel, hogy a legmodernebb technologiával
a szennyeződés nagyrészét megfogják. Azonban igy is
bocsájt ki mindenféle "jót", a zajról nem is beszélve.
Fontos azonban, és innentől 
ON
hogy a nyersanyagot és a készterméket valami módon
szállítani kell!!! Ez, gondolom mint máshol is, közúton
akarják megvalósítani. Belegondoltál abba, hogy napi 
80-100 kamion forgalma mennyiben javítja az ott élő
emberek közérzetét? Nem hiszem, hogy a pénzen mindent
meg lehet venni!

Udv
Ketutem

Ezt olvastam a faluról:
"A falut nagyvadas erdőrengeteg határolja, a lefutó völgyeket vízmosások, 
patakok mélyítik."
"A megyeszékhelytől indulva csodálatos természeti környezetben szerpentinen hal
adva érhető el."

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: evolitusers.kfki.com)
+ - re: Dizel olajszint helyett kisajatitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>amikor otven penzsovar kapzsi paraszt keresztbe tesz
Adott helyzetet termeszetesen nem ismerem, de vegyuk az
Europark II ugyet. Onkormanyzat keresett volna rendesen,
de 1 embernek nem voltak hajlandok 10M tobbett fizetni.
Ezert buktak tobb 100M uzletet. Piacgazdasag van.
Ha en 1 csavart 1M forintert adok, akkor senkinek semmi
koze nincs hozza. Legfeljebb sosem tudom eladni.
Az adott ember gusztustalan volt? Esetleg. Bar ha jol tudom
el sem szeretett volna koltozni, de ha mar muszaj, akkor nem
egy szocialist lakasba. Erdekes modon legtobbszor az allami
felvasarlasokkal van a gond. Egy nagy ceg megnezi, hogy igy
is megeri e nekik, es fizet. Az allam meg - ilyenkor - az
apropenzen vitatkozik. Mintha masnak nem fizetnek ki
premiumba. Csak nehogy egy senki jol jarjon ...
De vegyuk az M3 autopalyat. Nevetseges osszeget akartak
fizetni a foldert (kb. 150 Ft/Nm, a megszokott 250 helyett).
Es inkabb pereltek, allt az epitkezes par millio forint miatt ...
Azt a par milliot inkabb ugyvedre koltik.

Bukkosd
Hat en sem rajonganek az otletert. Akar lenne munkam, akar nem.
Magyarorszagon igeretekbol nincs hiany, hogy ebbol mi valosul
meg ... Konkretan a kornyezetszennyezesre gondoltam. Lehet,
hogy dolgoznak ott par evet, de 10 evvel korabban meghalnak.
Aranyban all a ketto?
+ - Veszprem-Tihany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> balrol  Tesco,  elteveszthetetlen)  balra fordulni(6 oranal mesz
> be, 9nel jossz ki).
Nem sok az a 9 ?  Az a Tesco lesz.
--
Meszaros Geza
+ - Radardetektor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Gandalf:
>>>
Egyebkent most, hogy mar Magyarorszagos is legalis a radardetektor,
erdemes elgondolkodni azon, hogy a sebessegmero kamerak tenyleg
csokkentik-e a balesetek szamat, csak pluszpenzt hoznak a birsag
begyujtoinek.


A Csongradi rendorok vettek uj autot (2 honapja), egy feher Megane
Limousine-t (hogy szakadnanak meg, eddig az ilyeneket nem kellett
sasolni...) 2 hetvege alatt a varosban 1,5 millio Ft-ot kaszaltak radarral.
Lehet utanaszamolni...

djtiszy
+ - Gyor-Tihany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyula:
>>>
Valaki tudna reszletes, egyszeru leirast adni a Gyor-Tihany utvonalra?


www.viamichelin.com
www.map24.fr

djtiszy
+ - Re: raketa/repulo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Fogash,

> Minden szarnyra 2 kicsi szilardraketa, aztan a taxizas vegen
> megall, fo gakat osszeszorit, gyujtas, "csuzlibol kilottek"
> felszallas, aztan hidrogennel repulunk vegig...

  Most lehet, hogy hulyeseget irok, de azt hiszem lattam egy ilyen
megoldast MIG vadaszgepre. Annyi kulonbseggel persze, hogy a
kiloves utan nem hidrogennel, hanem normal hajtomuvel ment tovabb.
Gyakorlatilag helybol szallt fel (ertsd: nem gurult semmit, ferden 
felfele elindult). Nem tudom, hadrendbe allitottak-e valaha, sok
ertelmet nem latom (kiveve a japan kamikaze legieronel, ahol a
leszallas nem szempont :-).

Gyula
+ - re: szlovak detroit [PRIVAT] (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
>Igy nez az ki, amikor otven penzsovar kapzsi paraszt keresztbe tesz egy
orszag
> erdekeinek...

Inkabb: igy nez ki, amikor egy penzsovar orszag barmi aron meg akar
nyerni egy befektetot es olyan ipari teruletet kinal fel neki, amely
valojaban nem is az ove.

Udv,
Npal
+ - Re: Makrancos fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

2004. július 14. 07.50 dátummal ezt írtad:
>>Többnyire, amikor dombon kapaszkodok fel, a tünete az,
>>mintha levenném a  lábam a gázról, a haladás megtorpan,
> Hat, az Alfa Romeot, meg par masik markat leszamitva ez mar csak igy
> van... :-) ))))
  Ehh... :)

> Ezert papolunk itt egyparan a 100+ LE iranti szuksegletrol. :-))))
  100 ló van itt kérem, és még klímám sincs. Egyébként megy, mint az 
olajozott istennyila, csak győzzem pörgetni és tölteni a benyát bele.
  
> (bocs, nem tudtam kihagyni)
  :)))
-- 
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS