Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1543
Copyright (C) HIX
2002-08-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Safrane (mind)  17 sor     (cikkei)
2 Mondejo dizel arkulonbseg (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Golf vs Megane (mind)  37 sor     (cikkei)
4 Hasznalt auto 1-2 milla kozott (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re:nault alkatreszarak (mind)  58 sor     (cikkei)
6 TICO vs. PUNTO (mind)  41 sor     (cikkei)
7 szilent + kocsi valasztas (mind)  22 sor     (cikkei)
8 Golf 1.4 & Tico vs Punto (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Starlet 1.0 (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re: Okulas + tanacs (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Re: Nyomas (mind)  15 sor     (cikkei)
12 Valasz: Vizhofok*** HIX AUTO *** #1542 (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Valasz:Okulas + tanacs *** HIX AUTO *** #1542 (mind)  46 sor     (cikkei)
14 Valasz: Punto v. Tico*** HIX AUTO *** #1542 (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Valasz: muszerfalvilagitas*** HIX AUTO *** #1542 (mind)  26 sor     (cikkei)
16 Ez-az (mind)  30 sor     (cikkei)
17 Re: Renault alkatreszarak. Nem dragabb???? (mind)  69 sor     (cikkei)
18 Vizhofok (mind)  17 sor     (cikkei)
19 va: LE<->Nm, corsa (mind)  11 sor     (cikkei)
20 va: M velemenye (mind)  16 sor     (cikkei)
21 kisse off (mind)  17 sor     (cikkei)
22 Re: Punto v. Tico (mind)  51 sor     (cikkei)
23 Free Download with Video - Magic Secret revealed for th (mind)  57 sor     (cikkei)
24 Almost Free money - Instant Download 1006 (mind)  30 sor     (cikkei)
25 meretek :-) (mind)  66 sor     (cikkei)

+ - Safrane (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Renault Safraneja van valakinek? Lehet, hogy lesz lehetosegem
megvasarolni olcson egy '92-es vagy '93-as darabot, 3.0 V6-os motorral.
Amiert elgondolkodtam rajta, hogy kevesebbe jonne ki, mint amit a
mostani autom er (1991-es Saab 900 T16S Coupe), viszont egyel nagyobb
kategoria, igy talan szamithatok ra, hogy van olyan kenyelmes. Plusz nem
is gyengebb, mert 170 lo jon ki a haromlityis hathengeresbol (Saabnal
ketliteres negyhengeresbol 175), es alapbol van benne a klima, ami a
Saabbol nagyon hianyzik, es utolag eleg huzos belerakatni.

Meg azon is gondolkodtam, hogy nem lehet-e a fazonigazitott Safrane
cuccait raapplikalni, mert a frissitett valtozat az tenyleg rohadtul
tetszik. Stilus es feeling nem olyan eros, mint a Saabnal, de az is
ritka, mint a feher hollo.

Zoli
+ - Mondejo dizel arkulonbseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Gabor kerdezte:
>>>
Valaki (Tiszy) elmondana, hogy mi kerul otthon _ennyivel_ 
tobbe? AFA, haszonkulcs itt is van az autokon.


Egy megkozelitest hadd mondjak:
* a dizel konstrukciosan is dragabb motor
* marketingileg is dragabban kell adni (mert mindenki 
dragabban adja)
* Mo-n 80%-ban a benzinesek mennek
* 1600 ccm felett +10% a fogy ado, es erre meg rajon az Afa 
is.

Na most, ha minden auton 10%-ot akarok keresni, akkor
1) minden autora 10% arrest pakolok - igy viszont, lehet, 
hogy a benzineseim eladhatatlanok lesznek

2) 8%-ot teszek a benzineseimre, es 18%-ot a 
dizelmotorosra. Ha kiszamolom (8*80 + 18*20 = 10*100), pont 
ugyanakkora arrestartalmat realizalok, tehat ez franko. A 
dizeleket az ostoba cegek meg simlis gazolajosok ugyis 
megveszik barmilyen aron (ar-flexibilitas-vizsgalat), a 
benzineseim meg utosek lesznek.

A nemeteknel a kutyanak sem kell egy 1.6-os motor egy 
ekkora kategoriaban. (Tudom, kivetelesen a Mondejoban nincs 
egyhatos, csak gyenge egynyolcas. De most ne bonyolitsuk 
tovabb a kepet :-)


udv, djtiszy
+ - Golf vs Megane (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


>>>
Megane 1.4 16 V 95 LE (vhol 5000-nel adja ugyanezt))?
- mik a tapasztalatok a Golf IV-sel (fenti motorral)?
- mi a jobb vetel: kicsit hasznalt Golf IV vagy uj Renault 
Megane?



Feltetelezem, megbizhatosag miatt kerdezed, mert kulonben 
Fogash-sal, CGO-val korusban kantaljuk: 

VEZESSED ES MEGTUDOD!!! :-)


Megbizhatosaggal kapcsolatban:
Magyarorszagon senkinek sincs 15 eves 4-es Golfja, sem 
Megane-ja, mindketto max 4-5 eves. Tehat 4-5 evig biztos 
jol birjak... Akarod ezen tul hasznalni? Nem? Akkor nem 
mindegy?

En borzalmasan nagyot csalodtam a VW 1.416V motorjaban, 
hozza kepest a Renault motor raketa. A Golf ui. uresen meg 
elmegy, ket utassal a 120-as Skodak is lenyomnak. Renalut 
fogyasztasa NAGYON jo, siman 7 liter alatt tarthato 
varosban, telen is. De vannak itt Megane-osok, majd ok 
elmongyak. :-)

De megint csak azt mondom: PROBALD KI!

Barmilyen Megane-os kerdeseddel kapcsolatosan termeszetesen 
szivesen segitek.


djtiszy
+ - Hasznalt auto 1-2 milla kozott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

nem, nem keresek hasznalt autot. Tokeletes az Alfam.
Viszont jo, es eleg kimeritoen korultekinto cikket talaltam 
1-2 millio kozti hasznalt autokrol:

http://www.vezess.hu/hirvilag/hirek/previewfull.php?idx=2424

Na, bovitsetek horizontotokat! :-)


tiszy
+ - Re:nault alkatreszarak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


NGabor irta:
>>>
Ezek utan bekertem a 120ezres szerviz varhato koltsegeit. 
(Ugyis ott a kocsi es van benne 118ezer km).
...
120ezer kilometeres szerviz egy dizel Lagunan 322ezer 
forint!!!!!!



Nem draga. Ez osszesen 3 fontos alkatresz (meg biszbaszok) 
egy olyan autohoz, ami SOHA NEM VOLT FORGALMAZVA 
Magyarorszagon. Valoban dragabbak, mint az atlag. Ha 
elolvasod a dizel Mondeorol szolo kisesszemet :-), 
megerted, hogy miert.


Egyebkent meg nyugodj meg, egy 120-as revizio (ami az 
osszes kozul minden automarkanal (pl. a Suzuki nem az) a 
LEGNAGYOBB (meg a 180, stb.), mindenhol 200 000 korul van, 
ha ugyanigy mindent kicserelnek, mint Baumgartnernel (ok 
mindent kicserelnek, amit ki KELL - errol nem kivanok 
vitazni, tessek topicot nyitni az indexen :-).


A vizmpumpat nem kell normalezvajze ilyenkor kicserelni, ez 
35 rongy minusz + munkadij. Ez most btó 177 ezer + mdíj. Az 
olaj 22500 (minek...?) 154 ezer btó. A feszgorgo 59000-e 
valoban magas (indok lasd fentebb), a vezmuszijkeszlet 
viszont nem az.


Gabor!
Ennyibe kerul egy felsokozepkategorias, 2 liternel nagyobb 
auto szervizelese. Szerinted ezek az autok miert kerulnek 
Nemetorszagban 20 Euroba? Pont ezert, mert ezt az osszeget 
ki kell rajuk pluszban fizetni.


Nem szorulnak az alkatreszeink vedelemre (van meg beloluk 
ezen a 16-on kivul minimum 99 984), es epp ezert irtam, 
hogy 1-1 alkatresz lehet dragabb, mint mashol. De gondolom 
annak nem orulsz, hogy egy 2.5-es TDi A4-eshez az 
olajszuroert tobb, mint 4000 Ft-ot fizetsz, a vezmuszij 
keszletert meg 80 000-et. Teged a Laguna erdekel, joggal.

Lezarom a polemiat, mielott parttalanna valna. 



udv,

deejaytiszy

PS: mostantol szabadsagon 2 hetig. Arrivederci. :-)
+ - TICO vs. PUNTO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,
Szia CsT.

Oszinten szolva alig ismerem a Punto-t, minalunk nem olyan nepszeru,
csak egyszer ultem egy 60 LE-s joszagban az anyosulesen.
Ket eve Tico-t vezetek, hetente kb 1000 km-t nyomok le vele mind
varosban mind lakott teruleten kivul, ugyhogy szerintem eleg
tapasztalatot gyujtottem be vele.
A tico-t szzvsz a legkonnyebben igy lehetne jellemezni: gurulo koporso.
Lakott teruleten meg hagyjan, de amikor felgyorsulsz 80 km/h fole fel
kell kotnod a lengemagyart, de alaposan. Ennel instabilabb autot talan
csak a meseben gyartanak (igaz, ehhez hozzajarulnak a godros utak is,
egy komolyabb katyut elkapva akkorat ugrik a hatso resze mint az alban
kecskepasztor legfiatalabb joszaga...), ettol eltekintve kis
megszokassal nagyon elvezetesen lehet vele kanyarodni. A motorja
haromhengeres, 35 kilowattos, fogyasztasa nalam 3.6-7.8 liter korul
alakult. Gyorsulasa nem rossz, sok olyan kocsit kieloztem vele amelyek
tico-t csak utolerni szoktak a piros lampanal... ;-)
Ket szemelynek turheto, ennel tobbet csak akkor tegyel bele amikor
Milosevicset viszed a birosag ele. A kedves japanok/koreaiak (ha
emlekezetem nem csal a szuzuki alto volt az os) szvsz a sofort
gorillakent kepzeltek el: ha normalisna hatratolom a szeket a kormanyt
csak eloregornyedve erem el. HA a kormanyhoz allitom az uleshelyzetet a
terdem az allamat veri, pedig csak 1.76 vagyok....

Aktiv-passziv biztonsag mint ilyen nem letezik. Plane az utolso nem. Egy
tico-ban haladva csak azert lehet imadkozni, hogy az utkozes ereeje
minel erosebb legyen, hogy az ember ne kinlodjon sokaig. Ha ezt a
kijelentest valaki tul cinikusnak talalja tisztelettel kerem vezessen le
300 km-t kanyargos, kamionokkal tuzdelt uton.
Summa summarum: a tico-t lehet szeretni -leginkabb, ha ra vagy
szorulva-de en inkabb a punto-t valasztanam. Nagyobb, biztonsagosabb,
kenyelmesebb. Es valamikor anno az ev autoja is volt. Ezt a tico-rol
maximum a baleseti statisztikakat tallozva mondhato el...

Udv,
Robi

U.i. oriasi elonye viszont a Tico-nak: varosban idealis: furge, konnyen
atlathato, es akkora helyre is be tudsz parkolni vele ahova normalis
ember csak egy gyerekkocsit allitana...
+ - szilent + kocsi valasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


walhalla kerdezi, 1 eves Golf IV vagy Megane újat vegyen-e. Szerintem egyertelm
uen a Golf a nyero, 20.000 km-ert karpotol a 200.000 Ft arelony. Azt fordithatj
a teli gumira, egyeb szukseges cserekre, javitasokra. Bar kinosabb, hogy a Golf
ot nagyon lopjak (allitolag), de gondolom Casco mind2n lenne. 3-4 ev mulva szer
intem a Golf jobban fog kinezni, "jobban egyben lesz", mint a Renault. Nekem a 
formaja is jobban tetszik, a motorjat is jobbnak tartom (Golf 1.4 16V 75 LE (vh
ol 3800-nal ad 126-ot) es Megane 1.4 16 V 95 LE (vhol 5000-nel adja ugyanezt). 
Kicsit alacsonyabb a vegsebessege, de fogyasztasban is jobb lehet, bar nem lesz
 olyan porgos. Csak a loero alapjan nem szabad megitelni egy autot. (Mas veleme
nyt szivesen olvasok, de nem az en velemenyemrol, hanem a temarol!)

pzoltan pedig Magnum Tuning szilentekrol kerdezett. Nos, nekem is szuksegem len
ne lassan jopar szilent cserere (Rover 820ti, 1993). Nem kopognak meg, de nekem
 a futomu a vesszoparipam, es amikor fekvorendornel mar megnyikkan a szilent, s
zeretem lecserelni (ettol lesz olyan "uj autos futasa"). Tehat azt szetnem tudn
i, valaki tud-e ajanlani szilentgyartot (a Roverhez markaszerviz tapasztalatom 
nem jo van, az utangyartott szilent ezen kivul biztosan olcsobb is.

avi
+ - Golf 1.4 & Tico vs Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok,

Golf 1.4
Walhalla, csak javasolni tudom, hogy tegyel egy kort a Golffal
mielott megvenned. En a VW helyeben NEM szerelnem a Golfot
ezzel a motorral. Elozes felejtos, autopalyan 1x sikerult 160-ig
kihuzatnom 1 szemellyel. Ami hianyzik az autobol az a vezetes
elmenye. Uttartas nagyon jo, belseje VW, de ha odalepsz neki
_nem_tortenik_semmi_. Szuzukit nagysagrendekkel nagyobb
elmeny vezetni mit ezt az 1.4-est. 1.6-tol kezdve mar kellemes lehet.
Dizlek kozul szerintem mind jo. (bar abbol is volt regebben "sima" TD)
Megane-al nincs tapasztalatom.

Tico vs Punto,
Szereny velemenyem szerint ez a 2 auto nem egy kategoria.
Punto valszeg nem veletlenul volt ev autoja valamikor 90-ben.
Ha egy arban vannak en nem gondolkoznek hogy melyiket
valasszam meg akkor sem, ha olasz. Nem csinalnak olyan rossz
autokat. (ugye Alfasok? :)) )

Udv
 Gabor
+ - Starlet 1.0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Nem tudtok valami web oldalt, ahol meg lehetne tudni a 89-es Toyota
Starlet muszaki adatait? Talaltam egy ilyen web helyet, de csak a 90
utani autok adatai vannak benne. Most konkretan az erdekelne, hogy hany
literes a tankja, de kesobb mas info is kellhet esetleg.
Esetleg varom mas Starlet tulaj/rajongo e-mailjet is. Lenne 1-2
kerdesem.

Géza
+ - Re: Okulas + tanacs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

walhalla=softhome.net irta:

> motor: amelyik ugyanazt a nyomatekot alacsonyabb fordulaton adja le v
> amelyik magasabbon (pl. Golf 1.4 16V 75 LE (vhol 3800-nal ad 126-ot) es
> Megane 1.4 16 V 95 LE (vhol 5000-nel adja ugyanezt))?

Az erdemi hozzaszolast meghagyom masoknak, viszont annyit jeleznek hogy a
Megane motor is termeszetesen 3800 korul adja le a maximalis nyomatekot
(pontosabban 3750rpm).

Udv, Sandor
+ - Re: Nyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Wed, 2002-07-31 at 11:23, Kertesz Vilmos wrote:
> Azaz egy kis szelepsapka, ami szinekkel mutatja, hogy alacsony-e a nyomas a
> gumiban... /Biztos lehet venni kulonbozo hatarokban kulonbozo autokhoz is../

Nem mondom hogy ennek a termeknek nem lesz piaca, de az alighanem egy
atmeneti/niche piac lesz, mivel:
- sok orszagban megtalalnak a modjat hogy mikent lopjak le:)
- az USAban 2003 es 2006 kozott kotelezove valik az alacsony nyomas
jelzese es akarhogy is olvasom a
http://www.nhtsa.dot.gov/cars/rules/rulings/TirePresFinal/Index.html
doksit, mindenkepp a muszerfalon talalando jelzest tesz kotelezove. Ha a
tobbi kovetelmenyhez hozza is lehet igazitani ezt a termeket, a
muszerfallal torteno kommunikacio kizarja az uj autok piacarol.

Udv, Sandor
+ - Valasz: Vizhofok*** HIX AUTO *** #1542 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado : Kertesz Vilmos
> E-mail :  [Hungary]
> Temakor: Vizhofok ( 23 sor )
> Idopont: Wed Jul 31 09:04:02 CEST 2002 AUTO #1542
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Olvasgatom itt a vizhomersekleteket. Nekem az 1.7D Tipoban 70 fok
korul van allandoan, egyszer egy pesti araszolasnal ment fel 90 fokra.
A 70 fok normalis, vagy rossz az oram?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nem normalis. Mernoki szempontbol nezve olan magasnak kellene lennie a
hutoviznek, amit meg eppen forras nelkul biztonsaggal elvisel.

Akos
+ - Valasz:Okulas + tanacs *** HIX AUTO *** #1542 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [International]
> Temakor: Okulas + tanacs ( 18 sor )
> Idopont: Wed Jul 31 11:53:17 CEST 2002 AUTO #1542
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

szeretnek vmi (uj) autot venni (a kovetkezo kb. 5 evre), es ehhez kerem
segitsegeteket:
 - mi a kapcsolat a LE (teljesitmeny) es a nyomateek kozott? melyik a
"jobb"
motor: amelyik ugyanazt a nyomatekot alacsonyabb fordulaton adja le v
amelyik magasabbon (pl. Golf 1.4 16V 75 LE (vhol 3800-nal ad 126-ot) es
Megane 1.4 16 V 95 LE (vhol 5000-nel adja ugyanezt))?
 - mik a tapasztalatok a Golf IV-sel (fenti motorral)?
 - mi a jobb vetel: kicsit hasznalt Golf IV vagy uj Renault Megane?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Az a jobban vezetheto motor, ami alacsonyabb fordulaton adja le a max.
nyomatekot, illetve minel kevesbe hegyes a nyomateki gorbeje. Csodak
nincsenek, ha egy 1.4-es kozel 100 loero, az a nyomatek rovasara fog menni.
Ki kell probalni, hogy ki mit szeret, nagy nyomatekot alul, vagy viszonylag
sok loerot felul. Az alul nagy nyomatek kevesebb loerot jelent felul
ugyanolyan jellegu motor eseten (egyezo hengerurtartalom, feltolto nelkul).

A fenti VW motorrol sok jot nem hallottam, a Megane passz.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>
felszereltseg kb. ugyanaz. A Golf 2001 marciusi, ceges auto volt, 15-20e
km,
markakereskedotol venneem. Golf 3 millio, Megane 3,2 millio.
de ha van vmi mas jo ajanlat/ajanlaas 2,5-3,5 millio kozott, meghallgatom
(pl. Clio, Fabia, Focus, uj Fiesta?) :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mire kell??? Mondjuk egy Clio es a Focus nem ugyanaz a kategoria!

A fenti Golffal megegyezo motorral arulnak Octaviat legkondival, ABS-szel
felszereltsegtol fuggoen 3,3-3,5 korul. Esetleg erdemes lenne kiprobalnod,
mar csak amiatt is, hogy a motor miatt nem esik-e ki azonnal a fenti Golf a
lehetosegek kozul.

A Fabiak jok, a 2,5-3,5 tul szeles sav, 3,5-ert nagyon jo kapsz, a 2,5
inkabb alapmodell.

udv,
Akos
+ - Valasz: Punto v. Tico*** HIX AUTO *** #1542 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Punto v. Tico ( 16 sor )
> Idopont: Wed Jul 31 06:33:18 CEST 2002 AUTO #1542
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ocsem autot szeretne venni es a fenti ket tipusban gondolkozik.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tico-t ne, ha kedves az elete. Egyszeruen nem ugyanaz a kategoria a ket
auto.

Akos
+ - Valasz: muszerfalvilagitas*** HIX AUTO *** #1542 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: muszerfalvilagitas ( 12 sor )
> Idopont: Wed Jul 31 18:04:01 CEST 2002 AUTO #1542
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-Ez komoly, hogy a muszerfal fenyeroszabalyozas extra egy modern
-kozepkategorias autoban ? :-o
-
-A'kos

Megjegyzes: Hat igen... 1983-as LADA 1500S autom szeriabol tudta...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ez mar tiszta marketing....

Ket jo pelda, meg a 80-as evek elejen vettunk egy Sony deck-et, volt benne
egy csomo extra, pl. timer kapcsolo; a kovetkezo modellevben ezek kozul jo
par csak a csucsmodellekben volt meg;

szinten Sony, az alap asztali CD-jatszo ugye nem taviranyitos, nincs rajta
semmi jeloles, viszont barmelyik taviranyito vezerli, magyarul olcsobb volt
az eggyel dragabbat alacsonyabb tipusjelzessel eladni, mint
taviranyito-egyseg nelkul epiteni egy alapmodellt.

udv,Akos
+ - Ez-az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> motorok? Illetve ha vannak itt Tico tulajdonosok erdekelne az O
> tapasztalataik is.

Nem vagyok tulajdonos, de egy kollegamnak van. Szidja, mint a bokrot.
Persze, ez csak egy velemeny; hallgass meg sok embert, aztan valassz
(Puntot).



> Felado :  [Hungary]

> - nem mintha erdekelne de vajon milyen autod van? Uno 1.5D????
Majdnem. Galant 2.0.




Mas:
Mostanaban kinlodtam a hutommel, mert neha ejszaka elfolyt egy csomo
lotyi. Gondoltam, mielott elviszem szerelohoz, kiprobalok egy hototomito
folyadekot. Mivel mindegyikre ra volt irva, hogy ez aztan a tuti, ez
majd tomit, ezert megvettem a legszebb flakonnal rendelkezot. Azota nem
folyik.
A kerdesem: hogy mukodik egy ilyen lotty? Eloszor arra gondoltam, hogy
amikor ki akar folyni a resen, oxigen hatasara megszilardul, es szepen
eltomiti a lyukat. Igen am, de a kiegyenlito tartalyban is van oxigen.

M.
+ - Re: Renault alkatreszarak. Nem dragabb???? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ez alapjan megallapithato, hogy az 1000 csoportot tekintve
> (ami tobb mint 100 000 fogyo cikkszamot jelent!!) jo
> pozicioban vagyunk a konkurrenciahoz kepest. A Peugeot-
> Skoda kicsit olcsobb, a Nissan es a nemetek dragabbak. Fiat-
> Citroen-Seat ugyanaz a szint.
> 


Ne haragudj, de vagy nem teljesen tudok egyetérteni azzal amit irtal, vagy
minket a Baumgartner nagyon .

Szoval az emlitett Baumgartneres vitank utank, amely arrol szolt, hogy ki
teritse a vezermuszij leugrasa miatti karokat (melyet az idoben nem
kicserelet vizpumpaszij szakadasa okozott), kiderult, hogy a motorban
semmilyen kar nem keletkezett, csak egy netto 9431 forintos vezermufedelet
kell cserelni.

Ezek utan bekertem a 120ezres szerviz varhato koltsegeit. (Ugyis ott a kocsi
es van benne 118ezer km).

Az auto egy 99-es Laguna kombi 2.2dTi.

Az araktol azt hittem hanyattesek. Tetelesen:
Elf Synt olaj 7 liter 17.913,-
Olajszuro 1.712,-
Alatet 160,-
Levegoszuro 3.022,-
Gazolajszuro 2.807,-
Ablakmoso foly. 2liter 478,-
Pollenszuro 5.485,-
Fekfolyadek 0.5liter 1.378,-
Mobilfekfoly. 0.25liter 696,-
Fektisztito 222,-
Ekszij 5.844,-
Fagyallo 4liter 3.332,-
Feszitocsapagy 47.363,-
Vezermuszijkeszlet 48.200,-
Vizpumpa 19.118,-
Tomites 2.494,-
Szimmering 5.610,-
Vezermu szimmering 2.827,-

Osszesen netto 169.327,- forint, azaz kb. brutto 212ezer forint.
Varhato munkadij kb. 50ezer forint
A fektarcsak es betetek ara nincs meg benne, mert kifelejtettek. Kb. 60ezer.

120ezer kilometeres szerviz egy dizel Lagunan 322ezer forint!!!!!!

Tudom, hogy lehet olcsobb olajat, meg utannagyartott cuccokat venni, de
ezekkel nem dolgozik a markaszerviz es nem errol beszelunk, hanem a gyari
alkatreszekrol.

Ez iszonyatosan draga. Raadasul a fenti alkatreszek nagyresze Alfahoz kb.
felebe kerulne!!

Pl. Nekem a vezermuszij, feszitocsapagykeszlet, munkadij egyutt volt kb.
60ezer, szinten eredeti gyari alkatreszekbol...

Ja es 3 napig nem nyulnak a kocsihoz, mert varjak, hogy megjojjenek az
alkatreszek. Pedig szerintem ezek tok hetkoznapi alkatreszek...

No mindegy, meg jo hogy anno nem 1.6 16V Clio-t, hanem Alfat vettem :)))
Valszeg Renaultot nem is veszek...

Gabor
AR 146 1.6TS
100.000 km.
Es osszesen nem lett meg elkoltve kotelezore 322ezer forint, vagy maximum
annyi a 100ezer alatt!
+ - Vizhofok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kertesz Vili irja...
> Nekem az 1.7D Tipoban 70 fok korul van allandoan,
> egyszer egy pesti araszolasnal ment fel 90 fokra.
> A 70 fok normalis, vagy rossz az oram?
Lehet, hogy nyitva felakadt a termosztatod.
Ha a hutodben megjelenik a langyos viz es egyutt
melegszik a motor vizevel, akkor biztosan.


>Azaz egy kis szelepsapka, ami szinekkel mutatja,
>hogy alacsony-e a nyomas a gumiban... /Biztos
>lehet venni kulonbozo hatarokban kulonbozo autokhoz is../
> Kuldes: Csak GURU

Guru ??? Akkor vagy en tevedtem el, vagy Te lottel melle :-)
--
Meszaros Geza
+ - va: LE<->Nm, corsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> kaptam helyette egy corsa 1.2-t,

> Nem lehet azt csinalni, amit a volvonal megszoktam,
> hogy ha mozog a kocsi akkor kettesig kapcsolok vissza,

Hanem, mit csinalsz ? Vissza teszed egyesbe ?
Miert akarsz egy 60 lovas autot ugy vezetni, mint egy
100 korulit ?
Ja, ha kolcsonauto, akkor az mas...
--
Meszaros Geza
+ - va: M velemenye (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> a pszichiaterem is egy velemenyen van velem (BMW 520...) :-)
Valassz masikat, mert igy nehez lesz a gyogyulas.

> mert egy 2000 ccm benzinesnek NEM KELL FOLYTON  "nyomni",
> ugyis latjak hogy "menne ha akarnam"...
Ez igy, nem mindig igaz. A 20 eves Lada mindenkeppen le kell
gyorsulni a lampanal, mert csak hatulrol tudja leolvasni,
hogy Neked ketezres motorod van.

> reszemrol tema lezarva, esetleg maganban irhatsz, nem
> akarok ezzel masokat untatni, de nem hagyom hogy
> sertegessenek...
Ugyan mar... Nem untatsz senkit. Amugy is uborkaszezon van
a listan.
--
Meszaros Geza :-)))))
+ - kisse off (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hella Kocsisok.
Egy fura hir a netkapu.hu-rol:

Elloptak egy negyventonnás munkagépet
Teherautón vitték el

Elloptak egy negyventonnás, lánctalpas, tolólappal felszerelt er?gépet a
Gy?r-Moson-Sopron megyei Mihályi szeméttelepér?l. A gép a közelmúltban
elromlott, azóta ?rizetlenül vesztegelt a telepen. A tolvajok az er?gépe
t teherautóra emelték, elszállították, majd a gy?ri vashulladék telepen
ócskavasként eladták. A rend?rök a lánctalpast a helyszínen
találták meg.

Erdekelne az a teherauto, meg emelo, amivel ezt seperc feltunes nelkul
meg lehet csinalni...  :-O
(Bocs az ekezetert)
KZG
+ - Re: Punto v. Tico (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Illetve ha vannak itt Tico tulajdonosok erdekelne az O
>tapasztalataik is.

Nem teljesen Tico tulajdonos vagyok, Edesanyame, de azzal szoktam
furikazni. Szerintem varosi hasznalatra idealis, 50-60-ig partiban van
gyorsulasban a normal kocsikkal, szoval nem egy akadaly kategoria.
Gyorsabban menni vele sajnos kozel eletveszely :), egyreszt azert, mert
alapbol 12-es 135/85 (vagy 80?)-as kerekei vannak, ami havon kivul
mashova nem tul jo, valamint a 4 dobfek mindent tud, csak hatarozottan
lassitani az autot nem... A mienk asszem 5 eves mar, 33e km van benne
(szoval tenyleg csak varosi furikazasra van hasznalva), de teljesen
megbizhato, soha semmi gond nem volt meg vele (marmint semmi komoly).

Occso auto reven az osszes anyag, amit hasznaltak benne, szinten olcso
volt, ezert a zajszigetelese nem a legjobb... mas "korszeru" modellekhez
kepest joval hangosabb mind a motor, mind a belso ter. Raadasul ha
egyszer vegigmesz egy kockakoves uton, akkor utana 1 hetig belul minden
csorogni-zorogni fog. Aztan elmulik, nalam legalabbis igy van :) 

2 szemelynek kenyelmes, meg meg ket gyerkocnek is kbra. Tobbnek nem, de
nem is jo bele tobb ember, mert olyankor mar iszonytatoan erotlen...
Csomagok szamara ott a csomagtartonak csufolt resz, 1 asvanyvizes uveg
allitva mar nem fer oda, kb 5 cm-mel alacsonyabban van a kalaptarto.
Befele meg kb 35 cm-re nyulik. Egy sporttaska epphogy belefer, a
kalaptarto akkor meg a helyen van. De nagyon megterhelni nem erdemes,
akkor elfogy belole az ero, valamint gyenge felfuggesztese (javitsatok
ki, ha nem emiatt van) miatt annyira ultetett lesz, hogy minden
nagyobbacska fekvorendornel surlodik az olajtekno (mentsegere legyen
mondva, hogy jol birja, eddig gond nem volt vele :-)

Varosi hasznalatban 5 liter korul fogyaszt, egy tankkal kicsit tobb, mint
400km-et lehet megtenni. Vegyes hasznalatban 4-4.5-korul szokott lenni.
(tank meretet nem tudom pontosan, kb 24 liter)

A legfobb gond vele az, hogy sajna nem vagyok teljesen meggyozodve
bizonsagossagarol... egyreszt ugye a fekek, masreszt viszont a kasztni
maga... az ajto 2 cm vastag, belso muanyaggal, uveggel es karpittal
egyutt... es ugyanilyen korbe... ezert egy utkozesnem nem hinnem, hogy
tul pozitiv eredmeny szuletne :( 

En kizarolag emiatt (tehat a bizt. hianya) nem ajanlom ocsednek ezt a
kocsit, inkabb a puntot (az nagyobb is valamivel, nem?). 


--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Aki utoljara nevet, annak lassu az agya."
HIX-Editor 1.15beta8
Ui.: Csak maganba ment
+ - Free Download with Video - Magic Secret revealed for th (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://magic.best2web.com

 - Free Download  + Free Video
 - Free Download  + Free Video

 - Instant Access
 - Instant Access


Check out the Free tricks - With Video

Magic Secret revealed for the first time - Instant Download


Tricks that you can learn and do it anywhere without special equipment

Trick 1 

Mind blowing self levitation trick that you can perform anywhere anytime full i
llustration included
Have you seen David Blaine's Street Magic special and wondered about how he cou
ld levitate off the sidewalk?

Mind blowing arm twisting illustration, twist your arm 360 degree. Have someone
 to follow you, while they can't do it but you can do it everytime anytime.
Did you see David Blaine twist his arm 360 degrees? Well, he did not invent tha
t trick. Actually it's pretty simple and a rather old trick.
 

1) Wanna know how David Copperfield made the Statue of Liberty disappear?

2) During his Dream Portal stage show David Copperfield uses a funny fake-goose
 slow-motion routine for comedic effect. After the comedy bit, he places the fa
ke goose into an empty old wooden bucket that has two lids on top. 
A few seconds later he pulls the goose back out - but now the fake goose has tu
rned into a real live goose.

3) Or how about the famous David Copperfield Moon / Magicmeister trick?
If you have seen David Copperfield's live show, you might have been wondering a
bout how he did that trick with the Moon Card. Each member of his audience rece
ived 9 cards before the show. 8 of them are blank, but one of them has a pictur
e of the moon on it. After a lot of carefully instructed shuffling, David manag
es to pinpoint the Moon Card in everybody's hand.


Would you like to know the secret behind the Impossible Triangle?
How about The Riddle of the Missing Dollar?
 
Free Magic Tricks  + Free Video
Free Magic Tricks  + Free Video

http://magic.best2web.com


 - Instant Access
 - Instant Access
nnmdhgzxvsevdzhxtpzjbkcuslsyogqkpecsbelrftoywgxyuy
+ - Almost Free money - Instant Download 1006 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://ebook.best2web.com/

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

Free Download
The Absolute Beginner's Guide to Starting a Web Site
Totally Free Web Resources
Unlimited Profits
7 Secrets To Unlimited Traffic
Scientific Advertising
How to Start Your Own Traffic Virus
Marketing Warriors Tips
eBookoMatic
eBook Submitter
The Best of Web Gold
On Line Stealth Marketing
and more 



http://ebook.best2web.com/


 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

pdwbrzcxkqxlibrmixldbdejgunhriufzewlfdtbyqfvktnxhxubec
+ - meretek :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>- kuldd pszichiaterhez az autostarsadalom kb. 1/3-adat...
Sajnos sok ember erzi a farka meghosszabbitasanak az autojat :-(

>- van aki uj autoban sem a "Daewoo Tico" kategoriat reszesiti elonyben...
Viszont ha azt vesz (arra van penze, az szamara a optimalisabb varosi
kozlekedesre, stb.), akkor vegye figyelembe a kocsi elonyeit es hatranyait.

>- a velemenyedet ird meg a Porsche-listara is biztos dijazzak...
Ha porschet veszek akkor nem pampogok, hogy nagyobb hely kell neki
parkolaskor, nincs haely a csomagoknak es kulonben is tobbet eszik mint 
egy
kispolszki.

>- a pszichiaterem is egy velemenyen van velem (BMW 520...) :-)
>- az ugyvedem is (Mondeo 1.8) :-)
Nekik is rovid a farkuk ? :-)
Azt hiszem peugeot reklamon lattam:
parkolo egyik oldalan csupa sportauto a masik oldalon a hirdetett auto
elotte a "doctors only" tabla. A ket parkolo kozotti bejaratnal a tabla
"nemiszerv nagyobbito klinika" :-)

>- akkor se teccenek a 75 pacinal gyengebb autok, ha megszakadsz akko' se!
Nekem sem, de ettol meg nem probalok legyorsulni barkit, meg ha megtehetnem
is.
(most hogy corsa van a fenekem alatt, ra kellett dobbennem, hogy ez elol
nem huzodnak le az elottem haladok ugy mint a volvo elol teszik :-) )

>- 75, 110 LE autokkal sem gyorsultam mindig a lampaknal, mert egy 2000 
ccm
>benzinesnek NEM KELL FOLYTON  "nyomni", ugyis latjak hogy
>"menne ha akarnam"...
Es kinek kene latnia ?
En spec azert szeretem az eros autokat, mert egy elozest sokkal
biztonsagosabban be tudok fejezni, meg ugy is ha a menes fele csak
legelget, nem vagtazik mind.

>- reszemrol tema lezarva, esetleg maganban irhatsz, nem akarok ezzel
masokat
>untatni, de nem hagyom hogy sertegessenek...
Senki sem sertegetett teged !

A'kos

PS: meg egy par dolog eszembe jutott a corsarol :-)
Hatalmas tukrei vannak, ami egyreszrol nagyon szimpatikus nekem, masreszrol
a garazsbol kiallasnal centizni kell.
A hatuljat nagyon elcsesztek, esoben a hatso ablakot is allandoan torolni
kell, mert felveri ra a vizet.
A motornak 2500 fordulat felett van egy erdekes sivito hangja, ami a
fordulatszam novekedesevel hangosodik (mintha turbo sivitana, de nem hiszem
hogy turbos lenne :-) ).
Tetszik, hogy a radio a gyujtas levetelevel bekapcsolva marad, viszont
kikapcsol, ha kiveszem a kulcsot.
A szivargyujto viszont lekapcsol a gyujtas levetelevel (a hutolada meg
bemelegszik :-( )
Nem tetszik meg, hogy a duda ket kis gomb a kormanyon, a legzsakot hiaba
nyomom :-) (az ovodaban akartam dudalni a koloknek, hogy integessen mar
vegre :-) )

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG

_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with 
 by Everyone.net  http://www.everyone.net/?btn=tag

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS