Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1807
Copyright (C) HIX
2003-04-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 ABS-lampa soka alszik el (mind)  4 sor     (cikkei)
2 Ez+az! (mind)  48 sor     (cikkei)
3 Re: Honda reklam... (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: Fw: Duuurva (mind)  14 sor     (cikkei)
5 Re: loero/Liter mocikban (mind)  31 sor     (cikkei)
6 Re: Ajanljatok Renault szervizt (mind)  7 sor     (cikkei)
7 bo le (mind)  37 sor     (cikkei)
8 Valasz: Literteljesitmeny...*** HIX AUTO *** #1806 (mind)  25 sor     (cikkei)
9 va:Duurva, pert vesztett autosok (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Ukranok es egyebb vasarlok (mind)  11 sor     (cikkei)
11 autosok (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Lada (mind)  24 sor     (cikkei)
13 luxusbusz .... (mind)  43 sor     (cikkei)
14 Re/Re: Kmora potty (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Re: BMW (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Re: 20km/h elozes (mind)  15 sor     (cikkei)
17 Re: kFt.... (mind)  7 sor     (cikkei)
18 Re: Feklampa gyujtas nelkul (mind)  11 sor     (cikkei)
19 Re: megbizhato auto (mind)  13 sor     (cikkei)
20 Re: HF BMW (mind)  43 sor     (cikkei)
21 Re: BMW, fekbetet, miegymas... (mind)  47 sor     (cikkei)
22 LE/liter (mind)  8 sor     (cikkei)
23 Japan (mind)  28 sor     (cikkei)
24 Literteljesitmeny (mind)  30 sor     (cikkei)
25 BMW vs. japan (mind)  15 sor     (cikkei)
26 Opel Vectra 1.6i elado (mind)  12 sor     (cikkei)
27 eredeti-e (mind)  12 sor     (cikkei)
28 Honda reklam (mind)  11 sor     (cikkei)
29 20 kmh (mind)  14 sor     (cikkei)
30 Ha en gazdag lennek,,tara-rira-rira (mind)  23 sor     (cikkei)
31 Teherbiras? (mind)  8 sor     (cikkei)
32 Ingadozo alapjarat (mind)  10 sor     (cikkei)
33 villamos kutyuk+atalakitas (mind)  26 sor     (cikkei)

+ - ABS-lampa soka alszik el (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az hibara utal, hogy egy ejszakai allas utan inditva az ABS-lampa csak kb.
1 perc utan alszik el?

Ed
+ - Ez+az! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!


Tegnap latogattam meg egy volt uzleti partnerunket szlovakiaban.
Jot beszelgettunk stb, mikor a kocsikra terelodott a szo. Elmondta, hogy egy
eve cserelte le a Corollat (sedan) egy bomosre.
Nem volt semmi baja a Toyotanak egyszeruen csak megunta, mint a tobbi eddugu
autoit is! Penze van így hat kiproball egy masikat is.
Nemet autoja meg nem volt, foleg nem BMW-je, ezert megkerdeztem melyik a
legjobb az eddigiek kozul. Csak kozlom, hogy a Corollan kivul volt neki
Brava, Stratus, Fiorino, régi Skoda (120-as), Nissan Micra. Ezek jo 15 even
keresztul valtogattak egymast nem a felsorolasnak megfelelo idorendben.
Szoval a valasza az volt, hogy a BMW amit a legjobban szeret mindkozul.
Pedig a Fiorino kivetelevel mindet vadi ujonan vette es egyikkel sem volt
soha semmi baja. Persze kotelezo szervizek voltak, de komolyabb meghibas
egyikben sem. A Fiorino kivetelevel, de ezt hasznaltan vette!  
Azt is hozza teszem, hogy a tobbi kocsit is mind jo allapotban adta el,
akarmelyiket szo nelkul elfogadtam volna, pedig kilometert tett belejuk
boven! Rendszeresen jar olaszba, csehbe stb.
Tudom, most a BMW-sek maja hizik jobban, de a masodik legkedvesebb jargany a
Micra volt szamara!!!  Azt is elmondta, hogy a Micra eladasat banta meg
leginkabb, Nala a Nemet kocsi:Japan kocsi=1:1  :)
(nekem speciel az uj Micra nem tetszik)


Szabo Krisztiannak:

Neked is Fabiad van? Meselj milyen! En pont egy eve hasznalom 18-19ekm van
benne. 100lovas mocival van, olyan mint a puskagolyo. /ezt a reszt BMW-sek
ne olvassak:)/ 

Elozeses KRESZ dogoknak hivatalosan is utana fogok nezni, mihelyt lesz hozza
idom, de anno nekem igy tanitottak! Ha valaki kozben megelozne... :) nem
bannam!!! 


>Jo utat, sok stoppos lanyt!
Csak ne alljon mogottuk par meterrel nehany kigyurt strici :-)

A "sok stoppos lanyt" koszonessel a valodi stoppolo lanyokra gondoltam, akik
el akarnak jutni egyik helyrol a masikra, nem pedig azokra akik csucsra
jaratjak az embert! :-)
Mostanaban nem latni tul sok ilyet! 
Ti mikor vettetek fel utoljara lanyokat a fedelzetre?  Hely, korulmenyek
stb...         /mondom nem dolgozo lanyokat!/

Tehat megegyszer:
Jo utat, sok stoppos lanyt!
+ - Re: Honda reklam... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 25 April 2003 14:14, Antal Attila wrote:
> Latta mar valaki ezt az otletes Honda reklamot ?
>
> http://home.attbi.com/%7Ebernhard36/honda-ad.html

Van hozza kis magyarazat is: 
http://www.autoexpress.co.uk/?news/ae_news_story.php?id=35788

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: Fw: Duuurva (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 25 April 2003 09:43, calver--unix.rulez.org wrote:
> persze nem sokat -> http://unix.rulez.org/~calver/pictures/utasitas.jpg

Mivel ketten is bekuldtetek ezt, annyit megjegyeznek hogy en meg sehol nem 
lattam olyan belso utasitast ahol az utasitast kiado szemely neve nem 
szerepel. A helyesirasi hiba csak ront a helyzeten, valamint az a korulmeny 
is hogy peldaul az utolso auto a lista szerint egy fekete Polo, az 
ekormanyzat szerint pedig egy vilagosszurke Szuzuki.

Arrol mar nem is beszelve hogy ha igaz lenne, mar reg beperelte volna a kft-t 
valamelyi (az osszes?) erdekelt autotulajdonos.

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: loero/Liter mocikban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

> Hella Kocsisok.
> Irtatok itt mindenfele 150-200 LE/liter tejesitmenyekrol
> motorkerekparoknal.
> Valaki ertelmes elmondhatna, hogy hogy a kukiba hoznak ki ennyit azokbol
> a mocikbol??

Nezd meg egyszer egy moci fordulatszammerojen, hol kezdodik a piros. :))
Mint tudjuk, a teljestimeny=fordulat*nyomatek*konstans
Tehat ha ketszer annyit porog a moci motorja, ketszer akkora a teljesitmeny.
Azok a mocik, amelyek nem porgosek (BMW-k altalaban, Harley-k es a legtobb
tobbi chopper...) azok nem is tudnak tobbet 60-80 loeronel, pedig a motorjuk
altalaban nagyobb 1000ccm-nel. Viszont nyomatekosak.

Most nem arra gondolok, hogy azert gyorsul, mert relativ
> konnyu sulyt visz, ez evidens...Atlagos autokban ez mert nincs megcsak
> megkozelitve sem??Meg csak azt se lehet mondani szvsz, hogy mas elven
> mukodnenek, pl otto vs Wankel...Hmm?Valaki gyujtson vilagossagot! :-))
>

Nem mukodnek mas elven, csak rovidebb ideig. :))
Pl. turamociknal mar az is kimagaslo eredmeny, ha 100ezer km-t lemegy a
motor general nelkul. Sportmociknal ez neha csak 50ezer km.
Nem biztos, hogy egy ilyen motorral felszerelt auto tul nepszeru lenne...

Amugy a Formula 1-ben 3 literbol hozzak ki a kb. 900 loerot... Szoval
nyilvan autoban is meg lehet csinalni. Csak versenyenkent uj motor kell. :))

Udv,
Gabor
+ - Re: Ajanljatok Renault szervizt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hella.
Asszem Foton van a Renault Tamasi(?).
Baratom dicseri, bar van neki ismerose is ott.
Nem fizetett reklam.

Udv
KZG
+ - bo le (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

KM ora pottyok:
XM-ben van piros vonal koti ossze az 50-60-at, meg a 100-130-at. Ammegmire
jo?
----
Biztosito:
Megkarszakertette tegnap az Europas joember az ajtot, azt irta hogy ajto es
diszlec csere, es mivel 11 eves a kocsi, 30% arvesztest vagy mi a nyuvet
biggyesztett hozza, plusz azt hogy metal fenyezes. Ismerosok piszkaltak hogy
miert nem tettem fol egy torott tukrot /ezen motoros, futheto/, miert nem
mondtam hogy az ablak motor is tonkrement, miert nem szaggattam meg a ruham,
stb. Hm, talan mert a 'Hulye vagyok, de szegeny' kategoriaba tartozom.
Sikerult 20k-ert egy ajtot vennem, ma viszem fenyezohoz mert az sajna
ezustmetal.
A lenyeg, hogy a joember szerint jovo heten megmondjak mennyi is az annyi,
aztan vagy elfogadom, vagy elfogadom.
----
BMW:
Tegnap haverom megporgetett egy 240 lovas altala kialakitott 2.4-es(?)-ben,
ami egy regi 2.0(?)-as kaszniban lapult. A motor olyan mertekben cinkelt,
hogy pl. o tervezte a dugattyukat. Igaz hogy csak a Tesco parkoloban huzot
nehany ives gumicsikot, meg egyszer ketszer megugrasztotta a gepet, de a
gyursulas jobb volt mint egy 737-esen. Tenyleg a tudombe ugrott a gyomrom,
aztan csak kapkodtam a levegot meg vigyorogtam.
----
Vezetesi elmeny:
Tegnap hosszu lapos nyilegyenes ut, utolertem egy ujfajta valamit, majd
egyut utolertunk egy dobozos valamit. Tabla jelezte, hogy utkeresztezodes
jon, igy maradtam mogottuk. Aztan a keresztezodes elott meg joval, latszott
hogy teljesen ures a betorkollo ut, igy gondoltam hogy elozzunk. Az elottem
levo valami is ezt tette, tapadtam hat ra. aztan ugy dontott hogy o
bekanyarodik. Szerencsere maradt a bal oldalon, annyi hely meg meg boven
volt, hogy beslisszanjak a dobozos ele. Az istennek ilyen marhaja miert nem
tudta megvarni azt a 100 metert a dobozos mogott, amikor lathatta hogy
mogotte is vannak?

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Valasz: Literteljesitmeny...*** HIX AUTO *** #1806 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Literteljesitmeny... ( 35 sor )
> Idopont: Fri Apr 25 08:04:22 CEST 2003 AUTO #1806
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
minoseget. Hany kobcentibol hozza ki az xxx LE-t? Nem mindegy? Szerintem
teljesen lenyegtelen, hogy hany literes "ureg" van osszesen egy motorban
es az "hany reszre van osztva". Az a lenyeg, hogy mekkora teljesitmenyt
szolgaltat szamomra, ezert nekem mennyit kell fizetni (azaz mennyit
fogyaszt), illetve mennyit kell a javitasra forditani. Azaz ha a
>>>>>>>>>>>>>>>>

Oke, akkor ket abszolut szelsoseg egy kb. 800 loeros teljesitmenyre:

1. Forma-1-es motor 1986-bol. 4 henger, 1500 kobcenti, alapjarat
~5000/perc, max. fordulat kb. 13000/perc. Kb. 150 kilogramm a motor
2. GM-EMD 8-567C mozdonymotor. 8 henger, ~74000 kobcenti, alapjarat
~230/perc, max. fordulat kb. 850/perc. A motor kb. 9000 kilogramm.

"Hany kobcentibol hozza ki az xxx LE-t? Nem mindegy?"

N_E_M.

udv,
Akos
+ - va:Duurva, pert vesztett autosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megkerdezem.  Ott  volt  valaki  kozuletek a targyalason es belelatott
minden   lapba,   vagy   csak   a  hirekbol  hallott  a  tortentekrol?
Megkimelhetnetek  magatokat,  hogy  a  media  trehany, targyszerutlen,
kornyezetebol  kiollozott  mondatait harmadkezbol hallva felkapjatok a
vizet.
80  eves  anyam  szokta  ugy  bizonygatni  igazat,  hogy  "a  radio is
bemondta..."
--
Meszaros Geza
+ - Ukranok es egyebb vasarlok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ugy hallotta, hogy valahol Budapesten minden honap
>masodik szombatjan(?) van olyan autovasar,
Csak csinjan az ilyen uzletekkel !
Elofordult   mar,   hogy  masnap  becsonget  par  rosszarcu  ember  es
felsoroljak  milyen rejtett hibakat talaltak,(?) amit csunya modon nem
kozoltel   veluk.  Banatos  szivukre  csak  nemi  penz  visszafizetese
jelenthet   gyogyirt.  Ott  allsz  otthonod  ajtajaban,  hatad  mogott
feleseg,  gyerek es valahogy mar nem tunik jo uzletnek, ami tegnap meg
az volt.
--
Meszaros Geza
+ - autosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>>virgin flea,...)
>>
>>Ez kedves a kollegatol, de vajon mit keres itt egy szuz bolha?

Azt hiszem, ezzel lehet tesztelni  feliras elott az adatokat.

Namost, 3 het mulva tali, es meg nem vagytok tele izgalommal?

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
+ - Lada (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a T. Listanak,

Csendes olvasokent most kerdeznek egyet.
Nagypapam eladna a 27 eves Lada 1300-asat. A kocsi olyan zsir allapotban
van, hogy eddig mar 3X akartak ellopni - sikertelenul. :-) Vagy nem is csak
ezert? No de nem is ez a lenyeg.
A kocsiban 260ekm van, tenyleg hibatlan allapotban. Mennyit erhet vajon?
Ezutan olyan autot szeretne, amit otthon ugyanugy tud butykolni mint eddig
ezt. A kocka Ladak jottek szamitasba, abbol is az 1,3-as.
Ami erdekel: meddig gyartottak ezeket? Tiz evesnel nem szeretne oregebbet.
(Letezik ilyen?)
Amiket eddig megneztem neki, az mind elegge leszottyadt allapotban volt,
igazabol egyikert sem adnek egy fillert sem.

Ez tehat a dilemma. Esetleg valami otlet nyugati kisebb termetu autoval, ami
otthon szamitogep nelkul karbantarthato? Szerszam van boven. :-) Nem Micra
mereture gondolnek, hanem mondjuk Polo+15cm :-)

Elore is koszi.
Udv,
Tamas

ui.: Miskolcon most van a rally, latnotok kellene hirtelen mennyi Makinen
van az utakon. :-))))))))
+ - luxusbusz .... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Cs.
..........
Apropo, mostanaban korozik a neten egy luxusbusz kepe, nem a Tied
veletlenul? :)))

Csak egy ment at? ......... pedig amugy  beraktam mind a 4-et :)))))
Emigy meg csak a nyalam csurog, ha luxus buszot latok ....

En most  "csak"  egy 18-fos VWLT35-korozok, igaz nem a neten, hanem
erre-arra, ............. tudjatok az merre van?
No, matricak fennt lognak a buszon, lehet mosolyogni, integetni, ha
talalkoznank ............ erre-arra :)))

Cs.  ... Azt a luxus vas kepet, ha atkuldened,  ....
ajandekba adnam a szomszedom 5 hibapontjat, amit tegnap vontak tole , necces
piros, es ov logas miatt ..... :))

GERI
Bar nem nekem szolt, de szerintem a Yaris muszerfala egy katasztrofa...

Tok mindegy, nem is arrol volt szo,  ....... szuzukis, a feeling-je, ....
arrol ment a beszed :))

Gabor:
Amugy mindenki gondoljon bele, aki valamelyik markahoz vagy tipushoz
jobban vonzodik mint a tobbihez. Mi lenne, ha csak es kizarolag olyan
autok lennenek es semmi egyeb?

Ez a beszed Gabor ....... A nagy vitaban vegig(4 hete mar ?) ezt a rovid
megfogalmazast vartam valakitol .......

Volt mar egy "rovid"  idoszak, amikor ugyan  lehetett valasztani , de Lada,
Wartburg, es tarsai voltak  a kinalatban ..... es lass csodat, akkor is
autoztunk .......... en ZIL-lel :))
Na, ki is jottem mindenhol konnyeden, sot meg elozekenyek is voltak az
autostarsak ....... :))

Udv : BuszosJani
18-fos busz rendeles:
belfold-kulfold
06-309-775-609
+ - Re/Re: Kmora potty (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>szamlapnal)Ez az alaphelyzete a mutatonak. Az Astran alul ott van 
 >>W:1111
 >> (1,6-os eseteben). Ez az info Neked miben segit? Az autogyartoja 
 >>viszont

 >Ez csak egy kod, vagy valami attetel szama, es van muszaki jelentese?
 >Ed
-----
Legjobb tudomasom szerint, ez azt jelenti, hogy ennyi kmspiral 
fordulatra ugrik a km szamolo 1-et.

Udv,   Triznyak
+ - Re: BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thursday 24 April 2003 03:03, Triznyak< wrote:
 >> -----A sofor sokat tehet a dolgrol, de a tobbi markanal sem masok a
 >> soforok (statisztikailag), es azok megsem fogyasztanak ennyi feket.

 >Ugyelj mit mondasz, magadnak ugratod megint VD-t:-) Ugyanis eppen azt
 >jelentetted ki hogy az M3as es az M5os sorozat nem biztonsagos.
 >Udv, Sandor
----
Nem nem nem nem. Sohasem mernek ilyent allitani!! Foleg az M sorozatra!

Komolyra forditva, a BMW fekje, es ezt mar itt tobbszor leirtam, 
rendkivul jo, es biztonsagos. A gyorsabb elhasznalodas, szerintem abbol 
adodik, hogy a gyar kompromisszumot kotott, a kivalo fekezesi 
tulajdonsagokert, az elettartam rovasara.( Tobb tipushoz lehet 
ugynevezett "verseny" fekbetetet beszerezni, ami mereg draga es nagyon 
gyorsan elfogy, de addig nagyon jol "fog", meg fustolosre melegedve is)

Udv,   Triznyak
+ - Re: 20km/h elozes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Kressz szerint min 20 km/h sebesseg kulombseg
 >> kell elozeshez! (mikor meg nekem tanitottak)

 >Szerintem nincs es nem is volt ilyen KRESZ szabaly. Csak, mint 
 >okolszabaly.
 >raki
-----
Anno Nekem is igy tanitottak! Ma viszont csak ajanlaskent szerepel a 
KRESZ-ben. (A szobeli vizsgan volt is egy ilyen iranyu kerdese a 
vizsgabiztosnak) Valoszinuleg a sebessegkorlatozasok bevezetesekor 
vehettek ki ezt, mert pl. ha valaki 75-tel megy lakott teruleten kivul,
nem volna szabad megelozni, mert a +20 km/h mar atlepne  90-es limitet.
Amikor En tanultam meg nem volt sebessegkorlatozas, csak lakott helyen.

Udv, Triznyak
+ - Re: kFt.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> mi a rak az a kFt ? Ezer lehet(tipp) , de mi a hosszitasa, mit takar? 
 > kb. 12kFt), belepo 1-5kFt
-----
A tipped valoszinuleg jo, szerintem is ezret jelent, a latin kilo
roviditese lehet.

Udv,  Triznyak
+ - Re: Feklampa gyujtas nelkul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>GERI:
 >>>>>>
 >>Ui: Milyen uj kocsikban nincs feklampa gyujtas nelkul?

 >Renault-k tobbsege.
 >djtiszy
-----
Meg altalaban az osszes tobbie sem mukodik gyujtas nelkul, valoszinuleg 
eppen biztonsagi meggondolasok miatt.

Udv,  Triznyak
+ - Re: megbizhato auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kerdesem: az 1980-1990 kozotti idoszakban is csak olyan autot vettel? 
 >Mer' akkor nemigen volt ilyen Magyarorszagon.... Esetleg 1990 utan mar 
 >talan vehettel ujat itthon is (asszem a Kadett jott be eloszor mint 
 >itthon is megveheto nyugati kocsi)
 >Udv! GERI
-----
Nem nem, mar az 1960-es evek vegen lehetett vasarolni forintert, VW 
bogarat,(1200, 1300, 1302, 1303) Fiat 850-est, es 850 sportcupet, 
kicsivel kesobb pedig (1973)Fiat 127-est,( A 127-esbol Nekem is volt.
Az uj ara 98000 Ft volt emlekeim szerint) NSU Princ 1000-st, es 1300-ast.
Valutaert pedig szinte barmit lehetett.

Udv,  Triznyak
+ - Re: HF BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szabo Kristian ira:
 >Figyelj csak mar egy kicsit :)))))) Ez szerinted csak a BMW-k szokasa? 
 >mondj nekem egy autot, aminek ha megforralom a vizet, akkor tuti nem 
 >megy szet a hengerfeje... Mert akkor olyanbol is veszek egyet :)))))
-----
Guvad a szemem annyira figyelek! Gondolom a forralassal is olyan alapos
munkat vegeznel mint a fekkel. De azert mondok egyet. Ford Mondeo 1,6 
Zetec, ennek is igen "alapos" tulajdonosa van. Miutan elfolyt a 
hutofolyadek, addig ment tovabb mig vegleg megallt a motor. A 
hengerfejnek kutyabaja sem lett!!!! Viszont a motorblokk az szana-szet
repedt. Es a Skoda is (nagybetu, bocs hogy kalap nelkul) barki masnak.
Es meg az autok tobbsege!! ( Ettol a BMW nem "szar", csak jobban kell ra 
figyelni, idejeben eszrevenni ha melegszik a motor. Ez a muszerfalon 
IDEJEBEN lathato!!
--
 >>A Magam reszerol elosszor lemosom a hutot magasnyomasu mosoval
 >>kivulrol, es ez 3-4 evre megoldja a problemat. Persze csak
 >>akkor segit ha belseje rendben van. Ha korrozios vagy vizko
 >>lerakodas van belul akkor cserelni kell!! Sokkal olcsobb mint

 >Allj! En azert havonta szoktam autot mos(at)ni, es a huto
 >ott is le van mosva. Akkor most nem ertem a dolgot.
------
Erre szoktak azt mondani, hogy halgatni arany.
Meseld mar el, hogyan mosod le a hutot egy klimas BMW eseteben, huto 
racson keresztul az automosoban? Nem beszelve a hatso oldalarol, 
burkolat mogott.

Ha a vegere alairast teszel az a sajatod legyen, ne az enyem, ha 
megkerhetlek. Estleg valaki azt hiszi hogy ezt nem is TE irtad
--

 >>Ez a BMW kontra Japan autok huzavona engem egyre inkabb
 >>egy ---HAZUDOS VERSENYRE--- kezd emlekeztetni.
 >>Biztosan erre van szukseg?

 >Abba nem gondoltal bele (mero veletlensgbol?!?!) hogy ennek egyik fo 
 >okozoja EPP TE VAGY?? (szandekosan nics smiley!!)
------
Szeretnek bele gondolni, legyszives magyarazd meg!
A smiley meg amugy sem latszik. (Legalabb is Nalam. A Tobbieke viszont igen)
--
Udv,   Triznyak
+ - Re: BMW, fekbetet, miegymas... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Azert 1 dolgot hadd kerdezzek meg: milyen auto volt, aminel
> 120ezret kibirt a fekbetet??? Mert nekem volt VW-m, eleg sokat
> jartam vele, es azon ha kibirta a 30ezret, akkor is kicsereltek.

Markaszervize valogatja. Ofcoz kicserelik, ha hagyod. Vagy ha benne
van a garis feltetelek kozott, akkor nincs mit tenni. En nehany hete
csereltem nyari gumira a teli garniturat, akkor megkerdeztem a
fekbeteteket. Azt mondtak, boven jo meg, ugy nez ki, nem kell
lecserelni 75000 -nel sem.

> (akkor mar nagyon hatareset volt.) De volt mikor bejelentkeztem
> szervizre, es egy hetet elore kellett hozni, mert vasra futott.
> Ilyenkor automatikusan tarcsacsere is befigyelt ugye.

Ja, azt is mondtak, hogy ha nyeszegni kezd a fek, ne tojjak be, mert
az utolso nehany mm.en vekony femszalak vannak benne, amik mar adnak
hangot, de a tarcsat nem nyirjak ki.

>  Nem vagyok digitalis veze
> to (padlogaz-padlofek), de elkepzelhetetlennek
> tartom, hogy a GYARI fekbetet 120ezret kibirjon. Az utangyartott
> meg plane nem.

En is soknak erzem. A 30-at meg kevesnek. De ki tudja?

> Hacsak nem Porsche fekrendszert tuningoltak bele,
> mert ugye azt a tarcsat nem is kell soha cserelni, mert ugye
> keramiabol van. :))) Eleg csak betetet cserelni. Egy baja van
> annak viszont az ara... Egyebkent 60ezernel a tarcsat is cserelik
> a markaszervizben.

Az igen!

> (lehet jonni "a maraszerviz az szar" c. dumaval

Haaaaat.......
Nem biztos, hogy a markaszerviz, lehet a fekbetet is. A Mazda
szervizben szoktam beszelgetni a szerelokkel. Ok meseltek, hogy voltak
probalkozasok, mikor Mazda 121 neven gyakorlatilag egy az egyben Ford
Fiestakat forgalmaztak, de csunyan megbukott. Szerintuk 10 Mazdaval
nem volt annyi gond, mint 1 ilyen Ford/Mazdaval. Kulon kiemeltek, hogy
20 erzenkent megette a fekbetetet, es a tarcsa sem birta sokaig.
Amiket meg velemenykent hozzafuztek, inkabb nem mondom el.

Sziasztok:   Yff
+ - LE/liter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

KZG,
>Irtatok itt mindenfele 150-200 LE/liter tejesitmenyekrol 
>motorkerekparoknal. Valaki ertelmes elmondhatna, hogy hogy a 
>kukiba hoznak ki ennyit azokbol a mocikbol??

14000-et porog. Ugy.
Udv,
vd
+ - Japan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Summer,
>Azert ezt nem kellene.... Esetleg majd egyszer megengedem, hogy 
>beulj a Primeramba..... :-) Hidd el: nem suzuki.... Bar lehet hogy en 
>vagyok elfogult, tudod minden nap "szenvednem" kell benne, minden 
>egyebre gondolnom, hogy ne erezzem a suzukis feelinget...... :-)))))))))

Az mar nem a Suzuki, mert kozepre raktak a Suzuki muszerfalat, 
hogyha vezetsz, nehogy az uton tudd tartani a szemed. Jo megoldas, 
gratula. Remelem filmet is szoktal nezni a kozepso kivetiton vezetes 
kozben. Persze ez mar olyan ultramodern, hogy vezet is magatol, mert 
japan…

Azert az erdekes, hogy Japanban aki ad magara, az nyugat europai 
kocsival jar. Itthon eleg sok kinait latok (mondjuk azok nem japanok), 
de en meg egyet sem lattam japan kocsival. Pedig azt gondolna az 
ember, hogy ha egyik ferde szemunek tetszik, a masiknak is, de nem. 
Lehet hogy utálják a japánokat? Okuk meglenne rá...
A ferdeszemu design nekem tuti nem jon be. Olvastatok mar pl. Subaru 
Imprezarol barmilyen tudositast? Akarhol olvasom (bar inkabb 
kulfoldieket), mindig azzal kezdik, hogy k..va jo auto, de ha beulsz, 
akkor aaaaaaaaaaa... hogy nez ez ki????? gagyimuszerfal. Az uj mar 1-
gyel jobb, de meg van mit potolni. Meg meg azt is olvastam rola pl., 
hogy nagyon jonak kell lennie az autonak, ha ilyen kulalakkal piacra 
mertek dobni:-). Ez tetszik. A tobbi japannal is ez van, hogy rondak, 
csak azok meg ennyire sem jok.

Udv,
vd
+ - Literteljesitmeny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dimitrij,
>Nekem eszembe sem jutna osszehasonlitani egy mocit egy
>autoval. Egyebkent Honda CBR 600RR = 117LE >> 195LE/lityi.
>BMW legjobb literteljesitmenye motorkerekparoknal pedig:
>K 1200 RS/GT = 130LE >> 111LE/liter.
>Szerinted ez korrekt osszehasonlitas?

Ezt csupan azert irtam ide, hogy bebizonyitsam (amit te is 
alatamasztottal), hogy mindig lehet 1 jobb motort talalni. Es nem a 
Honda az elso, a Ferrari meg a masodik, meg ilyen baromsagok. 
Egyebkent a CBR 600RR soha sem volt ennyi loeros. A Honda motorok 
tekinteteben az utobbi 4-5 evben soxor nem tudta tartani a beigert 
ertekeket. Lasd 900RR, evente cserelik, es merve meg mindig csak 135 
LE, pedig 150+ van rairva. Ez eleg ciki, nem? Suzuki legalabb hozza, 
amit mond. Ja es naluk ez minimumkent van meghatarozva, Hondanal 
meg maximumkent. Ez sem mind1. Ja es 600RR-nek olyan kis 
gyengecske futomuve van, hogy semmi penzert nem ulnek ra. Allits 
1mas melle 1 600GSXR-t meg 1 600CBR-t, es a ket motor eg es fold. Mi 
megtettuk, Gixxer 1 igazi versenygep, Honda meg csak 1 gyengecske 
tura valami. Eleg ha megnezed az also kiflit az elso teleszkopon. 
Persze ez csak az en maganvelemenyem. 
Szoval Honda messze nincs a legjobbtol. Hogy valami eros, illetve hogy 
ra van irva hogy eros az csak 1 dolog, futomu, fek, stb sem 
elhanyagolhato, ahogy ezt a Honda gepjarmuveknel rendszeresen 
teszik. Pedig nekem elso a futomu, fek, utfekves, es csak ezutan lehet 
a motorral foglalkozni, mert meg is kell tudni allni. Ezert nem ertem a 
Civic, CRX-esek mire verik magunkat a VTI 160LE-vel, mikor a kocsijukon 
se fek, se futomu. Jo hogy gyorsul, meg de jo hogy ra'ver egy 316-osra, 
de ha meg kell allni a gyorsulasbol, akkor kezdodnek a problemak.
vd
+ - BMW vs. japan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Ez a BMW kontra Japan autok huzavona engem egyre inkabb egy
>   ---HAZUDOS VERSENYRE--- kezd emlekeztetni.
>
>A vege majd biztosan az lesz hogy az En apukam jol megveri a Tiedet!
>Estleg valaki elmeselhetne azt amikor kiraly volt!


Szerintem rakjatok ossze egy BMW-t japan motorral, vagy fordítva,
az biztos mindenkinek tetszeni fog. :-)

Kell ezen vitatkozni? Mindenki azt vegye, amit sajat maganak jonak tart,
es telik is ra. Sok ember a trabit dicseri, mert olcso. (de nem akarok
egy esetleges trabi-lada-wartburg haburut kirobbantani!!!)

Udv: Csaba
+ - Opel Vectra 1.6i elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy 1995 oktoberi Opel Vectra A 1.6i.

8 szelepes, 72 loeros, nem eszik tul sokat,
bordometal szinu, lokharitok, tukrok szinre fujtak,
garazsban tartott. Elektromosan allithato es futheto
tukrok, szinezett uvegek, gyari hifi, kozponti zar,
vezeto oldali legzsak, riaszto, allithato magasagu
vezetoules, szervokormany.
Jo allapotban van, szervizelt. 101.000 km-t futott.
Iranyar: 1.400.000,- Ft. (reszletre is)

Erdeklodni: 06-70-335-3457, 
+ - eredeti-e (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Vesd ossze: http://jo.zan.hu/poen/pictures/utasitas.jpg
>Hogy eredeti-e, azt nem tudom.

Szerintem a gyurott papiron a ragepelt szoveg ugy tunik, mintha
nem arra a gyurott papirra irtak volna, hanem utana montiroztak
 volna ra a kepre: nem kovetik a betuk a gyurodest. Szerintem.

Udv!

GERI
+ - Honda reklam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Latta mar valaki ezt az otletes Honda reklamot ?
>http://home.attbi.com/%7Ebernhard36/honda-ad.html

Most mar igen :-)  Bar csak hang nelkul, de volt turelmem kivarni
 a veget...

Udv!

GERI
+ - 20 kmh (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

**> Kressz szerint min 20 km/h sebesseg kulombseg
**> kell elozeshez! (mikor meg nekem tanitottak)
**
**Szerintem nincs es nem is volt ilyen KRESZ szabaly. Csak, mint
okolszabaly.

Szerintem volt/van. Valaki aki szeret/tud kutakodni a KRESZ-ben, megnezheti,
de szerintem volt is es ervenyben is van ez a szabaly.

Udv!

GERI
+ - Ha en gazdag lennek,,tara-rira-rira (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

benjamin.szabo=hu.irta par napja
>Szoval, a
mostani vagyam egy Mitsubishi Sigma. Parameterek: '92-
'93-as, 3000ccm, V6 (160/205LE tipustol fuggoen), 
manualis valto, klima, abs, szervo, kpzar, riaszto, 
tempomat, elektromos ablak/ules/tukor, computer, 
kormanyvezerles, esetleg negykerek-kormanyzas, legzsak, 
stb. Az ara: 850e Ft-1,5M Ft-ig. !!! Igen, az arak 
forintban ertendoek, barki ellenorizheti. Mondjatok egy 
okot, amiert szerintetek joggal szolhattok le! Mit kapok 
BMW-ben ennyiert? (a kerdes koltoi) Ha odalapek egy 
ilyen masinanak, egy "atlag" bomos csak bamul. Az ocsem 
Mitsubishi Galant V6 24-je csodakra kepes, ha BMW-
alazasrol van szo.

Bologatok - bologatok, a fejem majd elrepul tole, neked mar
megvilagosodott + az ocsednek is.
A Sigma azert szamits ra, hogy joval tobbet fog enni. Kb egy eve elado
volt egy masfeleves "ujkasztnis ekgalant", gyonyoru, kombi, attomatta
minden letezo foldi extraval naggyonaronalul, 2.5-os de sajna nem alltam
ugy penzileg. Pikk-pakk el is kotyavetyeltek elolem, Na majd
legkozelebb.
Riche
+ - Teherbiras? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary irta.
>Ja meg a japcsik ugy kiporzcioznak mindent, ami forog zakatol stb 
>alkatresz az a terherbirasuk felso hataran dolgozik, mig egy nemet 
>autonal van meg tartalek.

Hogy neked nincs tapasztalatod Japan autoval az Sicher.
Richie 
Galant
+ - Ingadozo alapjarat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Mi a velemenyetek a kovetkezo jelensegrol: meleg motornal, miutan 
uresbe teszem vagy ha gyorsitas utan kinyomom a kuplungot, a 
fordulatszam leesik kb. 400-ra, majd 2-3 masodperces ingadozas utan
szepen beall a megszokott 750 koruli ertekre.
Tapasztaltatok hasonlot? Mivel lehet a gond ? Az auto egy 1.4-es 
Nissan Almera.
Koszi 
Istvan
+ - villamos kutyuk+atalakitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Aha. Nekem pl. az nem tetszett egy ismeros Mitsu Coltjaban,
>hogy az elektromos tetoablak
>meg az elektromos ablakok csak ugy mukodtek, hogy benn a slusszkulcs.
Kepzeld el azt, hogy kocsi lezarva, es benyullnak egy "bottal", megnyomjak
az ablakleeresztot, es szabad a preda...

> Felado : Triznyak<>Ha az angol rajzhoz hozzafersz azt a legegyszerubb
magyarra "tukrozni"
>(A mernoknek)
>Ha keszult mar ilyen auto, annak a kivitelezojevel kellene targyalni.
>(Esetleg mas tipusbol)
Angol rajzhoz se ferek hozza, csak lattam, hogy csinalnak ilyet (azt hiszem
multipla volt a masik meg volt egy harmadik fajta is)

> Felado :  [Hungary]
>Ha a Peugeot-hoz
>ragaszkodsz, egy nagyobb kereskedohoz fordulj, a Peugeot
>Hungarianak biztosan van dokumentacioja-kinalata.
A pug azt hiszem a flottakedvezmeny miatt volt lenyeges.
Sajnos a szegedi pug kereskedo pestre kuldte oket, ugy hogy szemelyesen
magyarazzak el hogy mit akarnak, akkor esetleg van eselyuk :-(

Azert kosz a valaszokat, tovabitottam.

A'kos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS