Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1639
Copyright (C) HIX
2002-11-06
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 szervo (mind)  34 sor     (cikkei)
2 visszahivas (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Mercedes 190D (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Eurotec teli gumi (mind)  9 sor     (cikkei)
5 kotelezo biztositas jovore (mind)  18 sor     (cikkei)
6 Re: kotelezo bonusz (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Sziasztok! (mind)  8 sor     (cikkei)
8 Re[3]: szervo (mind)  22 sor     (cikkei)
9 tali (mind)  49 sor     (cikkei)
10 Re: Kotelezo biztositas, teligumi vasarlas (#1638) (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Re: kotelezo biztositas felmondasa (#1638) (mind)  9 sor     (cikkei)
12 > Felado : condrix=vnet.hu@nospam.hix.hu [Hungary] (mind)  34 sor     (cikkei)
13 Szervo (mind)  57 sor     (cikkei)
14 RE: megez (mind)  20 sor     (cikkei)
15 RE: Polo fekcsikorgas (mind)  20 sor     (cikkei)
16 Re: Kotelezo (mind)  8 sor     (cikkei)
17 hiteles (mind)  10 sor     (cikkei)
18 szervo stb (mind)  8 sor     (cikkei)
19 sarfogo stb (mind)  20 sor     (cikkei)
20 Re: *** HIX AUTO *** #1638 (mind)  30 sor     (cikkei)
21 Re: szervokormanyos parkolas Parizsban (mind)  22 sor     (cikkei)
22 Toyota celica az USA-bol (mind)  9 sor     (cikkei)
23 Fiat extrai (mind)  63 sor     (cikkei)
24 RE: meleg motor jo motor? (mind)  20 sor     (cikkei)
25 Re: kotelezo biztositas felmondasa (mind)  15 sor     (cikkei)
26 Re: Teli gumik (mind)  23 sor     (cikkei)
27 Xsara Picasso (mind)  9 sor     (cikkei)
28 Gáz üzem (mind)  26 sor     (cikkei)

+ - szervo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

>> Foleg egy
>> szuk helyre valo beparkolasnal nagy segítseg, hogy csak elengedem, s o
>>mar pordul is egyenesbe.
>   Mi ebben a segitseg? Az hogy kiallasnal ujra
>    tekergetheted a kormanyt?
>    Amilyen kormanyallassal a helyere allt a kocsi,
>    indulaskor azzal az allassal kell kijonni
>    onnan. Nem?
>
>--
>Udv.:
> Janos

Nekem nem. En azt szeretem, ha olyan kormanyallassal jovok ki, amilyennel en
akarom, es ezt DIRAVI-val konnyeden, ket ujjal el lehet erni.
Hozzaszolasodbol az derul ki, hogy fogalmad sincs errol a fajta
kormanyszerkezetrol, ami ugye nem baj, mert az Iras is valami olyasmit mond,
hogy boldogok a (lelki) szegenyek, mert... mert miert is? Persze meg sok
embernek nyilvan nem tetszene annak ellenere, hogy sokkal ergonomikusabb es
stressz mentesebb vezetesi elmenyt nyujt, mint a hagyomanyos szervo nelkuli
vagy szervos megoldasok. Az uj, valtozo ereju rasegiteses szerkentyuk
kozelitgetnek a DIRAVI-hoz, de messze le vannak maradva hiszen semmi mast
nem csinalnak, mint a szervoerot valtoztatjak, megis sokan orulnek neki,
mert meg konnyebbe teszik a kocsi iarnyitasat es ez a lenyeg. (Meg nem
hallottam DIRAVI-st panaszkodni, hogy megeszi a gumit az allo helyben
egyenesbe beallo kerek, azt viszont mindig hallom hogy amikor CX-bol atulnek
szervos kocsiba milyen neheznek erzik a kormanyzast.) Maradjunk annyiban,
hogy nyilvan vannak, lesznek mindig olyanok, akiknek tobbek kozott ez sem
tetszik, elvegre igazi macso izombol kormanyoz es megveti a legkondit :-)

Udv joe
XM 2.1TD
+ - visszahivas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Totalcar hir:

Ezúttal több mint 570.000 autót hív vissza a Ford, jó 
néhány egyáltalán nem elhanyagolható hiba miatt. A 2000-es 
és 2001-es gyártású autókban hibásak lehetnek a 
gyújtáskábelek, ami motortüzet okozhat, illetve az első 
futóműben is kilazulhat egy csavar, ami kellemetlen 
úttartás-problémákhoz vezethet. A Ford számára meglehetősen 
kínos lehet a visszahívás újbóli szükségességének ténye, 
mivel az amúgy meglehetősen sikeres típus egyes 
sorozataival kapcsolatban az amerikai forgalmazás 
megkezdése óta összesen 11 alkalommal hirdettek ilyen 
típusú akciót.
+ - Mercedes 190D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudnátok-e nekem segíteni? Mercedes 190D 2.5-öshöz kellene kézikönyv. 
Olyan hibajelzést kapok, hogy indítás után az ízzításvisszajelző lámpa 
felvillan, majd kb. 1-2 perc után kialszik. Az izzítógyertyák működnek, 
és a visszajelzés is rendszertelen időközönként jelenik meg.

Köszi,
KecskésL
+ - Eurotec teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nemigen szoktam ide irni, inkabb csak olvasok, de most lenne egy kerdesem.
A helyi gumisnal nagyon jo arban van a fenti markaju teli gumi, de szamomra 
tok ismeretlen. Tudnatok rola mondani valamit? Vagy egy internetes cimet, ahol
utana tudok nezni?

Elore is kosz: Mika 
(Aki nem Hakkinen. Nem is azert Mika.)
+ - kotelezo biztositas jovore (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

megneztem a www.netrisk.hu -n a kocsim kotelezo 
feleossegbiztositasi osszegeit.
1.9 dTi Renault Clio, videki lakcim, 30 ev felett, B10.
Argosz 4452 Ft,
Generali 6012 Ft,
AB-Aegon 7200 Ft,
Allianz 9420 Ft,
OTP Garancia 10260 Ft,
AXA 11497 Ft,

Tudom, hogy annyit kernek erte jovore a biztositok, 
amennyit akarnak.
De hogy a csudaba jon ki 2,5x-es ar egyiknel?
Ok nem nezik meg a tobbiek kalkulaciot?

Koli
+ - Re: kotelezo bonusz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves NME,

>>2-3000eFt, atiroiroda is megteszi), utana
>Ugyan mar, en masfel millaert vallalom, igy 0.5-1.5 milliot
>megsporolhat az illeto... :)

Tied a pont.  :-) Korrigáljak, vagy sejtitek a tévedésem nagyságrendjét ;-))

Gábor
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van egy Honda Civicem 93-as, 3 ajtos.
A problema, hogy az ajton levo gumi, ami megakadalyozza, hogy a viz az
ajtoba keruljom mar elert egy picit.
A hondasok azt mondtak, hogy 50 ezerert szivesen kicserelik, csak a helyzet
az, hogy nincs kedvem kiadni ennyit 2 gumidarabert.
Ha valaki tudna esetleg vkit aki ilyenekkel foglalkozik, szivesen varnam.
Koszi.
Civic Vti.
+ - Re[3]: szervo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1638, :
>> az "egyenes", es az allo auto kormanyat is egyenesbe allitja.
>   Azt tanultam anno, hogy csak a gordulo kerekeket
>   illik kormanyozni, az allo kerek kormanyzasa mind a
>   gumi, mind a kormanycsuklo elettartamat leroviditi.

Nemtom, ezt utoljara a 80-as evekben hallottam, azota talan tortent 
egy es mas, majd a szakertok megirjak, mi. ;] Mindenesetre a guminak 
nem hinnem hogy barmi baja lenne ettol. Vagy de?

>> szuk helyre valo beparkolasnal nagy segítseg, hogy csak elengedem, 
>> s o mar pordul is egyenesbe.
>    Amilyen kormanyallassal a helyere allt a kocsi,
>    indulaskor azzal az allassal kell kijonni
>    onnan. Nem?

En nem szivesen hagynam a kocsimat [mar ha lenne ;] ugy parkolni, hogy
kozben 20 centit kilog oldalra az elso kerek. Egyreszt igy tobb helyet
foglal a parkoloban, masreszt megeshet, hogy valaki nekimegy.
-- 
Udv,
  		Hunter  			-[HE 1.15beta8+1;]-
+ - tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

--0-1611501226-1036481106=:1828
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii


Hello H.A.,

Orommel latom hogy mar valami korvonalazodik :-), a helyszin
biztosan szep, bar mar kegyetlen regen jartam arra, kb. 20 eve,
mikor sielni voltunk a szomszedban. Viszont k. messze van
tolunk (Somogy) :-(. Azert valahogy csak eljutunk oda ha arrol
van szo... Gondoltam egy napos program lesz, de mar latom hogy
ebbe nem fer bele. 
Ha kiderul az idopont, akkor tudok letszamot jelenteni :-)
Remelem az idojaras nem huzza keresztul a szamitasokat.

Udv
G.Laci Zoltan

PS: A honlapon azt irjak hogy most nincs horgaszasi lehetoseg
       mert a tavak tonkrementek, ill. legkozelebb az Ipoly.
       Az viszont eleg szennyezett allitolag. Igaz ez?
       Megerositest vagy cafolatot kerek.

 



---------------------------------
Do you Yahoo!?
Yahoo! News - Today's headlines
--0-1611501226-1036481106=:1828
Content-Type: text/html; charset=us-ascii

<P>Hello H.A.,</P>
<P>Orommel latom hogy mar valami korvonalazodik :-), a helyszin<BR>biztosan sze
p, bar mar kegyetlen regen jartam arra, kb. 20 eve,<BR>mikor sielni voltunk a s
zomszedban. Viszont k. messze van<BR>tolunk (Somogy) :-(. Azert valahogy csak e
ljutunk oda ha arrol<BR>van szo... Gondoltam egy napos program lesz, de mar lat
om hogy<BR>ebbe nem fer bele. <BR>Ha kiderul az idopont, akkor tudok letszamot 
jelenteni :-)<BR>Remelem az idojaras nem huzza keresztul a szamitasokat.</P>
<P>Udv<BR>G.Laci Zoltan</P>
<P>PS: A honlapon azt irjak hogy most nincs horgaszasi lehetoseg<BR>  
;     mert a tavak tonkrementek, ill. legkozelebb az I
poly.<BR>       Az viszont eleg szennyezett 
allitolag. Igaz ez?<BR>       Megerositest vagy c
afolatot kerek.</P>
<P> </P><p><br><hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
<b><a href="http://news.yahoo.com/">Yahoo! News</a></b> - Today's headlines
--0-1611501226-1036481106=:1828--
+ - Re: Kotelezo biztositas, teligumi vasarlas (#1638) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sot itt egy kerdesem is felmerul: ha valakinek ket autoja
> van, a masodik csak A0-ban lehet, nem lephet elore?

Nem, az is lepked. De hiaba vagy akarmelyik B-ben, a masodik auto A0-lal
kezd.

Ha eltelik egy ev (megpedig juliustol a kovetkezo juniusig), akkor azutan
kezd javulni a besorolas. Ha iden augusztusban vetted az autot, akkor
A0-ban maradsz 2004 vegeig, mert a megfigyelesi idoszak 2003. kozepen
indul csak (2002-ben meg nem volt meg a teljes II. felev, mivel csak
augusztusban vetted).

Ed
+ - Re: kotelezo biztositas felmondasa (#1638) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A masik kerdsem pedig az, hogy nem regen vagyok kocsitulajdonos, azaz
> idei ev majusa ota, ilyenkor a bonuszigazolas szamit-e, mert ugyis A0-ba
> kerulok a masik biztositonal, igy hagyjam a francba a regi biztositot es
> lepjek le csak ugy?

Szamit, mert a megfigyelesi idoszak elindult julius elejen. Ha viszed az
igazolast, akkor ,,mar'' 2004 elejetol feljebb lephetsz.

Ed
+ - > Felado : condrix=vnet.hu@nospam.hix.hu [Hungary] (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Temakor: megez ( 35 sor )
> Idopont: Mon Nov  4 16:43:22 CET 2002 AUTO #1638
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> >Persze, mint irtam, ez inkabb a magamfajta oregembereknek
> >valo kenyelmi szolgaltatas ;-)
> >
> >Szeretettel: Péter

> Udv a listan Peter!
> Egyszer vezettem DIRAVI-s citroent, igaz, az egy V6-os XM volt, de nekem
> nagyon tetszett. Szervo ide vagy oda: tepte mar ki a kezembol terepen a
> szervos kormanyt homokbucka. DIRAVI-nal ilyen nem fordulhat elo (regebben
> irtam rola egy ismertetot, fent van a web lapomon.). Hanem akkor felmerult
> egy kerdes: ilyen kormanyszerkezettel ellatott autoval be lehet-e menni
> olyan mosoba, amelyik az elso kereknel fogva "vegighuzza" magan a kocsit.
> (Abba ne menjunk bele, hogy illik-e...)


Hello :-)
Egy V6 XM a maga 3 literjevel mas kategoria :-) Nem mintha lecserelnem ra az
oreg taltost! (Igaz, meg nem is jott ilyen ajanlat ;-)) )
A moso nem az "elso kereknel fogva" huzza vegig... A moson van egy lanc, a
lancon butykok, ami a gumit megtamasztva vonszolja a kocsit... mar amennyire
vonszolja, hiszen a hatso kerek is a lancon van... a kormanymuvet nem
terheli...
Ha olyan tipusra gondoltal, mint ami pl a Szentendrei ut Bogdani ut sarkan,
az
ESSO kutnal van. (Vagy volt?)

*******
Van meg a listan valaki CX-szel?
*******

Szeretettel: Péter
+ - Szervo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re2:szervo ( 32 sor )
> Idopont: Mon Nov  4 19:53:58 CET 2002 AUTO #1638
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> > Az en oreg CX-em hidraulikus kormanymuve nemcsak sebessegtol fuggo-
> > en "kemenyiti fel" a kormanyt, de meg allo helyzetben is "tudja", hogy
> > hol
> > az "egyenes", es az allo auto kormanyat is egyenesbe allitja.
>    En nem szeretnek ilyen autot.
>    Azt tanultam anno, hogy csak a gordulo kerekeket
>    illik kormanyozni, az allo kerek kormanyzasa mind a
>    gumi, mind a kormanycsuklo elettartamat leroviditi.

Ebben igazad van. Ugyanakkor talan nem gondoltad at, hogy mikor is van
szukseg arra, hogy allo helyzetben is tekergesd a kormanyt. Parkolasnal,
illetve szuk helyeken valo manoverezeseknel. Ezekben az esetekben pedig
kezzel is tekerned az allo kereket, amit ebben az autoban elvegez a maga
az auto.

 > > Foleg egy
> > szuk helyre valo beparkolasnal nagy segítseg, hogy csak elengedem, s o
> > mar pordul is egyenesbe.
>     Mi ebben a segitseg? Az hogy kiallasnal ujra
>     tekergetheted a kormanyt?
Nem, hanem az, hogy a csak tobb fogasbol (elore-hatra mozgasbol) megvalo-
sithato beallasoknal, a tekergetesnek majdnem a felet elvegzi az auto :-)

>     Amilyen kormanyallassal a helyere allt a kocsi,
>     indulaskor azzal az allassal kell kijonni
>     onnan. Nem?
Nem.
Ha alltal mar be igazan szuk helyre, talan magad is megfigyelted, hogy az
auto nem azon az iven jon ki, mint ahol bement. Nem mindegy, hogy az e-
lejet "tolod", vagy "huzod". Hangsulyozom, igazan szuk helyekrol van szo,
ahol egy centin mulik a parkolas. Ez persze inkabb a hosszu autoknal je-
lentkezik markansan. Egy Puntoval konnyebb parkolot talalni, mint egy
nagyobbacska autoval.
Ha meg nem olyan szuk helyekrol van szo, akkor meg mindegy, hogy is
all a kerek :-)

Nem akarlak meggyozni ennek az autonak a josagarol. Mint irod, nem
szeretnel ilyen autot. Megertelek.
A CX egyeniseg. Az utolso "igazi" Citroen, melynek az eg aljan feltuno
sziluettje messzirol hirdeti mi is jon ott. Utodja, az XM, noha nagyon
elegans, remekbeszabott forma, rengeteg "citoenes" otlettel, mar kezd
belesimulni a jelenlegi trendbe. A CX - csakugy, mint elodje, a DS -
szelsoseges erzelmeket valt ki. Vagy nagyon tetszik valakinek - pl nekem
is ;-) - vagy nagyon nem teszik valakinek. Ha nem szeretnel ilyen autot,
akkor szerencsed van, mert ma mar nem is nagyon lehet hozzajutni. Aki-
nek van, es jo, az nem szivesen valik meg tole. A CX meg az autoknak
ahhoz a generaciojahoz tartozik, melynek lelke van. Nagyon lehet szeretni.
Persze, korantsem tokeletes.
Talan eppen ezert szeretem annyira.
Madarat tollarol... ;-)

Szeretettel: Péter
+ - RE: megez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : condrix=vnet.hu
> Annyi kalapos embert en meg eletemben nem
>lattam az utakon mint pentek delutan, es hoztak is a formajukat: tokoltek,
>araszoltak es mindent elkovettek hogy bosszantsanak, de nem sikerult :-)))
>CSAK AZT NEM ERTEM HOGY MIERT NEM VESZIK LE A PORGEKALAPOT A KOCSIBAN!

Pszichologia. Nem erzi otthon magat a sajat autojaban, szorong.
A kesztyuben vezeto ugyanez az eset.
Azt en is megfigyeltem, hogy hetvegen, unnepeken mintha teljesen mas
populacio tekeregne az utakon mint hetkoznap meloidoben.
Az eletben nem lattam annyi kalapos papat vezetni, mint most szombaton!
Tokegyenes, belathato, szaraz ut, korai fajta fapad Suzuki, repeszt
vagy 30-al. Ez mar latszatra is gyanus, utolerem, elhuzok mellette,
kozben megnezem es a sejtesem beigazolodik:
tata 65 es a halal kozt, svajcisapkaban, gorcsosen markolva a kormanyt,
mint majom a koszorukovon, butan nez ki a fejebol es mered maga ele
az utra...

udv:
VAti
+ - RE: Polo fekcsikorgas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nedves (esos vagy havas) idoben a VW Polom elso nehany fekezesnel jobb
>oldalrol csikorog. Mivel mas okbol kifolyolag szervizbe vittem, szerettem
>volna, ha ezt is megnezik, de erre azt valaszolta a munkafelvevo, hogy a
>nedvesseg altal vekony rozsdareteg rakodik le a feken es amig ez le nem
...
>De mivel nem ertek hozza, kerdezem, hogy massal is megesett-e mar ilyesmi?

Egy kolleganom vadiuj P206-osa csinalta ezt, szinten jobb elso kerek.
Neki a markaszerviz azt mondta, "elkoszolodott".

Annyi racio van a dologban, hogy altalaban jobb oldali, azon belul az
elso kerekekkel megy az ember leggyakrabban utszeli tocsakba -mire a
hatso kerek odaer mar az alvazon landolt a tocsa tartalma-, igy tenyleg
ott froccsenhet legtobbszor viz a fek kornyekere.

Szerintem az hasznos es egeszseges, ha idonkent satuzik az ember a
tarcsa es a betet megtisztitasa erdekeben. (u.i.sok gyenge fekezestol 
uvegesedik a betet felulete ami a fekhatast is csokkenti)

udv: VAti
+ - Re: Kotelezo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ti valtotok biztositot a kotelezonel?
> Van a jovo evi dijakrol valakinek
> osszefoglaloja?

Pesten, nagy kobcentis kocsira, 30 ev koruli vezetore, tovabbra is az Europa
a legolcsobb. Es eleg kulturalt is. En maradok naluk.

udv: VAti
+ - hiteles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HALI(HO)!!!

>Az anyukam mondta, hogy a munkahelyen a takaritono 
>nagybatyjanak keresztanyja korhazban volt vakbelmuteten, 
>ahol a szobatars ferjenek kollegaja vett a felesegenek egy 

Na ez aztan a hiteles hirforras :-)))


GERI
+ - szervo stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HALI!

>Renault21 TurboD `87
>(dizel is, szervos is , francia is, de legalabb a mienk 

Na, ez tetszett :-)))))))))

GERI
+ - sarfogo stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HALI!

A sarfogo-temahoz:

Ma mentem (mint a golyo...) a GOLF III-al, kanyargos videki uton, elottem
 egy potos LIAZ, tele kukoricaval (ma arrafele mindenhol ezt szallitottak
 meg arattak), hat ahogy moge ertem, mint a geppuskaropogas ugy kopogott
a kerekeibol felfroccseno sar (elottem kanyarodott ki valahol a
kukoricafoldrol)
meg fentrol a potosrol a kukorica... Ki is eloztem gyorsan. Na, ha meg nem
lett volna rajta sarfogo gumi, akkor mi lett volna a szelvedomon?! Ugyhogy
teherautokon meg kamcsikon igenis legyen sarfogo, pl kavicsos uton jo par
kavicsot megfog ami szelvedot erhetne....

Udv!

Jon a tel, ne felejtsetek: gumit, not (es guminot) nem illik kolcsonkerni...
:-)

GERI
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1638 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok 'sporolos' autosok!

En is a Zurich-nel vagyok, nekem is ez a legolcsobb, sot elegedett
is voltam veluk az iden egy kis kivetellel, amikor egy kis vita
tamadt valamelyik ugyintezovel. De nem ezt akarom leirni, hanem
a vegso e'rve't az illetonek, amikor valahogy a biztositas
felmondasat kezdtem pedzegetni:
szoval allitolag januartol megszunik a Zurich Biztosito, mert
megvette a Providencia, es ennek ertelmeben a most Zurich-es
biztositasok automatikusan Providenciasokka valnak.

Van errol valakinek INFO-ja???
(En pont a providenciatol mentem at annakidejen. :-))

Udvozlettel:
Koronczi

> > wrote
>
> > Ti valtotok biztositot a kotelezonel?
> > Van a jovo evi dijakrol valakinek
> > osszefoglaloja?
>
> En nem valtok. Nekem most es jovore is a Zurich lesz a legolcsobb.
>
> Itt a kalkulator, amivel megnezheted, hogy neked melyik a legkedvezobb:
>
> http://www.netrisk.hu/kgfb/tarifal.php
>
> raki
+ - Re: szervokormanyos parkolas Parizsban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Marky irta a nemetekrol:

> ilyen. A szinre fujt lokharitot parkolaskor meghuzni = lakkozasi
> koltseg. A helyszinrol angolosan tavozni = (ha kiderul)
> cserbenhagyasos balesetkent elkonyvelve, ami tovabbi szivassal jar.

Erdekes, pontosan egy ilyen tortenetre gondoltam. Fonokom (aki vagy 8
evet huzott le Aachen kornyeken) meselte hogy valami fiatal kulfoldi
(gyakorlaton volt vagy frissen felvett ember, mar nem tudom) ment
vasarolni, az uzlet parkolojaban hozzaert egy lokharitohoz. Kiszall,
mivel egy csaj nagyon nezte, hat megnezte o is, latta hogy semmit nem
lat, meg egy karcolast sem, o egy vak hangot sem tudott nemetul, igy
aztan mutogatta a csajnak hogy minden rendben es bement az uzletbe
vasarolni.

Mikor kijott, ott volt a zsaru es elvitte cserbenhagyasos
balesetert:)) A fonokom szedte ki valahogy a zsaruktol miutan sikerult
meggyozni oket hogy a srac nem nemet, fogalma sincs az ottani
szokasokrol es nem azert ment be vasarolni hogy elfusson a
helyszinrol...

Udv, Sandor
+ - Toyota celica az USA-bol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Erdeklodnek, hogy ki tud valamit az Amerikabol behozott fiatal autok Megvamolas
a hogyan tortenik es egyaltalan megeri -e anyagiakban stb.
Talan buta kerdes, de sajnos nem tudom, honnan tudnek  okos informaciokhoz jutn
i.Ha valaki tud valamit errol, azt nagyon megkoszonnem. 
Zoli

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: netcache-2003.public.lawson.webtv.net)
+ - Fiat extrai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

VAti irta

"1991-es Fiat Tempra 2.0i, 115 LE + majdnem full extra: allithato
szervokormany, elektromos ablakemelok elol, futheto elektromos allitasu
tukrok, elektromos toloteto, digitalis muszerfal, kozponti zar, 3 ules hatul
(2 fejtamlas), sotetitett hovedo uvegezes, 500 literes csomagtarto, 4 gyari
hangszoro, pluss karpit + rengeteg aprosag, amit nem szoktak extrakent
emliteni. (terkeplampa, hatso utasterlampa, hatso utaster-futes,
gyerekzarak, check panel, stb.. Lapkas szelephezag-allitasu hidrotokes
DOHC-motor, 2 kiegyenlito tengellyel, injektoros, katalizatoros. Egy angol
site szerint a tipus vegsebessege 195 km/o, es 10.4 sec. alatt van
szazon. A maga koraban rendelheto volt digit.klimaval, ABS-el is, ezeket
elbirnam benne, de az enyemben nincs.Kivancsi vagyok, ezt az extra-listat
melyik Opel tipus tudta 1991-ben, es az mennyit er most."

Ugyan nem Opeles vagyok, sot ket Opel gazdaja utan többet nem is leszek az,
de had vedjem egy kicsit a mostanaban agyon ocsarolt nemet technikat
1991-92-bol.

Az autom egy VW Golf III 2.0i (hengerenkenti) 8V 115 LE (5400-as fordulaton)
Nyomatek: 166 Nm, melyet 3200-as fordulaton ad le. Extra: ABS, elol
hutott-hatul tarcsafek, es 15 colnal (VR6-s futomu) kisebb kerek nem megy
fel (a fene egye meg, mert nem talalok 5x100-as lemezfelnit). Gyari
alufelni, nem allithato szervo, elektromos ablakemelok elol-hatul,
elektromos, futheto tukrok, elektromos buko-tolo teto, amely az auto
bezarasakor zarodik. (amugy az ablakok is.) Digit muszerfal, computer,
kozponti zar, mely a tanksapka ajtajat is zarja, sotetitett hovedo uvegezes,
meg a teton is, plusz lezaro. Kicsi csomagtarto, de van benne vilagitas.:) 4
gyari hangszoro, igaz, most mar 6+1 van benne. Pluss karpit, felig "Recaro"
ulesek. Konyok tamasz elol. Nem szoktak extrakent emliteni (terkep lampa,
belepo vilagitas, hatso utaster futes, gyerekzar, hatso oszthato ulestamla
fejtamla nelkul, katalizatoros (euro2)), kesztyutartoban uditoital tarto,
sot meg tolltarto is van:) Szinre fujt lokharito, metal fenyezes, stb.
Szoval GTI felszereltseg. Aki ismeri a nemetek hulyesegeit, az tudja, hogy
ebbe szinte mindent beleraktak (meg is kerik az arat), mig a tobbi fapados.
Ja, a gyorsulas. Az irja a KONYV, hogy 80-on 8,1s alatt, 100-on 10,1 alatt,
vegsebesseg 198. Nem tudom, biztos igy van, mindenesetre a nemeteknel 4
szemellyel mentunk mar 215-ot ora szerint, es az Opel Omega, meg a Renault
orai is annyit mutattak. Mindegy legyen a valos vegsebesseg 198. Fogyasztas,
amin nem nyitok vitat, mert egy eve hajtom az autot, excel tablaban irom a
tankolasokat (igaz, Frigyes mester) 5,2 - 9,8 kozott van. Vegyes hasznalat
(30% varos-70% orszagut) eseten, az atlag fogyasztasom a computer es a
mereseim szerint 7,6-8,2 kozott van. Tisztan varosban a 10-11 litert
benyeli. Ez az auto pedig sokak szerint, egy gagyi nemet fostalicska. De en
nagyon szeretem, 35e km alatt csak olaj, legszuro, meg gyertya csere volt.
Igaz, most leugrik a hengerfej, mert a leomlocsonk (tipusbetegseg) elrepedt.
Legalabb meglatom, hogy milyen a motor belulrol.

Mikor ezt az autot kulhonban 1 eve megvettem, majdnem Opel Vectra lett
belole. Fentieket szinte mindenben tudta, csak nagyon korbe volt torve, igy
maradtam a VW-nal.

Üdvözlettel:

              Attila



******************************************************************
E levél tartalma Norton Antivírus programmal ellenőrizve
******************************************************************
+ - RE: meleg motor jo motor? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ember, nagy vagy. Tavgyogyitast nem vallalsz? :-)
Lekaptam a motorvedot es a hutoviztartaly es a szervoolaj tartalya kozott
egy eldugott relenek le volt csuszva a csatlakozoja. Visszadugtam es jo
lett. (Valoszinuleg a hutoviz hofokvisszajelzoje lehetett, mert amig
'idetlen' volt a kocsi, addig a mutato megallt a normal tartomany aljan,
amikor 'megjavult', akkor meg siman beallt a tartomany kozepere.)

Kosz!

pJ

-----Original Message-----
From: Balazs, Janos (J.)
Sent: Tuesday, November 05, 2002 3:39 AM
Subject: Re:meleg motor jo motor?

Szia !
Nekem egy jeladoak a csatlakozoja lotyogott.
Ez a jelado a kocsimon a vizpumpa felett van, igazabol nem tudom mi a
szerepe.
+ - Re: kotelezo biztositas felmondasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Ramboo2!
>Nos, az a kerdesem, hogy van-e a biztositoknal erre
>a celra szolgalo urlap, vagy sajat magamnak
>kell megfogalmazni valamit indoklassal?

En anno leirtam minden lenyegi adatot, ami a kotvenyen szerepelt,
vittem ket peldanyt, az egyiken atvetettem az ugyintezovel,
oszt annyi. 
Ha nagyon kell, elkuldom a fajl-t, csak most nem talalom.


Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Re: Teli gumik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Semmi koze a teligumihoz, csak errol jutott eszembe: Igaz hogy jovore a
(ceges) szemelygepkocsik alkatreszeinek AFA-jat nem lehet visszaigenyelni?
Feltettem a teli gumikat, de tavasszal mar uj nyarit akarok felrakni, akkor
is akartam megvenni. Lehet hogy meg az iden meg kell ejteni a beruházást?
KI
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
> Bonzsur,
>
> Senki se felejtse el, hogy eljott a teliguma felrakasanak
> ideje.
>
> Akinek meg nincsen, az most szolhat, most meg nagyjabol
> lehet valogatni is (Conti, Michelin, Uniroyal, Semperit,
> Barum, Kléber), aztan ha leesik az elso ho, kifogynak meg a
> nagykerek is. Tovabbra is 25-35% minusz a listaarbol.
>
>
> udv,
>
> djtiszy
>
+ - Xsara Picasso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Egy ismerosom erosen fontolgatja egy 1.6-os Picasso megvetelet. Ha
valakinek van ilyenje, irhatna rola par szot. (Akar maganban is, ha a
tobbieket nem erdekli.)

Koszonettel,

M.
+ - Gáz üzem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helló Mindenki!
 
 Van valaki a lista tagok között, akinek 1.3-as Suzuki Sedanja van, ami
 benzin-gáz üzemü?
 Ha vannak ilyenek, akkor tölük kérdezem, hogy fogyasztásra mennyit tesz rá a
 gáz üzem?
 
 Az infókat elöre is köszönöm!
 
 Üdv
 Péter


=====
__________________________________________________________
E-mail: 
 ; 
Web:
http://peteshome.fw.hu
"Ne álmodd az életed, éld az álmodat!"
"Don't dream your life, live your dreams!"

__________________________________________________
Do you Yahoo!?
HotJobs - Search new jobs daily now
http://hotjobs.yahoo.com/

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS