Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 910
Copyright (C) HIX
2000-10-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Keres (mind)  3 sor     (cikkei)
2 Barum (mind)  18 sor     (cikkei)
3 parasztterepjaro (mind)  6 sor     (cikkei)
4 va: Zebra - gyalogos (mind)  12 sor     (cikkei)
5 lakott-terulet (mind)  15 sor     (cikkei)
6 va: parasztterepjaro (mind)  16 sor     (cikkei)
7 R19 (mind)  16 sor     (cikkei)
8 Ford Sierra (mind)  10 sor     (cikkei)
9 Astra valto (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Helyesiras (mind)  17 sor     (cikkei)
11 kispolak (mind)  18 sor     (cikkei)
12 1/lesifoto 2/ki a hunyo (mind)  45 sor     (cikkei)
13 Re: re (akadaly) : puhatestuek (mind)  31 sor     (cikkei)
14 Audi 200 (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Futoszal (mind)  11 sor     (cikkei)
16 zastava (mind)  9 sor     (cikkei)
17 Re: parasztterepjaro (#909) (mind)  10 sor     (cikkei)
18 Egyetertesek (mind)  27 sor     (cikkei)
19 Elado Perion akku (mind)  8 sor     (cikkei)
20 subject : ceges e-mail (mind)  18 sor     (cikkei)
21 VD+Audi80rs2 (mind)  60 sor     (cikkei)
22 penzkereses (mind)  33 sor     (cikkei)
23 Re: Akadaly (mind)  47 sor     (cikkei)

+ - Keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki el tudna kuldeni a 00.10.20-00.10.26-ig terjedo AUTO Hix-
eket, mert ez ido alatt el volt szalva itt a ceg szervere es nem 
kaptam meg oket, elore is koszi !
+ - Barum (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>A Szlovakiaban elo tagtarsaimat kerdezem: Ha mar minden olyan olcso 
>a kocsihoz hozzank kepest, hogy all a barum gumi arfolyama?
>Pl mennyiert vesztegetnek egy jo kinezetu 195/70R14-es gumit?
>Es egy 205/70R14-est? Nem tudtok AFA nelkul vasarolni?

egy  olcso, a hasznalt kocsit kiveve semmi sem olcso.
huhhh, picit meg kell nyugodnom, eppen vizpumpa csere elott vagyok....
az utolso honap javitasi koltsege kozelitenek a 180000 Ft fele...

szoval Barum... a Barum cseh, a Matador szlovak.
AFA nelkul nem tudok vasarolni. Nem irod teli/nyari/? gumi
erdekel, ezert: www.matador.sk

Ha konkret kerdesed lesz, szivesen megkeresem.

Cs.
+ - parasztterepjaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy mi a turonak pestre
>terepjarot venni a kurvaknak? 

Beken hagyjak a rendorok. IMHO.

pJ
+ - va: Zebra - gyalogos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nagyak irja...
> Jo lenne mar, ha szet is neznenek, nem 
> ugy lepnenek le a zebrara, mintha a jardan 
> folytatnak az utjukat! 

Bizony-bizony. A zebrak elso csikja helyett 10 stop
tablat festenek a labak ala.
Talan tudatosulna, hogy illene megtorpanni es
korulnezni. Autosnak, gyalogosnak konnyebb
lenne az elete.
--
Meszaros Geza
+ - lakott-terulet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> lakotteruleten
> Az en helyesirasom is pocsek. Ezert kerdem a tudorokat,
> hogy ezt nem harom t-vel kell irni ?


A "lakotterulet" szot olvasva jokat derultem es a 
kerdest csak viccnek szantam. Azt hittem, hogy 
blodsege potolja a mosolygo jelet.
Sokan valaszoltatok es nehanyan eleg hulyenek is
neztetek. Azert koszonom a valaszokat.
Nagyaknak kulon koszonet, hogy ennyi energiat 
feccolt bele.
Ugorjunk...
--
Meszaros Geza
+ - va: parasztterepjaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy mi a turonak 
> pestre terepjarot venni a kurvaknak? 

Azert mert apuci unja, hogy a hegyen elakad,
vagy csuszkal es "dut-borit" maga korul.
Egy hokupacra parkol es nem tud elindulni.
A melygarazsbol kifele leegeti a kuplungot.
Ezer hasonlo problemaja van a dimbes-dombos
videken lako lanyoknak. 
Nesze egy kis terepjaro es majdnem megszunnek 
a gondok.
--
Meszaros Geza
ui: 
Uriember csak a sajat kurvajat nevezheti
kurvanak. A maset - holgykent kezeli.
+ - R19 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>szeretnek gyertyakat cserelni eme jarmuben. milyet ajanltok? a motor 1721 ccm,
>benzines, kozponti befecskendezos. 1991-es evjarat.

>valaki felajanlotta, hogy megvitathatjuk r19-inket maganban is, de
>sajnos elveszett az a level. lecci jelentkezz, lenne par kerdesem.

Szerintem minden normalis autos boltban van katalogus, ami megmondja hogy
milyen gyertyat tehetsz bele. (Ugye Frici ?) Ha megsem, akkor megnezem a
gepkonyvben. A masodik 2 sor valoszinuleg ram vonatkozik. Ha kerdesed
van, irj. (Hogy valaszolni is tudok, arra azert nincs garancia.)

Egyebkent uj gazdit geresek a gepnek.
Hatha erdekel valakit: R19 1,4i, 3a, 1994-es friss muszakival 1,1M.


Zotya
+ - Ford Sierra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok,

Kollegaim, szepen kerlek benneteket, ha van Ford Sierra 2-re
gyujtaselektronika rajzotok szoljatok. Ocsem ceges kocsijanak
elromlott a gyujtaselektronikaja, van aki megjavitsa de nincsen rajz!
Elore is koszike!
--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Astra valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nagyban bizony. Az Astrae bowdenes mukodtetesu, egybeepitve a kihajtassal
>is, vagyis a gazadasok es motorfek-hatasok jobban megmozgatjak az egeszet,
>foleg ha a motortarto gumibakok lazak. Ez a mozgas kihat(hat) a bowdenekre
>is, ami pontatlan kapcsolhatosagot eredmenyez(het).

Mar megbocsass Fogash, de az Astra valto rudazaton
keresztul mukodik. Persze ha ezt bowdenesnek hivjak
a szakmaban akkor bocs.
Egyebkent az igazi bowdenes mukodtetes lenyege,
hogy a vezerlo es a beavatkozo szerv egymashoz kepest
szinte tetszolegesen mozoghat. Lasd kerekpar fek, valto.
Tehat ha bowdenes lenne az Astra akkor eppen nem
okozhatna ilyen problemat a gumibak gyengulese.

Mivel azonban rudazatos, a gumibakok ellenorzese
javasolt.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Helyesiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Nagyak!

>  Nos, a helyesirasra meglehetosen kenyes vagyok. Persze en sem
>tudok tokeletesen mindent, de ha valami nagyon nem megy, akkor
>megnezem egy konyvben. ("A magyar helyesiras szabalyai") Direkt
>ezert vettem! Javaslom masnak is!

Nagyon pozitiv oldaladrol ismerhettunk meg.
Jobb volt olvasni, mint az audis "bemutatkozasodat".

Az jutott  az eszembe, hogy a helyesirasi szabalyzat
csak ajanlas, betartasa nem kotelezo. Ellentetben
a KRESZ-szel (-el?). Erre megsem vagyunk annyira
kenyesek.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - kispolak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy '87-es fehér megkimelt kis polski . Iden atalakitva -generator, kulcs
os indito, uj akksi, uj gumik, teljesen kilakatolva.

Tel.: 061-435-1188 v. 06-30-246-5591


--

Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen. 
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten
 haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail
. Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht 
gestattet.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are 
not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notif
y the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, dis
closure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
+ - 1/lesifoto 2/ki a hunyo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek,

A heten ket helyen is lattam rendoroket a kedves kis
fenykepezo masinajukkal: mind a ketszer este, eloszor
az Ulloi uton kifele a nepligeti feluljaro lehajtojanak
vegen, ahol mindenki begyorsul ugy 80-ra, kulonosen
ha gyer a forgalom. Ott vartak a madarakat ahol a lenti
es fenti savok osszecsatalkoznak, beallva a savok kozti kis
elzart reszbe. Itt az elottem menot villantotta le a vaku.
Masodszor a budai also rakparton, ahol ugye valtogatjak
egymast az 50-es es 70-es szakaszok, mar nem emlekszem
hol (ugy remlik, az egyik 70-es tabla _elott_ nem sokkal)
leallva az ut szelen, tobb kocsi kozott. Itt csak remelni
tudom, hogy nem engem, hanem a mogottem jovot fotoztak,
en ugy 60-65 kozt mehettem, annyival mint elottem-mogottem
mindenki. Honapok ota jarok erre, ezen a ket helyen este
meg sose lattam hogy fotoznanak.
Szoval legyunk ovatosak.

Masik egy satuzo helyzet amikor nem tudom ki volt a hunyo.
Bekanyarodok balra egy ketsavos egyiranyu utra. Mackosajt
kint van nekem. En a bal oldali savban haladonak megadom
az elsoseget, aztan uccu neki, bekanyar. (latom hogy a 
jobb oldali savban is jonnek, de semmi index vagy ilyesmi.)
ahogy bekanyarodtam, a masik savban mellem er egy kisteher,
aztan csak ugy natur bevag elem mint allat, nem is fekez.
Az igaz, hogy az o savjaban utakadaly volt 20 meterrel a 
keresztezodes utan, tehat mindenkeppen savolnia kellett.
Szoval kicsit satuznom kellett, hogy nem rohanjak bele.
Amikor elkuldom vissza az edesanyjaba, neki all foljebb.
Legkozelebbi lampanal kiszall, idejon es ordit hogy mi a
halalnak kanyarodtam ki amikor akkora mackosajtom volt mint
egy haz. (megismetlem, nem egy savban haladtunk. En ahova
kanyarodtam ott megadtam az elsobbseget, o vagott elem, utana.)
Mondom, egy az hogy nem keresztezte egymast az utvonalunk,
en egy masik savba kanyarodtam, ketto, o volt az aki irany-
jelzes, korultekintes nelkul bevagott elem, tehat menjen a
busba. Dehogy latnom kellett, hogy elotte akadaly van, es
kenytelen atjonni a savomba, mar meg se tudott volna allni.
, mondom, megallni lett volna kenytelen a savelzaras
elott, aztan szepen kirakni az indexet, es amikor lehet 
akkor savot valtani. Igy disputaltunk, vegul zold lett a 
lampa es lekopott. Ilyenkor ki a hunyo, ha csatt van?

Udv: VAti
+ - Re: re (akadaly) : puhatestuek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0909-ban irta Lantos Tibor >:
>> Min mulott??? Azon a ket masodpercen, amirol VD is beszelt.
>> Hiszen utanam szabad a palya, ugy megy at ahogy akar!
>> Sot, ha nagyon meg akarom magyarazni az igazam, meg azt is
>
>A fent elhangzottakkal teljesen egyetertek.

Orulok, hogy nem vagyok egyedul a velemenyemmel.

[...]
>Sot, pl. ketsavos uton inkabb bemegyek a belso savba, hogy
>elindulhasson, es hamarabb mehessen. Igaz, ezt az autosokkal
>ugyanigy megcsinalom, csak sok a lama, akinek lovese sincs,
[...]

Ilyet en is szoktam csinalni. Es en is tapasztalom, hogy
kevesen veszik a lapot :-(

De amit mar emlitettem anno, a nemet autopalyakon ha a kulso
savban indexelni kezdtem, a kozepso savban mogottem jovo
automatikusan ment at a belsobe, ha megvolt ra a modja. Hiaba
no, egy-ket dolgot igencsak illenek eltanulnunk mas
nemzetektol...


Udv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - Audi 200 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziaszotk!

Nem tudtok veletlenul egy normalis aron dolgozo szevedost?

No meg kene egy okos szaki, aki beallitja a digit klimanak becezett
huto-futo berendezest?

Udv: Rozmar
+ - Futoszal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nagy orommel vettem eszre, hogy a hatso szelvedon paras folt maradt indulas
utan, egy egesz csik hosszaban
( 
A megoldas modja vilagos: Frigyestol futoszal-javitot kell venni,
A kerdesem: hogy hatarolom be a szakadas helyet? Szabad szemmel nem lattam seho
l repedest, szakadast; ha meg muszerrel ramernek, a jo szalak atvezetnek, nem?

Udv, Bazsi.

+ - zastava (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Az usa-ban az evszazad egyik legrosszabb autojanak valasztottak 
>a yugo-t.

Szerencsetlenek. Csak azert beszelnek ilyen hulyesegeket mert a
to:ko:sebb szoci autok meg fenykepen se jutottak el hozzajuk.....

Istvan
+ - Re: parasztterepjaro (#909) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy mi a turonak pestre
> terepjarot venni a kurvaknak? Lassan kezdem gyanitani, hogy a

A flancon kivul talan jobban megadjak neki az elsobbseget. Ebbol a
szempontbol egy Hummer meg jobb, de olyat csak egyszer lattam Pesten.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Egyetertesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem peldaul zavar, amikor a po-
>famba reflektoroznak, es nem latok semmit! Szerintem rajuk is vonat-
>koznak a KRESZ szabalyai. Ha meg felnek attol, hogy nem veszik eszre
>oket, akkor ne motorozzanak!
>Sajnos nem vagyok eleg bunko ahoz, hogy olyankor en is felkapcsoljam
>a refit, felven, hogy szegeny paraszt beleborul az arokba.Pedig hany-
>szor gondoltam mar erre!

	  Csatlakozom az elottem szolohoz! Magam sem fogalmazhattam
	volna meg jobban.
	  Sajnos itt a listan is nehany ember mar kifejtette abbeli
	velemenyet, miszerint "ha engem nem zavar mas reflektora/kod-
	lampaja, akkor nem hiszem el, hogy mast zavar az enyem". Eh-
	hez pedig nem lehet mit hozzafuzni, nem lehet kommentalni,
	nem lehet vele vitatkozni... :-(

>En legalabb annyira emberszamba veszem a koldusokat, hogy a szemebe nezve
>megcsovalom a fejem: "nem kell az ujsagod". Ebbol is megtudja, hogy nincs
>le', de megsem az az uzenete, hogy "szamomra te nem letezel".

	  Detto! Pedig csak 69 kilo vagyok, de a szemebe szoktam nezni,
	es intek, hogy ne is zavarjon.
	  Udv mindenkinek:

							Nagyak
+ - Elado Perion akku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vasaroltam foloslegesen egy 44Ah-s Perion akkut. (A szerelo fejevel 
volt baj, nem az egy eves Bosch akkuval). 
6000 Ft-ert elviheto. (A Tesco-ban vettem 8990 Ft-ert, 2 ev 
garanciaval.

                          Zsolt

Tel.:20/341-3373
+ - subject : ceges e-mail (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

Hogy en a Chevron e-mailjet hasznalom,ez termeszetes,itt  senki sem rug erte
fenekbe.(esetleg a hix-listan paran)/ Pedig osszehasonlitva
ezt a ceget barmely otthonival...szoval nem ertem miert kell ekkora
felhajtast csinalni abbol, hogy ki milyen 
emil cimet hasznal.Ugyanis a privat leveleket biztos nem ugy fogom alairni
hogy X.Y.  kuli menedzser - Chevron Oil Ltd.,
ugyanis ez esetben mar joggal felelossegre vonhatjak a dolgozot! Mert hat
mindenki tudja, aki cegnel dolgozik, hogy egy komolyabb hivatalos
megnyilvanulashoz az emil  nem eleg!!! Jut eszembe, ismertek olyan embert,
aki a ceges autot , ceges telefont, faxot, stb. sohasem
hasznalta magan  celra????Mert hat  az vesse ra az elso kovet, aki......
Mellesleg olyan kafa, INGYEN van !!!:))

sanya

s csak azert is chevroil.com :)
+ - VD+Audi80rs2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 
+ erdekes a reakcio VD leveleire. Egy igazi Fridi -2 a srac,marmint
pro/kontra mindenki elolvassa s reagal iromanyaira.En is csatlakozom:
VD- tudod egy nagy balesetet serules nelkul tulelve / hala az Audi 80-nak,
ja, ez itt a reklam helye, megerdemli/ mindig bekotom a biztonsagi ovet s
megprobalok a forgalommal lepest tartani s nem mutogatni a LE-ket.
Belegondoltal mar, hogyha balesetet okozol s valakit mar csak a tepsis-auto
visz el,
hogy fogod utanna magad erezni? Mert lehet hogy egy ismeretlen lesz a
szerencsetlen,de valakinek eppugy fog hianyozni, mintha a te kozeli rokonod
vagy baratod/nod lenne?!Valaszod tudom- belefer a statisztikaba, vagyis
teged ez nem hat meg, mert most Magyarorszagon az a vagany,aki kemiiiny
legiiiny,de ismerek olyat -sajnos-/aki noha nem ult,pedig halalra gazolt egy
fiatal lanyt/ de azota alabb adta a menozest. Mert az egy dolog, hogy
penzzel mindent el lehet intezni...Apropo , fizetesek! Lehet hogy mazlid
volt, s nem kellett soha havi 40 000ert dolgoznod(HUF), mert akkor
tisztelned azt is, aki inkabb dolgozik s kap ennyit, minthogy elmenjen
segelyre vagy lopni,mint a kissebsegi pelda mutatja. S azok az emberek biz
nem tehetik meg, hogy nagyveru autokkal rohangaljanak, s zsebbol kiperkaljak
a buntetest.Ha trabira futja, azert meg mindig jobb, mintha tele lene az
utca biciklistakkal meg lovakkal mint tolunk keletebbre! Vagy Amsterdam
utcain a sok bicajos!

idezet: " Aki gyorsan megy az nem gyorsan-, hanem tobbet el , es csak
gyorsan megy." - a halalba... lattam mar uj Mercedes E szeriat
ketteszakadva, s szerintem az M5 kb. biztonsagban ezzel a kategoriaval van
egy csoportban.S  biztos nem 90-el mentek,csak a fa erosebb volt!
"Semmi kulonos, meg lehet szokni"- de a tolokocsit mar annal kevesbe,
ugye??Mert meg ha elektromos is, 10-nel nemigen megy tobbel:((( s milyen
igaz:"Es idovel nagyon bele lehet jonni"
"Ez van a KRESZ-ben. Ebbol lehet okulni." - lehet hogy mar regi a jogsim
/1994.12.28./ , de arra nem emlekeszem hogy a varosban kilo20-al lehet menni
, s az egy dolog hogy a versenymotor 260-at bir, vagy tobbet.csak az itthoni
utak nem a legjobbak erre.s 150-nel mar szart sem er a sisak meg a ruha,
noha szerintem jelen esetben nem tudom hogy van e ruhad, mert hat otthon
bermuda meg polo dukal a nagy gepekhez.a divathoz no comment.
"Trabant kizarolag _akadaly_ szerepet tolti be "- pedig van feelingje!!! ja,
ha vennek egy 911GTS-t akkor nyugodtan mondhatom, hogy a sok szaros BMW-s
mit keres az uton , s foleg elottem????Mert hat akadaly.....egyebkent ahhoz
hogy a sebesseget jol ki tudd elvezni, ahhoz az autopalya belso savja tutira
megteszi, s ott nem sok trabi van! A varosban meg tok mindegy hogy Trabi
vagy piros lampa lassit le... vagy egy setalo miniszoknyas bige!

: ti egyformak vagytok VD-vel,  nev ! Az
auton kivul van nektek 
 "Es igenis igazat adok Vaddisznonak, hogy ha egy 
ertelmisegi 2000-ben otszamjegyu fizetest visz haza, akkor 
az MADAR!" - tudod ez attol fugg, hogy milyen a diplomad s hany eve dolgozol
a szakmaban.Ui diplomaval a zsebedben az esetek nagy reszeben mint
alkalmazott fogsz munkat vallalni, s ott bizony nem jellemzo a hat szamjegyu
fizetes kezdokent! A jo helyeket megszerezni- szoval oda egy kis hatszel is
kell!

udvozlettel:
sanya

uj emil cimem:
 irjatok!
+ - penzkereses (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

idezet:
> Penzem nincs.
> Dolgozni megyek.
> Probald meg Te is...
>Akkor mi a fenenek dolgozol, ha megsincs penzed?-idezet csendi-tol

Laci,

A "penzem nincs" azt ugy kell erteni, hogy havi pl. 60 000 HUF -bol nem sok
marad gyujtogetni. 
"Dolgozni megyek." -en is dolgozom, te is dolgozol/gondolom/ , mindannyian
dolgozunk, s ez igy helyes! (epitjuk a kapitalizmust:)) ) 
"Akkor mi a fenenek dolgozol, ha megsincs penzed?" tudsz jobbat
tanacsolni???csak nem a kissebbsegi etnikumhoz tartozol aki megel a
segelybol, s raadasul Nemetorszagban????Mert ott sem szeretik azt, aki nem
dolgozik!
S legyszives ne hasonlitsd a nemet helyzetet a magyar munkaeropiachoz!
Amikor egy sofor Hannoverben 8000DM-t visz haza, addig egy magyarorszagi
mennyit????Nem
1 000 000Ft-ot, az tuti.
Az a baj velunk, hogy ha valakinek egy kicsit jobban megy mint a tobbinek,
rogton lenezi azt, aki nem tartja vele a lepest akar havi fizetesben, akar
auto markaban/lsd BMWs,Mercis autostarsainkat/, vagy hogy a mobil mizeriat
mar ne is emlitsem."Mert a mi kispolakunkban 300 000-es NOKIA csorog, a
jargany meg er vagy 80 000et"  Ismeros , ugye?
Egyszo mint szaz, ha kulturalt vagy, nem nezel le valakit azert, mert
kevesebbet keres mint te!S foleg azert, mert dolgozik!!!
Nem kell mesze menni, hogy talaljunk magunknal tobbet keresot, mert VAN...S
az mondhatja neked, hogy amennyit te keresel, azert mi a fenenek dolgozol???

udv mindenkinek-akar dolgozik ,akar nem, van penze vagy nincs penze...

sanya
+ - Re: Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

> Mindenkiben legyen annyi felelossegerzet, hogy figyeljen,
> vigyazzon masokra es sajat magara is!
  Ez a lenyeg.

> Ha egyforman gondolkodnak, akkor mindenki jol jar, ha ellentetes az
> allaspontjuk, akkor jonnek a bajok.
  Ezert kell figyelni... En a masik szemet szoktam figyelni, mert ott
latszik, mit szeretne tenni. Sokan a masik felet nezik csak, legyen az
gyalogos, biciklis, autos. Keves.

> Min mulott??? Azon a ket masodpercen, amirol VD is beszelt.
  Azert vannak esetek, amikor a gyalogosnak tobb mulik, mint ket
masodperc. Tobbnyire gyalog illetve tomegkozlekedek, neha (inkabb
hetvegen) autozok. Meglepo, de van nehany autos, aki eszreveszi, hogy
ott toporgok a jarda szelen es latom, hogy jon a busz. Ha atenged
elerem, ha nem varhatok egy orat. Aki ugy autozik, hogy o letezem csak
es mindenki le van szarva, annak csak az o ket masodperce szamit, masnak
a tobbtiz perce nem...

  A lenyeg az, hogy figyeljunk egymasra. A gond az, hogy ehhez megfelelo
erettseg kell, amely valahogy nem adatott meg mindenkinek. Bizonyos
helyeken a pszichologiai alkamassagot is figyelembe veszik olyan munka
eseten, amely masok testi epseget veszelyezteti. De barmelyik utolso
barom vezethet autot...
  Harom ismerosom hasonlo mentalitasu volt, mint Vaddiszno. Az egyik ket
meterrel a fold alatt fekszik, mert ugy erezte, hogy ra nem ervenyesek a
fizika torvenyei. Ket falu kozott egy olyan uton kozlekedett eppen,
amelyen ket szemelyauto csak a fuves padkara huzodva fer el; mashol ezt
egyiranyu utnak jelolik. Ment is, mint a vaddiszno, de szembejott egy
potkocsis teher, amely villogott-dudalt-lehuzodott, de a srac mar nem
tudott megallni...
  A masik atment egy narancssarga piroson, es oldalbakapott egy
ketgyerekes Suzukit... Most toloszekben rodeozik a hatso udvaron.
  A harmadik motorral villogott, es ezzel sikeresen megolte a legjobb
baratjat. Nem jott ossze egy kanyar... mar tulvan ket ongyilkossagi
kiserleten.

  Ha valaki meghal egy balesetben, akkor nem epelmeju az, aki azt kezdi
el merlegelni, hogy ki volt a hibas... Aki egy kicsit is belegondol,
abban eloszor felmerul egy "Mi lett volna, ha..." kerdes.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 6.2 -=- http://andromeda.pmmf.hu
Bother, said Pooh:
"Bother!" said Pooh, as Piglet stole his pocket money at knifepoint.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS