Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1834
Copyright (C) HIX
2003-05-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Sok minden (mind)  22 sor     (cikkei)
2 Fogash csemete +mi nekem az autom? (mind)  27 sor     (cikkei)
3 Thalia ora (idomero) (mind)  9 sor     (cikkei)
4 Koszonet - P rendszam (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re: elmebetegek autoban (mind)  19 sor     (cikkei)
6 Re: tanacs ingye' (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Re: FONTOS HIR (mind)  10 sor     (cikkei)
8 Re:FONTOS HIR (mind)  18 sor     (cikkei)
9 RE: *** HIX AUTO *** #1833 (mind)  70 sor     (cikkei)
10 RE: *** HIX AUTO *** #1833 (mind)  18 sor     (cikkei)
11 Re: Rendor, Baba (mind)  47 sor     (cikkei)
12 kijelzo+fogyi+viszonyulas (mind)  38 sor     (cikkei)
13 Mazda (mind)  7 sor     (cikkei)
14 CONFIDENTIAL ASSISTANCE NEEDED (mind)  68 sor     (cikkei)
15 Mindenfele (mind)  53 sor     (cikkei)
16 kotelezo (mind)  21 sor     (cikkei)
17 Re: Olcso benzin?? (mind)  17 sor     (cikkei)
18 Re: FONTOS HIR (mind)  8 sor     (cikkei)
19 Re: Re[2]: Boztositasi csalas (mind)  23 sor     (cikkei)
20 Re: va: sok minden (mind)  17 sor     (cikkei)
21 P-s rendszam (mind)  17 sor     (cikkei)
22 Re: FONTOS HIR (mind)  6 sor     (cikkei)
23 Bagacsi tali + hetvege + az "en autom" a legjobb (mind)  75 sor     (cikkei)
24 Fw: egaz (mind)  10 sor     (cikkei)
25 Re: legjobb fogyasztas (mind)  35 sor     (cikkei)
26 Re: FONTOS HIR (mind)  16 sor     (cikkei)
27 Re: FONTOS HIR (mind)  9 sor     (cikkei)
28 Re: negykerekes diablo (mind)  6 sor     (cikkei)
29 Re: e-auto (mind)  24 sor     (cikkei)
30 Re: cimlista (mind)  11 sor     (cikkei)
31 Koszi (mind)  10 sor     (cikkei)
32 Uj generacio (mind)  9 sor     (cikkei)
33 menetlevel (mind)  15 sor     (cikkei)
34 Jobb benzin (mind)  31 sor     (cikkei)

+ - Re: Sok minden (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

laszlo.radics=welho.com irta:

> Akkor olcson adjak majd a benzint

Ja, ezert volt a smiley :-)

> (es dragabban a dizelt), es lesz ra eleg kereslet.

Attol nem biztos hogy lesz ra eleg kereslet. Az arat csak kismertekben
hatarozza meg a finomito, sokat nem tud rajta valtoztatni. Raadasul a
benzin kevesse arerzekeny dolog, ha az emberek ugy dontenek hogy nekik
dieselauto kell benzines helyett, egy kismerteku benzinarcsokkenes nem
nagyon fogja oket befolyasolni.

> Nehogy mar sajnalni kelljen oket ;-)

A finomitot lehet (es ugye az lesz gondban a termekmix miatt), annak nem
tul nagy a profitja. A kitermelo mas tal teszta, ott sokszor jon szepen a
penz:-) Persze legtobbszor egy ceg kereten belul vannak, de azert elegge
szet vannak valasztva.

Udv, Sandor
+ - Fogash csemete +mi nekem az autom? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Gratulalok a csemetehez, este iszom az egeszsegere egy kupica 
likort!!! :)

Hat biza en is szeretem az oreg ford 1,6D orionomat.
Epp tegnap mentem hazafele, es a szembe sav szelen eppen megallt egy 
szep fekete crysler stratus, gyerek all a motorter felett, a 
motorterbol dolt a goz... :(
En meg orultem, hogy az en 85-os vacak dizel autom szepen duruzsol, es 
vagodok haza 100-110zel... :)
Szoval en szeretem traktorautomat.
Mellesleg tavaly vezettem 3 eves 3-as bmw-t nemeto.-ban, bor ules, 
ulesfutes, legkondi meg minden (aztat nem tudom hogy Mes volt-e, mert 
annyira nem neztem meg), nekem nagy csalodas volt.
Ment, meg minden, de semmi extra, semmi atuto. VD ne haragudj meg, de a 
belso ter meg valami horror. Design otleg benne, az bizony erosen 
nyomult a zerohoz. Amikor meg meglattam a kerek vilagitas kapcsolot, 
mondok magamnak, de otthonosan erzem magam, a trabiban is ilyen 
kapcsolo volt. :)
Azota vezettem az alfa 147-est, az nekem sokkal coolabb elmeny volt, 
megmondom oszinten.
Persze izlesek es pofontok...

Meg egyszer gratula FOGASH a CSEMETEHEZ!!!

udv
tafi
+ - Thalia ora (idomero) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Hogyan lehet beallitani a Thalia orajat? Azt amelyik a kilometeroranal van es
nem azt amelyik a muszerfal tetejen. A gepkonyv szerinti leiras nem muxik. Csak
lenullazza a napi kilometereket, de sehogy sem akar atvaltani oraallitas
uzemmodba... Vagy aksi lekotes es csak azutan lehet allitani (egyszer?)? Nem
lenne logikus...

Attila
+ - Koszonet - P rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho,

Szeretnem megkoszonni mindenkinek a P-s rendszam ugyeben nyujtott
segitseget!

Fogash irta:
>21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso
gyermekem.
>3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))
Gratulalok a csemetehez! Nagyon jo egeszseget es sok oromet kivanok nektek!

Udv: Robi
+ - Re: elmebetegek autoban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Csaba!

>Az autokban 55 eves mamaktol 30 eves 
>fiatalemberekig barki, foleg kis autokkal - 
>mennek, mint a mergezett 
>egerek, csak eppen nem latnak.
Beallok a halszalkas rendszeru, tobbsoros parkoloba, erre
megerkezik a mellettem levo maradek ures helyre egy kisauto
- csak epp a behajtani tilos tabla felol. Ertelemszeruen
percekig kuzd, hogy be tudjon allnia a haladasi irannyal
szembol 45fokban. Benne 2 no (valszeg anya+lanya), az idosebb
kiszall, mondom neki: "ha nem a forgalommal szembol probalnak
meg a parkolast,talan konnyebben menne" 
a ven AHU:P valaszra sem meltatott...
--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Re: tanacs ingye' (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

>Az valaszoljon, aki ingyen ad tanacs ot a listara :-)

Igen, es azt is surgosen mondjatok meg, maradhatnak-e
a listan azok, akik freemail-rol es egyeb ingyenesrol 
leveleznek, illetve vihetem-e maszekhez az autom, vagy nezzek
magamba es ne garasoskodjam a markaszervizek dolgozoinak
kenyere terhere? (Es a legfontosabb: vehetek-e a boltban akcios mosoport, vagy 
ezzel is tobbszazezret - mit tobbszazezret, milliardokat - huzok ki Henkel, P&G
 es tarsaik zsebebol?
Termeszetesen a valasz nekem is csak ingyen kell...
--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Re: FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso gyermekem.
> 3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))
> Fogash
> 

Gratulalok az uj csaladtaghoz! Sok boldogsagot, jo egeszseget es 
kenyelmes autot kivanok nektek!

Feri
+ - Re:FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: FONTOS HIR ( 3 sor )
> Idopont: Thu May 22 09:24:05 CEST 2003 AUTO #1833
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso gyermekem.
3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))
Fogash
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Gratula!!!

Ha nalatok is ugy megy mint nalunk, akkor kb fel evig nem latunk a
listan. -hacsak nem a munkahelyedrol irsz.


Tamas
+ - RE: *** HIX AUTO *** #1833 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Temakor: Fw: Crendszam, gumi, fogyasztas ( 29 sor )
> Idopont: Thu May 22 09:23:24 CEST 2003 AUTO #1833
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> >> C- kulfoldi auto, ilyen pl az off-shore cegek Magyarorszagon
> >> hasznalt autoja
> >
> >Magyar auto kufodi allmpolga. (Termeszetes szemely), Vagyis azon
> kulfoldiek, ak
> >ik nem fernek bele a DT-s rendszam  kategoriaba.
> 
> Egy kozeli ismerosom Alfa147eset egy darabig maganemberkent 
> hasznalta. Aztan
> alapitott egy San Franciscoi szekhelyu off shore ceget, amibe 
> apportkent
> bevitte az autojat. Azota C es 5 szam rendszammal jar, 
> tovabbra is magyar
> allampolgarkent, Magyarorszagon.

Bocsika. Kimaradt az "es" a ketto kozott.

A lenyeg ugyanaz: magyar auto kulfoldi tulajdonban. Mindegy, hogy ceg vagy sem.

Idézem:

_____________________________________________
A különleges rendszámtábla

A különleges rendszámtábla jelzi a jármu speciális üzemeltetési célját, vagy üz
emeltetojét. 

Erre figyelemmel a következo különleges rendszámtáblák kiadására kerülhet sor:

- a Magyarországon muködo diplomáciai és konzuli képviseletek, valamint nemzetk
özi szervezetek, s ezek nemzetközi szerzodés alapján mentességet élvezo tagjai 
és családtagjaik jármuveire a DT betujelu,

- a DT rendszámnál említett képviseletek, szervezetek igazgatási, muszaki és ki
segíto személyzetének nem magyar állampolgárságú tagjai és családtagjaik jármuv
eire a CK betujelu

- a Magyarországon muködo tiszteletbeli konzulok jármuveire a HC betujelu,

- az üzletszeruen bérelheto jármure az X kezdo betujelu,

- tartósan belföldön üzemeltetett külföldi tulajdonú jármure C kezdo betujelu,
_____________________________________________

Nekem is ilyen van, ugy, hogy tudom, mirol van szo.

> 20filler/km koltsegrol. Tenyleg ennyire erdekel?

Nem annyira csak ezzel a dupla karburatorral nem voltam tisztaban. Azert erdeke
l. De akkor ezek szerint nyugodtan mehetek 130-al az autopalyan, mert nem fogya
szt mondjuk 0,5l-et tobbet, mintha 110-el mennek.

> 21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato 
> elso gyermekem.
> 3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))
> Fogash

Eljetek soka es egeszsegben!

Udv,
Istvan.

Fulop Istvan
http://www.palffy.hu/vajk  ICQ UIN: 33449010
+ - RE: *** HIX AUTO *** #1833 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Megmagyarazna valaki, hogy a kovetkezo oldalon:

http://www.gumibolt.hu/autotip/mazda.htm

A kovetkezo dolgok mit jelentenek:

 ET
 Váltóméret I.
 Váltóméret II.
 
Koszi szépen!

Üdv, István.

Fulop Istvan
http://www.palffy.hu/vajk  ICQ UIN: 33449010
+ - Re: Rendor, Baba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!


> Mogotte. Az altalam amugy nem tul sokra tartott amerikaban ha mogotted
megy
> egy szirenazo rendorauto, akkor vagy menekulsz (=reality TV szereplo
> leszel), vagy felreallsz. Ekkor a rendorauto mogotted all, aminek ket
elonye
> is van. Bekapcsolt villogoja figyelemfelkelto, igy kisebb a valoszinusege,
> hogy egy elbambulo kamionos orrturas kozben atgazol rajtatok 2.)a
> rendorautoban elore nezo kamera felveszi az egesz intezkedest.

Arrol nem is szolva, hogy mondjuk nalunk este eled megy a rendor, megallit,
es amig jon felem a kocsijabol, en meg vilagitok szembe neki, nem lat
semmit, es mielott azt mondana, hogy Jo estet, mar leszedem mindket rendort
egy joliranyzott pisztolylovessel. (Marmint, ha eppen menekulo bunozo
lennek). Szoval en sem ertem, hogy miert elottem allnak meg. Sajak erdekuk
lenne, hogy ne igy csinaljak.

Amerikaban lattam tobb igazoltatast (sot, engem is allitott meg rendor),
hat, mit mondjak. Kicsatolt pisztolytaskaval hatulrol kozelitett, mikozben
tarsa a kocsi mellol fedezte. Kozbe meg a token is refelektor volt, es a
kocsibol szolt ki, hogy mit csinaljak. Hat, nem mertem volna nekik beszolni,
hogy "mivan fakabat"!

Viszont a dologhoz hozza tartozik, hogy miutan megallapitotta, hogy nem
gengszterkedem (eltevedtunk, es lealltam egy felreeso helyen), abszolut
kedves volt, meg azt is felajanlotta, hogy megy elottem, es mutatja az utat.
(Nem veletlen, hogy kint ismeretlenek a rendorviccek). Volt ismerosom, aki
itthon hasonlo modon jart, de miutan a rendor felvilagositotta a helyes
iranyrol, elkezdte igazoltatni, plusz izzokeszlet-haromszog ...

Az elbambulo kamionrol meg annyit, hogy kollegam elcsapott egy szarvast,
kijottek a rendorok helyszinelni, amig a papirokat toltogettek, az ut masik
szelen allo villogo rendorautoba valaki belerongyolt hatulrol.


> 21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso
gyermekem.
> 3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))
> Fogash

Mega-gratulacio! Ezek szerint itt az ido az ISO-FIX es egyeb
gyermekulesekkel kapcsolatos ismeretek tanulmanyozasara :-))


Szabolcs
+ - kijelzo+fogyi+viszonyulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>>>Nalam peldaul allas közben alapjaraton a fedelzeti computer azt irja ki, 
>>>hogy 99 l/100 - es valahol igaza is van

Nalam tovabb mentek annyival, hogy atvalt a mertekegyseg liter/km-rol,
liter/orara, amikor megallok vagy kelloen lassan (1-2km/h) gurul a kocsi.
Korabban ritkan hasznaltam ilyen kijelzovel ellatott autot, de amiota
folyamatosan ezt a "muszert" is figyelem, jelentosen valtozott (javult) a
vezetesi technikam. Baromi jo, hogy tudja az ember nem erdemes mindig tovig
nyomni a gazt. :-)
A kocsimhoz valo viszonyulasrol annyit, hogy jobban feltem neha magamnal is,
sajnalom varozsban rovidtavra hasznalni. Ebben azert benne van az, hogy
mostanaig ez a legjobb (meg legdragabb) sajat kocsim. Tudom, hogy nem tudnek
a kozeljovoben masikat szerezni, ha tortenne vele vmi komoly gond.
De imadok vele menni, es nem adom ki a kezeim kozul, egyreszt mert szeretem,
masreszt mert nagyon elvezem vele a vezetest.
Meg azt se szeretem, ha mas mossa, foleg gep! Igaz ez a korabbi rossz
tapasztalatok miatt alakult ki bennem. Egyebkent nincs kicsicsazva, csak a
belso tukron log egy tigris fele, bar a hatso ablakba szeretnek vmi jopofa
figurat. De ezt meg nem talaltam meg. Bosszusag meg nem ert vele
(szerencsere), de ez nem csoda, hisz ma este teszem bele a 20 ezredik
kilometert. Tehat meg fiatal a kicsike es remelem sokaig fogjuk egymast
boldogitani!
Penz szempontjabol is baratsagos velem szemben, pedig nem sajnalom a
ravalot. Aki eddig kiprobalta - bar nem voltak sokan - mindenkinek tetszett,
ami kulon orom szamomra. Viszont az elfogultsag mar kialakult bennem! :-)
Raadasul ez az eddigi leggyorsabb sajat kocsi is, de megis miota megvan nem
az a cel, hogy en legyek az elso az utakon. Korabbi lassabb jarganyt sokkal
jobban nyustoltem, nagyobb sebesseggel jartam vele, pedig ez egy joval
sportosabbnak nevezheto jargany. Neha azert kihuzatom kicsit, volt mar a
mutato 6000 folott is, de nem mindennapi a dolog. 
Azt azert tudom, hogy nem ez a vilag legjobb kocsija, de nekem megis ez
kellett!

Udv mindenkinek!

Jockey
+ - Mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > kkora nyomas kell legyen a '86-os Mazda 626-osomban.
El is felejtettem -bar nem En szervezem- es SzaboZ is fenn van(?)
a listan: 25 -en Mazda talalkozo. Talalkozas a Becsi uton, a Zay utcai
parkoloban, majd konvoj -ahogy a regebbi konvojokrol olvastam:
atlagsebesseg 130+ :-)- Dobogokore. Indulas 10 orakor. Tobbet
az Indexen, vagy www.mazdaklub.hu . Lesz boven MX5, MX3, 323F.
Tesztvezetes: Mazda6, Mazda2.
+ - CONFIDENTIAL ASSISTANCE NEEDED (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dear Friend,

I am Mrs. Sese Seko widow of late President Mobutu Sese- Seko of Zaire
now known as Democratic Republic of Congo (DRC). I am moved to write
you this letter. This was in confidence considering my present circumstance
and situation.

I escaped along with my husband and two of our sons Kongolo and Nzanga
out of Democratic Republic of Congo(DRC) to Abidjan, Cote D'Ivoire where
my family and I settled, while we later move to settle in Morroco
where my husband later died of cancer Disease. However due to this situation
we decided to change most of my husband's millions of Dollars deposited in
Swiss
banks and other countries into other forms of money coded for safe purpose
because
the new Head of State of DRC, Mr. Laurent Kabila has made arrangements with
the
Swiss government and other Europeans countries to freeze all my late
husband's treasures
deposited in some Europeans countries.

Hence my children and I decided lying low in Africa to study the situation
till
when things gets better. Like now that President Kabila is dead and the son
taking over
(Joseph Kabila).
One of my husband's chateaux in southern France was confiscated by the
French
government and as such I had to change my identity so that my investment
will
not be traced and confiscated.

I have deposited the sum of Eighteen Million United State
Dollars(US$18,000,000.oo)
with a security/Finance company for safekeeping. The funds are security
coded
to prevent them from knowing the content. What I want you to do is to
indicate your interest that you will assist us by receiving the money on our
behalf.

Please aknowledge this message so that I can introduce you to my son
(Kongolo)
who has the modalities for the claim of the said funds.

I also want you to assist in investing this money by buying Properties
and Stock
in Multi- National companies and to engage in other safe and
Non-Speculative
investments, but I will not want my identity revealed.

May I at this point emphasise the high level of confidentiality which
this
business demands and hope you will not betray the trust and confidence which
I
repose in you.

In conclusion if you want to assist us my son shall put you in the
picture
of the business tell you where the funds are currently being maintained and
also
discuss other modalities including remuneration for your services.

For this reason kindly furnish us your contact informations, i.e your
personal telephone
and fax number for confidential purpose.

Best Regards,
Mrs. M Sese Seko
+ - Mindenfele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Listatarsak!

Nem tudja valaki mibe kerulhet egy radiobeepito keret egy Renault Megane-ba?
/Frigyes mester ill Djtiszy elsosorban   :)  /
Mert lecsereltem a gyari radiomagnot egy Dension MP3 lejatszos radiora,
es csak siman berakva eleg butan nez ki.
Egyuttal eladosorba kerult egy Blaupunkt Boston vadonatuj rautoradiomagno.
Egyszer sem volt beszerelve. Ar megegyezes szerint

Mas:

>Felado :  [International]
>Temakor: tiszy, ( 14 sor )
>Idopont: Thu May 22 08:53:19 CEST 2003 AUTO #1833
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>>>Es azt is, hogy mekkora sebessegnel van szerintetek a 
>>>legkevesebb fogyasztas (Benzines, 1,6-os.)
>  
>
>
>>Haaaat, szerinteeeem.... ha NULLA!
>>:-))
>  
>
>
>Nem igaz! :-))
>Nalam peldaul allas közben alapjaraton a fedelzeti computer azt irja ki, 
>hogy 99 l/100 - es valahol igaza is van. Ugy gondolkozik, hogy ha ilyen 
>sebesseggel (0 km/h) menne'k, akkor vegtelen mennyisegu uzemanyag fogyna el, 
>mire megtennek 100 kilometert. Mivel vegtelent nem tud kijelezni, kijelzi a 
>legnagyobb szamot, amit tud. 
>
>pJ 
>
Akkor az en computerem okosabb. :)
Nalam 2 vizszintes vonal van ilyenkor kiirva, ami mar majdnem vegtelen.

Más:

vannak ilyen extrak a kocsimon:....

fenyatereszto uvegezes
kivulrol is nyithato uzemanyagbeonto es csomagtarto
(tobbnyire) vilagito lampak
gumirozott kerekek
vezetooldali kormanykerek
nyithato motorhazteto
manualis emeloberendezes
allithato elso ulesek...........

Jo utat mindenkinek:
                                    Josi
+ - kotelezo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>
Irod:
A  kotelezo  biztositas  ugyan tobb, de B10 2000cm3ig 5200Ft/negyedev,
vagyis  havi  <2000Ft.  Egy  3literes  autora  ez kb a duplaja, vagyis
havonta durvan 2-3ezer forint tobbletkoltseg.

Baromira erdekelne, hogy ezt melyik biztositotol alkudod ki?
Nekem B10-re, 1.4-es motorra, 30 eves korra, 12 eves jogsira Bp-en
valami 6000 felett van; amit Te irsz adatokat az meg 10.000 felett van
csekkel  negyedevre.Ha atirom 3000 ccm-ig, akkor meg 15.000Ft. Tudtommal
Gyor is kemenyen nagyvarosnak szamit a biztositoknal...(kockazati
tenyezo)
Nem kotekedes, csak en is szeretnek ilyen keveset fizetni... :-)))
(adatok a www.netrisk.hu-rol)
<<<<<<<<<<<<<<<

nekem  A0,  1998cm3, 23 ev, 7 eves jogsi 10,5/n.ev. argosz. B10-ben ez
lenne  5E.  elotte  az  1literes  micra-ra  tobbet  fizettem, 12,5-t a
generalinal ... csakmert nem neztem korul, hogy hova megyek.

udv
+ - Re: Olcso benzin?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >> Ha annyi dieselt eloallitanak amennyit ugy a piac kerne, a
> >> melleje technologiai korlatok miatt eloallitott benzin mennyisege
> >> meghaladna a keresletet.

> > Akkor olcson adjak majd a benzint (es dragabban a dizelt), es lesz
> > ra eleg kereslet. Nehogy mar sajnalni kelljen oket

-------------
Nem kell sajnalni Oket, meg engem sem! Ha a benzin "olcso" lesz, 
rengeteg fog fogyni belole, mert mindenki sokat fog autozni. Meg 
nagyautokat fogtok venni mert nem szamit a fogyasztas. A sok koolaj 
feldolgozasakor megint csak sok dieselolaj keletkezik, amit olcson kell 
eladni, hogy ne maradjon a nyakukon. Hajra ! Vegyetek sok sok 
benzint!!!!! :-) :-D      
Nagyjabol ilyenkor szoktam felebredni!   ;-) :-)

Udv,   Triznyak
+ - Re: FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Fogash!

Gratulalok es jo egeszseget, sok boldogsagot kivanok a kisbabanak, kismamanak e
s kispapanak! :-)

Udv: Soma

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
+ - Re: Re[2]: Boztositasi csalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Wed, 21 May 2003  wrote:

> P=E1r dolog:
> 1. 2002. =E9vre nincs meg pontosan sem az ad=F3zott, sem az ad=F3za=
tlan eredm=E9ny, ui.
>  a t=E1rsas=E1gi ad=F3 bevall=E1s hat=E1rideje 2003. m=E1jus 31.

valoban elneztem 2001-es volt

Aztirja (millio Ft)

es azt is irja:

Adozott eredmeny 16,755,153

azaz ha nem irtak el 16.755.153.000.000

szoval?

c

--=20
"Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit" - Seneca
+ - Re: va: sok minden (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thu, 22 May 2003  wrote:

> Csaba irja...
> >Az Arpad hid hossza alatt 3x ereztem magam eletveszelyben. Az autokban
> >55  eves  mamaktol 30 eves fiatalemberekig barki, foleg kis autokkal -
> >mennek, mint a mergezett egerek, csak eppen nem latnak.
> Naponta 4-szer, 5-szor atmenni rajta. Foleg most, hogy terelesek is
> vannak. Egy honap utan ujsagot olvasnal kozben. :-)))
> Engem a retteges a kihalt orszagutakon kap el.

Ezzel en is igy vagyok. Nem vezetek nagypapa stilusban de hidakon meg
_soha_ nem kerultem veszelyes szituba...

c

-- 
"Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit" - Seneca
+ - P-s rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Tehat, ha hetvegen ki akarok probalni egy autot ugy hogy a gyerkoc 
>is jon velem (neki mennyire kenylmes hatul), akkor megbuntethetnek, 
>ha a kereskedo is velem akar jonni ? :-o

Nyugodj meg, ugysem adnak neked P rendszamos autot vezetni. Van 
nekik muszakiztatott kiprobalhato auto. Legalabbis en ezt 
tapasztaltam, akarhol akartam autot kiprobalni (markakereskedesben). 
Kulonben a P-s rendszam megszerzese allitolag eleg nagy procedura, 
eleg sokba is kerul, es ha megbuntetik vele oket, akkor kapcsibol 
bevonjak. Aztan mire visszaszerzed, meg strapasabb. Tehat akiket en 
ismerek es van P-s rendszamuk, azok nem kockaztatnak, es elegge 
figyelnek, kinek adjak oda az autot, amin az o P-s rendszamuk van. 
Persze van kivetel is, pl az a tag, aki nekem koccant par honapja, 
szombaton P-s rendszamu autojaval:-(((

Udv,
vd
+ - Re: FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash,
>21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso 
>gyermekem. 3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :))) 

Gratula!
vd
+ - Bagacsi tali + hetvege + az "en autom" a legjobb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali List,

jojjon most egy kellems autos hetvege leirasa!

A bagacsi talira indultunk baratnommel es nemi kesessel, valamikor szombat
10 ora korul. Mivel az utunk nem az A-bol B-be eljutasrol szolt, ezert az
autpolayat Hatvannal elhagytuk es Salgotarjan fele indultunk, hogy majd a
Matran es a Bukkon keresztul erkezzunk meg Bgacs-ra.
Eloszor galyateton alltunk meg setalni, ahonnan egy kis toronybol
nezelodtunk, a felvezeto ut pedig fantasztikus. Helyenkent a tajnak mar-mar
az osztrak Alpok-hoz foghato kinezete van, nagyon szeretem. A kovetkezo
celpont a Kekes volt, ahova ugyancsak kivalo ut vezet. Igazabol a legszebb
resz ez volt az ut soran, kozvetlenul galyateto utan a hegygerincen. Meg is
alltun egy parkoloba, ahol a micu reklaamfotoba illoen jol nezett ki (csak
mi voltunk ott). Integettunk az elhuzo BMV M3-as nak, majd ott is setaltunk
egy jot. Indulas utan tunt fel, hogy akiket a lenduletes de nem gyors
tempommal utolertunk, gyakran elozekenyen jobb indekszel jelezik hogy
elozzunk batran:) Gondolom a legtobben ketelkednek abban, hogy piros
sportautoval, lehet nyugisam kozlekedni kanyargos hegyi utakon :D
A Matrahaza - Kekesteto szakaszon igazi hegyi rallis erzessel sikerult
vegigmenni, csikorgo gumikkal, es duborgo menetszellel. Az ut kezdeti
szakaszan sok gyalogos volt, akiket igencsak meglepett a lenduletes tempo
(15% felfele!), es lelkesen biztattak, en meg hallgattam rajuk... A
parkoloba meglehetosen felhevulten erkeztunk meg, par percig hagytam meg a
motort jarni hogy a turbok lehuljenek. Utana ismet seta kovetkezett, fel a
kilatoba. Fentrol nezelodve ra kellet jonnom, milyen kicsi is a mi
orszagunk, hiszen amit fentrol lattam, az orszag terkepen is jokora reszt
lefedett!
Vissza a parkoloba, indulas,  elkerekedett gyermeki mosoly es: "Mama, mama,
Ferrari!!!" felkialtas kozepette :o)

Meg mindig a Matraban, kicsit visszafele haladva, Parad majd Recsk fele
vettuk az iranyt. Paradnal lenduletesen elhuztam egy gokartpalya mellet, de
gyorsan vissza is fordultam, es mentunk egy par kort.. Akik ott voltak mar
mosolyogva fogadtak, gondolom jo musorszam volt a kezifekes fordulom. Szuper
volt a gokart! Nem a szokvanyos, 6-8 loeros modellek, hanem erosebb, 12
pacis peldanyok voltak. A kormanyzas is direktebb, de combosabb volt mint
azokban amiket eddig vezettem. Ajalnom mindenkinek a palyat, aki arra jar!!

Nemileg kielve csapato's hajlamaimat fojtattuk az utat. Talan az volt a
legjobb, hogy baratnom is elvezte a dolgot, es az ut hatralevo reszen mar
sokkal nyugodtabban viselte hogy a 60-80-as tempot kanyarban is tartom.
Tudta ugyanis, hogy bar az ules oldalahoz preselodik, a csuszashatar meg
messze van. Ha meg csuszunk, akkor sem a vilag vege kovetkezik :))
A Recs es Sirok kozott ut is is fantasztikus volt, tobb rovid szerpentinnel.
Innen Eger majd Bagacs kovetkezett, sajnos arra mar nem volt olyan jo az
utak minosege.

Jo volt a tali, jo volt talalkozni Veletek! Csak az a kar, hogy olyan ritkan
tesszuk ...

Masnap a Bagacs-Eger-Lilafured szakaszt konvolyban tettuk meg. Mivel
lealltam egy benzinkutnal, igy hajthattam hogy utolerjem a tobbieket :)
Mikor lenduletesen beertem oket mar par konvolyidegen is ballagott utanuk,
oket megeloztem, majd a sorzaro Avi-t terrorizaltam nehany lenduletes
kanyarral :)) Tobbszor megalltunk nezelodni, fantasztikus az ut
Bukkszentkeresztig, majd egeszen le Lillafuredig!

Itt emlitem meg, hogy eletem elso es remelem utolso kozuti balesete is ehhez
a szakaszhoz kapcsolodik, ahol forrofeju ifjonc reven, egy elozes utan meg
akartam mutatni, hogy nekem nem kell a 90 fokos kanyar elott fekezni, 100-as
temponal... Erdekes visszagondolni, mar tudom hogy akkor meg nagyon zoldfulu
voltam. Csak anyagi kar volt amugy, meg persze arra is ra kellett jonnom
hogy nem tudok en (meg) annyira jol vezetni, csak gyorsan menni...

Hazafele az autopalyat valasztottem, nemi Frigyesi felvezetessel, Miskolc
korul. Raalltam egy kellemes 200-as utazora, es kb 2 ora alatt mar haza is
ertunk.

Kosz mindenkinek a reszvetelt, es kulonosen Avinak a navigalast. Remelem meg
sokszor talizunk,
kivanok mindenkinek hasonlo, tartalmas hetveget es biztonsagos
hetkoznapokat,

micuTomi
+ - Fw: egaz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>2.1-es TD-bol atulve 2.5-os TD-be (amelyiknel a 'gazpedal' mar
>drive-by-wire - ahogy a muvelt orosz mondana, ha tudna angolul) semmi
>kulonoset nem tapasztaltam, kiveve azt a plusz huszegynehany loerot :)

Azert a dieselben masrol szol a tortenet, mint egy otto-motornal! Ha az
adagolod jol van beallitva,akkor a TD motor allando legfelesleggel uzemel,
vagyis a gazzal akarmit jatszhasz, ugysem jutsz el a "koszos" uzemig. Emiatt
(ha mas -pl tempomat- nem indokolja) nem muszaj aramozni, olcsobb a bowden.
A "BoschVP36 dizel vezerlo" az nem egy disztributoros adagolo veletlenul?
Fogash
+ - Re: legjobb fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Es azt is, hogy mekkora sebessegnel van szerintetek a legkevesebb
>>fogyasztas (Benzines, 1,6-os.)
>Nulla sebessegnel :-)

nem kotozkodni akarok, de ha mindenki elmeleti sikon kozeliti meg a
kerdest, akkor legyunk pontosak.
ezzel (es mindenkivel aki hasonloan nyilatkozott) nem ertek egyet. a
fogyasztas szerintem nincs _kozvetlen_ osszefuggesben a sebesseggel. inkabb
a fordulatszammal es a terhelessel (bar ezt a szakerto kollegak
szabatosabban meg tudjak fogalmazni)

ugy ertem, ha allo helyzetben jar a motor (plane ha magasabb fordulaton),
akkor eleg magas lesz a fogyasztas (100km-re vetitve) a sebesseghez kepest.
ellenben, ha all a motor, mindegy milyen gyorsan haladsz, a fogyasztas
(felteve, hogy nem lyukas a tank) erosen kozelit a nullahoz (azt el nem
eri, tekintve, hogy valami parolgas mindig elofordul, de ez akar figyelmen
kivul is hagyhato).

[ez kezd erosen hasonlitani az "errefele minden birka fekete" kezdetu
vicchez es elobb-utobb eljutunk a "errefele vannak olyan birkak, amelyeknek
legalabb egyik oldaluk fekete" kovetkeztetesig :-) ]

>> Remek reggeli szorakozas a magas labdak leutese... ne vedd magadra,
>> Istvan, minden newcomer megkapja :-)

igy van, igy van !!!
ennel csak az szorakoztatobb, amikor a kapasbol leutott magas labda magasra
pattan vissza :-)
(non plus ultra: ha nem "newcomer" -rol van szo, hanem "alter hase" -rol)

robi
mg 1.8td

*** The software box read: "Requires Windows 95, or better."
*** So I bought a Macintosh
+ - Re: FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>21en ejjel 23:08-kor megszuletett Reka Jazmin nevre hallgato elso
gyermekem.
>3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))

vegre valami _valoban_ fontos hir !!

ez nagyszeru! gratulalok! es milyen szep nevet kapott ...
nagyon jo egeszseget es sok-sok egyutt toltott idot kivanok nektek! csak
nehogy aztan feltekeny legyen az alfa!
mikor tanul vezetni? (a lanyom 3 evesen, a fiam 1,5 evesen kezdte ...)

robi
mg 1.8td

*** The software box read: "Requires Windows 95, or better."
*** So I bought a Macintosh
+ - Re: FONTOS HIR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

kedves mindenki!
szerintem az lenne stilusos, ha a lista tagsaga osszedobna ajandekba egy
jobbfajta gyermekulesre valot.

robi
mg 1.8td

*** The software box read: "Requires Windows 95, or better."
*** So I bought a Macintosh
+ - Re: negykerekes diablo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>(pl ha kell akkor a Diablo is negykerekes; sulyeloszlas: ezek

na ne! tenyleg? ezek aztan tudnak! pedig azt hittem, az isetta es a velorex
harom kereke jelenti a csucsot :)

bocs. kicsit faradt vagyok...
+ - Re: e-auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Ha minden jol megy, par ev es itt az elektromos fek is!
>Meg az elektromos kormany.... Par eve az Audi mart csinalt wireless
>kormanyos (fekes gazpedalos stb) tanulmanyautot de szerintem

a mercedes is epitett egy (gyonyoru) autot, ahol szinten minden elektromos,
kiveve a kormanykereket, a gaz- es a fekpedalt, ugyanis ezek nincsenek
benne. van benne ket botkormany, egy a kozepkonzolon es egy az ajto
konyoklojen, ezek valtjak ki a fentebb emlitett hianyzo alkatreszeket (meg
talan a valtokart is). kulonlegesseg, hogy a jobboldali ajtoban is van egy
ugyanilyen joystick, ami arra jo, hogy a vezeto egy gombnyomassal atadhatja
a vezetest az anyosulesen utazonak (szerepcsere). meg persze millio egyeb
kulonlegesseg is van benne ...
egyebkent nem ment at a muszaki vizsgan, mert nincs kormanykereke (nemet
TUV eloirasa) :)

ezzel a mercedes megvalositotta a kormanykerek nelkuli autot, hogy
egyszerre lehesen mobiltelefonalni es orrot turni. (en ilyenkor inkabb
megallok ...)

robi
mg 1.8td

*** The software box read: "Requires Windows 95, or better."
*** So I bought a Macintosh
+ - Re: cimlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

fogash:
>Van/volt egy lista, amin
>segitokesz emberek megadtak nevuket, telefonszamukat, cimuket.

meg van meg ez? ha igen hol? es hogyan lehet ra feliratkozni?

robi
mg 1.8td

*** The software box read: "Requires Windows 95, or better."
*** So I bought a Macintosh
+ - Koszi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezuton szeretnem megkoszonni -idorendben- Kaczmarek Edvard, Kádár Szilárd,
Anna,Triznyak, Kovary Orsolya rendkivul gyors segitseget a Kongresszusi
kozpont megtalalasaban nyujtott segítsegert.
Remelem mar nem tevedek el :9
Ha holnap lattok egy Reanult 11- et CLP-s rendszammal kovalyogni arra fele
ne arra gondoljatok hgy akadaly, csak en leszek :))

Koszi megegyszer

Akos
+ - Uj generacio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>3110g, 51cm. Baba es mama jol vannak. :)))

Na es az autod? :-)))) ...elvegre ez HIX AUTO vagy mi :-))))

Amugy gratula! 

GERI
+ - menetlevel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

mgeza: nemkeverem a fuvarlevellel :-)

>>>>89/1988. (XII. 20.) MT rendelet a kozuti kozlekedesi szolgaltatasokrol
es a kozuti jarmuvek uzemben tartasarol.  - ha magadnak sajat autoval
(kistehetrautoval) szallitasz akkor nem SZOLGALTATSZ!
Nekem igy okitotta a kresz oktato (kotelezo minden felevben egy teljes
napot kreszoktatason eltolteni - nemszeretem resz, de igen hasznos!

Egyebkent ezt a kibuvot a rendorok sem ismerik, es ebbol szoktak lenni
a gubancok.

No persze az is lehet hogy az oktatonk teved, bár eddig még senki nem
kapta hiban :-)

Szabcsy
+ - Jobb benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Triznyak:

>Kedves Dimitrij! Itt volna az ideje az "onrevizionak"! Be kellene
>latni hogy ezzel a belekotessel bakot lottel. Minden valaszod
>utan egyre vilagosabba valik, hogy nem erted a dolgot.

A belekotes mar akkor lefutott, amikor irtam, hiszen igen jo
ervek "hangzottak" el ellene. Az, hogy tovabb irtam a temaban,
mar nem kotozkodes volt, csak meg ragtam egy kicsit a cson-
tot. Ettol fuggetlenul ertem a dolgot, koszonom.

>Az a rossz benzin amitol rosszul megy az auto. A viznek,
>kosznak ehhez semmi koze! Vizes benzin nincs!

Egyik ismerosom vadonatuj GS500E Suzuki-janak azert kellett
elvenni a szuzesseget (gyk. megbontani a blokkot), mert mint
kiderult a legutolso OMV kutnal vizes benzint kapott. A karbibol
csak ugy dolt ki a viz a szervizben. Ez Magyarorszag, a leheto-
segek hazaja, Amerika kutyaf...a ehhez kepest. :-(

Az oktanszamokkal kapcsolatban pedig teljesen igazad van,
de mint irtam a 100-as folotti oktanszamuak mar csak elmeleti
szinten leteznek, es gyakorlati megvalositasuk a kulonfele
adalekokkal lehetseges, hogy hozzak azt a teljesitmenyszintet
es kompresszioturest. Ugyanis a 100-as a "tiszta" benzin, ennel
jobbat _benzinbol_ nem talalsz sehol.

Dimitrij
ps: ertettem fonok ur! ;-))

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS