Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1074
Copyright (C) HIX
2001-04-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: koreai (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Re: Autopalya-epites (mind)  45 sor     (cikkei)
3 Re: HIX rencam (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Re: Alfa145 fogyasztas (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Fedel (mind)  11 sor     (cikkei)
6 Re: M5 (mind)  10 sor     (cikkei)
7 Buszsav, fordulas (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Atfenyezett Skodat ujnak adnak el? (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Rencam (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Szelepvez, musorok (mind)  58 sor     (cikkei)
11 Fogyasztascsokkentes (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Re: kavicsfelverodes: Kopp és Tsa műhely (mind)  11 sor     (cikkei)
13 ELADO: FORD Escort kombi diesel (jo, megbizhato, koros) (mind)  12 sor     (cikkei)
14 M0 (mind)  17 sor     (cikkei)
15 va:Re: kavics (mind)  20 sor     (cikkei)
16 va: M7 (mind)  22 sor     (cikkei)
17 Gokart (mind)  31 sor     (cikkei)
18 Allami A8 (mind)  27 sor     (cikkei)
19 Koreai autok - NEM flame! (mind)  23 sor     (cikkei)
20 generacijo (mind)  22 sor     (cikkei)
21 Re:taxi a buszsavban (uj KRESZ) (mind)  10 sor     (cikkei)
22 Rendor szori (mind)  81 sor     (cikkei)
23 kar bevasalasa (mind)  34 sor     (cikkei)
24 Va: #1073 (mind)  95 sor     (cikkei)
25 Megsem sajtos Renault motorblokk (mind)  38 sor     (cikkei)
26 Fek berezonal (mind)  15 sor     (cikkei)
27 Fogyasztascsokkento (mind)  35 sor     (cikkei)
28 Fogyasztascsokkento eszkozok (mind)  21 sor     (cikkei)
29 Sziasztok (mind)  20 sor     (cikkei)
30 Sport Auto on-line debutalas (mind)  8 sor     (cikkei)
31 RE: M7 - JAJ DE JO NEKUNK (mind)  17 sor     (cikkei)
32 Lambda szonda, gokart (mind)  45 sor     (cikkei)
33 Re rezonancia (mind)  24 sor     (cikkei)

+ - Re: koreai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On -1 xxx -1, Nasfay Zoltan wrote:

> > Felado :  [Hungary]
> > >Szerintem is sok Magyar ember ennyit var a kocsijatol, ezert fogalmam
> > >sincs miert kostolgatjak sokan a Korejaji kocsikat.
> > Buszke lehetsz a Honda kocsidra, de a hozzaszolasodra kevesbbe.
> 
> Miert? Szerintem eppenhogy a koreai kocsik mellett allt ki vele...
> 
> Z.
> 
Ha igy van, akkor felreerettem. Elnezesed kerem Zsolt.
Barnabas
+ - Re: Autopalya-epites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szi HA!
>Ha rajtam mulna, en egy meter autopalyat nem epitenek
>ADDIG , amig el nem keszulne a fovarost elkerulo
>korgyuru min. 2x3 savval+ 2 hiddal
>Az M7epulo 3.savjanak + az M3 kapu-epites-lebontas-anak az
>arabol  rovidre lehetne zarni az M0-t legalabb
>egy hiddal a Dunan.
>Csak hat ugye akik ezeket a donteseket meghozzak,
>yazok mindig kek villogos autoval kozlekednek, rendorsgi
>felvezetessel. :-(

Bocs, hogy hosszan idezek, de szukseges. Az MO nem kizarolag
a hulye donteshozok miatt nem epul, hanem azert sem, mert vagy az
erintett onkormanyzatok (eszakon a III. - IV. ker.), vagy kulonbozo, magukat "k
ornyezetvedo"-nek nevezo szervezetek, esetlegesen 
lakossagi csoportok (pl. Csomor kornyeke) igyekeznek meggatolni
az epitkezeseket. Nem kovetem pontosan az esemenyeket, ezert
nem szeretnek hulyesegeket mondani vagy tevedesbol megvadolni 
vkit/vkiket, de felek, megint az emberi butasag diadalmaskodik
az eszervek felett. Termeszetesen mindenkinek joga kell legyen
ahhoz, hogy egy autopalya/fokozlekedesi ut megepitesevel jaro 
hatranyoktol mentesuljon. Az MO tovabbepitese kapcsan azonban 
valszeg masrol is szo van. A multkoriban vettem a faradsagot es 
elovastam a Levego munkacsoport anyagat, amelyben szimplan
bunozonek nevezik a teherautosokat, az autos pedig gyakorlatilag
egy szantszandekkal kornyezetszennyezo, aljas, rosszindulatu
nepsegnek minosul. (Szoval ezeknek annyi kozuk van a 
kornyezetvedelemhez, mint nekem a veseatulteteshez: hasznos 
dolog, csak epp nem csinalom.) 
Az autopalyak, elkerulo utak, Duna- es Tisza-hidak epitese
szerintem meghatarozo jelentosegu, nemcsak gazdasagi, de
korny.ved. szempontbol is. Nem kellene engedni, hogy olyan
emberek gatolhassak meg, akik "erdekvedo" szerepeben 
tetszelegve elik ki a frusztracioikat, vagy egyszeruen 
beszukult, tudatlan po'garok, akik nem kepesek felfogni, 
hogy egy eszaki Duna-hid megepitese az nem az autos-maffia 
kenyelmet szolgalja, hanem elengedhetetlen feltetele a bp-i
kozlekedesi csod elkerulesenek. 
Bocs, ha nem volt eleg vilagos, mit is akarok mondani.

Piece:
nme1


"Know your enemy"
+ - Re: HIX rencam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> > Ma lattam HIX rencamot! A 11-es uton ment elottem Szentendre
> > fele egy feher Megane HIX-063 rendszammal.
>
> Az Alfa topicban van egy sarga 145 HIX rendszammal.
> A gazdaja ide is szokott irogatni :))
>
> Cs.

Milyen igaz. HIX-745. :)

Gbor
+ - Re: Alfa145 fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki azt irta, hogy sehogy sem sikerul 10 liter alá vinni a
fogyasztást városban.

Hát igen, a 120LE-nek ára van. Egyébként simán 8 körülire lehet vinni a
fogyasztást, ha úgy hajtja az emberfia, mint egy átlag, 80-100LEs 1.6-os
kocsit (Golf, Astra, Octavia...)
A kollégám 1.6-os CRX-e is beszippantja a 10 liter, ha állandóan nyomja
neki.

Nekem a csúcs 12 liter volt, de akkor 190-nel mentem folyamatosan.

Ha országúton 110-120-szal megyek (ennél lassabban ritkán szoktam :) )
akkor 8 körül van a fogyasztás.

Üdv,
Gábor
+ - Fedel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyimesi Gabor irta:
"Jot szivtam a minap.
Lorincen a Havanna ltp.-en mentem at, amikor egy az utnal 10-15 cm-rel
lejjebb levo csatornafedelre ramentem (nem az utra figyeltem) :o("

Sokat jarok arra, hol van ez a fedel? A mazdam alja amugy is mindenhez
hozzaer... :-(

Üdv,

Biomernok
+ - Re: M5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Azt irod, 5-ben 272-t megy az M5. Ha jol emlexem,

> mar igy vettem, igy azt sem tudom mi szabalyzott le. Chippel 280 korul
> menne, mert az meg a 7250-es leszabalyzast is feljebbtolja 8000-re.

???

(8000/7250)*272 = 300 > 280 !

Ed
+ - Buszsav, fordulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ketten is tevedtek egy-ket napja. A buszsavra foldi halando akkor hajthat
ra, ha a kovetkezo _keresztezodesnel_ fordul jobbra, nem a kovetkezo
_lehetosegnel_! Tehat ha a kov. ker. behajtani tilos, akkor szabalytalan
vagy.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Atfenyezett Skodat ujnak adnak el? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem tudom, hallottatok-e, hogy egy, a Porsche Pestnel ujkent vasarolt
Skoda Octavia metalszurke fenyezese alol nehol piros szin kandikal ki.
Valamelyik autosujsag segitsegevel sikerult csak a vevonek rakenyszeriteni
a ceget a vetelar visszafizetesere. (Ami mintha nem is tortent volna me'g
meg tenylegesen.) Valamelyik TV autosmusoraban is volt (nem lattam), ott
tovabbi karosultak jelentkeztek.

Ma felhivtam a ceget, hogy hallottam, van egy akciojuk, amelyben ketretegu
fenyezessel lehet Skodat kapni. En olyat szeretnek, ami alul piros, a
felso reteg pedig feher. Lehet-e ilyet venni? Az ugyintezo szerint ,,nem
valoszinu''. A fonokom, aki hallotta, majdnem leesett a szekrol a
rohogestol...


  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Rencam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Az Alfa topicban van egy sarga 145 HIX rendszammal.
>A gazdaja ide is szokott irogatni :))
Ja! Azt lattam naggggyon szep!
Meg van megegy ilyne rencam aminek a gazdaja szokott ide 
irogatni :-))))

VTI
(aki szokott ide irogatni:-P)
+ - Szelepvez, musorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, VD!

>A Porsche szelepvezerles rendszere nagyon jol dolgozik,
Nana'! Hiszen tok ugyanaz, mint a vtec-i rendszer :-)))
Ugyanugy + butykok, + himbak es reteszeles (vtec) valamint 
egy fokozatmenetesen is valtozo szelepvezerles (alfa, bmw, 
toyota) otvozete.

>Ehhez kepest a Honda VTEC
>rendszere csak olyan, mint egy "on-off switch" azaz egy ki-
be kapcsolo.
A vtec telleg olyan es nem csak ahhoz kepest, hanem 
barmihez kepest. A teljesitmenyre hangolt vtec-eknel nagyon 
jol lehet erezni a valtast. Gondolom a feeling miatt is van 
igy, mert a sporolosoknal szinte nem is lehet eszrevenni.
Persze lehet, hogy a vtec-i rendszerhez kepest ertette a 
tesztelo, bar elvileg meg nem kaphato a Civic Type R, 
ugyhogy valszeg nem teszteltek.
Mindenesetre elismeresre melto, ha rogton jobban csinaltak 
meg, bar valjuk be: egy Porschetol ezt elvartuk :-)

>Ezt mutogatnak inkabb az RTL klubbon, ahhelyett, hogy
>egy 60 eves "autos ujsagiro" azt taglalja minden musorban 
ujabban, hogy
>milyen szep a muszerfal, meg hogy az 1.4-es auto hogy huz 
30-50-ig, meg hogy
>milyen jol is lehet ezekkel 50-nel menni es hogy ez 
vilagszinvonalu.

Hat igen! Sajnos, mint sok minden mas is, az autosmusorok 
is gyerekcipoben jarnak nalunk. Pill annyira telik nekik, 
hogy egy szelesebb kozonseget erdeklo musort tudnak 
csinalni es passz! Az olyan inyenceknek mint Te, me'g nem 
jut penz kulon musort csinalni bar szvsz nem lenne dragabb, 
mint ezeket a gagyikat megcsinalni. Az autot ugyis tok 
ingyen kapjak ... 
Egy dolog viszont nagyon gaz itthon es nem tudom megerteni:
Volt alkalmam nehany tesztautot megnezni kozelrol, miutan 
par ujsag kezen atment es azok az autok iszonyatosan szet 
vannak hajtva!!!  Nem csak azert mert kinyomjak a lelkuket, 
hanem mert lepadkazzak, meghuzzak stb. Sosem fogom 
megerteni, hogy ha mar ennyire durvulnak veluk, miert nem 
mutatnak belole vmit?
A sajat szememmel lattam egy ilyen par ezret futott auton: 
a Bridgestone S02-es gumik hatul szetkoptatva, az elsok meg 
szalszakadtan  (ropkodes, godrozes, fustoltetes) a negy 
kfemfelni mindegyike serult volt (nem is kisse), az auto 
jobb hatulja kajakra meghuzva esatobbi gyilkolasra utalo 
nyom. Magam is soxor latom, hogy viszik innen tesztelni es 
kint az elso kanyar utan padlo gaz a hideg motornak... 
(brrr)
Vegul is a gyilok egy resze kit erdekel? Ezert van a 
tesztmodel, hogy kiprobaljak mit tud! De mi miert nem 
latunk belole SEMMIT a musorokban???
A Top Gear legalabb visszadja az elmenyt cserebe a 
gyilokert!!!
Udv!
VTI
+ - Fogyasztascsokkentes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Ket kerdesem volna fogyicsokkentessel kapcsolatban (magneses vagy mas)

1. Gazuzemhez szerintetek illesztheto?
2. Vol valamelyik fokusz szerusegben nehany honapja egy magyar ficere valami
folyadekos fogyasztascsokkentovel (ha jol lattam tipp-es uvegbol folyt
valami tinta a motorba :) Tudtok errol valamit?

Thx
Vlad
+ - Re: kavicsfelverodes: Kopp és Tsa műhely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem a XIV. hanem a XVI. kerületben van.
A Kerepesi út folytatásáról (Veres P. út majd) Szabadföld útról a Csömör felé m
enő lámpás leágazáson kell lefordulni, átmenni a HÉV vasút alatt, majd közvetle
nül a vasúti töltés mellé balra fordulni.
A műhelyt a Begónia és a Műkő utca sarkán kell keresni.

Sziasztok!

             Badinka Zoltan

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ant.hdsnet.hu)
+ - ELADO: FORD Escort kombi diesel (jo, megbizhato, koros) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó:
FORD Escort diesel kombi 380 ezer Ft-ért, 4 hónapja karosszériázott és fényezet
t, friss (2év) vizsgával
Takarékos, megbízható, szervizelt, szeretett.
3,5 éve használom, majd 50 ezer km mentem vele, sose hagyott cserben. Általában
 városban 5,5-5,7 közt fogyasztott. Jobban hajtva és autópályán 6,5 l-es fogyas
ztást produkált. 5 felnőttel ráérős országúti autózással (60-90 km/h közt) 4 l 
alatti fogyasztást is mértünk.
Badinka Zoltán 0630-9615-033, a Nyugati Pu környékére járok vele minden nap dol
gozni, arra felé lehet megtekintést megszervezni.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ant.hdsnet.hu)
+ - M0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A csuszas nem csak penzkerdes. Ha megnezed a terkepet, lathatod, hogy
Pestnek az M5-M3 kozott eleg nagy kiszogelese van. Itt a tervezoknek el
kellett donteni, hogy mit csinalnak: nagy ivben kikerulik Pestet (ekkor
kevesen fogjak hasznalni, mert marha nagy lesz a kerulo), vagy Pesthez
kozel, neadjisten lakott teruleten viszik az utat (ebbe az erintett
onkormanyzatok nem mentek bele).
Ez a patthelyzet jelenleg is tart...:-((

Udv:
pJ

>Ha rajtam mulna, en egy meter autopalyat nem epitenek
>ADDIG , amig el nem keszulne a fovarost elkerulo
>korgyuru min. 2x3 savval+ 2 hiddal
>Az M7epulo 3.savjanak + az M3 kapu-epites-lebontas-anak az
>arabol  rovidre lehetne zarni az M0-t legalabb
>egy hiddal a Dunan.
+ - va:Re: kavics (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Altalaban benzikutaknal, parkolokban szoktak lenni ilyen vallalkozok.
>....neeee! A nagyreszuk kokanyolo szemetlada, megcsinalja igen
>hitvany modon, aztan orok eletre cseszheted. Csak olyanhoz vidd,
>akit valaki kiprobalt es NAGYON meg volt elegedve.

En nem mertem ilyen erosen fogalmazni, de igy igaz.
Hosszu tomott sorokban elhuzhatnak a banatos ligetbe.
Tegnap irtam (nem eloszor) egy cinkotai cimet, ahol
tisztessegesen dolgozik egy 50-es pasi.
Ez a pasi terdenallva konyorog mindenkinek, hogy serules
eseten azonnal leragasztani celluxal. Tehat most dobjatok
be egy gurigat az ules ala a kre'ta es a fenykepezo gep melle.

Apropo ! Elsokerekesek !
Van sarfogo gumi az elso (hajtott) kereketek mogott ?
Miert nincs ? Tobb dzsuvat szor fel neked es a szomszednak,
mint a szabadonfuto hatso. Egy kiporgos, kanyarodos indulasnal
meg lehet szorni rendesen a szomszedot. Ugye ?
--
Meszaros Geza
+ - va: M7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Az adott szakaszon ballagva 60-al, elgondolkodtam
> hogy mi is lesz ennek a bovitesnek a kovetkezmenye?
> - Mondjuk nyaron, vasarnap delutan, nem Erden,
> hanem Martonvasarnal kezdodik a dugo!!
Ha ilyen lassan ballagunk Budapest fele, akkor a fovarosnak
konnyebben kellene elnyelnie az aradatot. Ez nem vitas.
De mi ezt is el fogjuk baltazni. Kenyelmes terkoz tartasa nelkul, 
egymas nyakaba, fekezve, megallva, majd megint meglodulva 
orjongunk hazaig.
Boven eleg lenne, ha ugy 10 kocsinken tartana a konvoj
vezetoje 50-100 meter terkozt.  
De mi nem tudunk ilyet. Nem tanitjak, keves ra a jo pelda.
Esz meg egy szal se. Boven eleg, ha a kozlekedok toredeke
hulye. Felborul az egesz.

> Ha rajtam mulna, en egy meter autopalyat nem epitenek
> ADDIG , amig el nem keszulne a fovarost elkerulo
> korgyuru min. 2x3 savval+ 2 hiddal
Hat megerdemeljuk ? Egy fraszt !
Na jo, csak viccelek - duhomben.
--
Meszaros Geza
+ - Gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

>A majus 6-i vasarnap szinte mindenkinek jo volt, de ha gondoljatok lehet
>5-en szombaton is(ezt egyvalaki kerte). Mindenkeppen delutan kene menni,
>mert a palya nem nyit valami koran.
>Az elofutam es az abban mert legjobb koridok alapjan osszeallo dontok ellen
>sem volt kifogas. meg azt nem tudom, mi lesz a dija a gyoztesnek, de addig
>kitalalunk valamit.

Ez igy nem igazsagos, mert  a gokartnal nagyon sokat nyom a latban, hogy ki
hany kilo. Pl. ugyanazzal a gokarttal egy 50 kilos es egy 80 kilos ember
korideje kozott van siman 1mp, ha csak 20-30 masodperces is a kor, es a 80
kilos ha belegebed sem tudja utolerni a konnyebb versenyzot. Magyarul ha mar
van ket 50 kilo koruli a versenyzok kozott, akkor a 80-90 kilos
versenyzoknek nincs sok eselyuk, mert hogy a sulybeli hatranyt be tudjak
hozni, ahhoz a konnyueknek nagyon szarul kell vezetni. Ezt tapasztalatbol
mondom. Mondjuk nem mindenki mer meg gokarttal sem padlogazzal menni, pedig
ott nem kell fekezni...ezert en hagyok is le mindenkit (persze csak ismerosi
koromben). Ugy kb. 10-15 kilo minuszig lehet tudassal vagy gyakorlattal
kompenzalni a hatranyt, de a folott mar csak a masik benasaga segithet.
Egyebkent volt rola szo, hogy Gyorben lenne HAT. Hat van ott is egy tuning
gokartpalya, ami fedett, tehat idojaras nem akadaly. Kibovitettek a palyat,
es igy nagyon allat, kb. 40 masodperces egy kor, ha jol emlekszem, es 200
cc-s Honda motoros gokartok vannak. Neha ha megyek haza es a haverok is
raernek ott nyomunk egypar kort. Csak utana meg folyik rolunk a viz, azert a
kor mar meglatszik :-).
Ha epp Pesten leszek akkor en is beugranek.
Szoval eddzen alkarra aki megy.

Udv,
Vaddiszno
+ - Allami A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,
Elmeselnek egy erdekes esetet, amire nem tudok magyarazatot adni. A minap
esett meg velem, hogy a barinom 1.4-es Fiat Bravojaval mentunk, en vezettem.
Egyszer csak 2 db allami A8-as moge ertunk. Nagyon furcsa volt a dolog. Ket
fekete A8, a tetejukon kek villogo, ami ugyan nem ment, de ha jol tudom,
akkor engedely nelkul igy is buntetendo. Sot - ha jol tudom -, ha a rendor
az en pl. ulesemen meglat egyet, mar azert is megbuntethet. Szoval ennyit
megint a kek villogo visszavonasarol. Amugy eleg normalis tempoban mentek,
mert 80-100 (kesobb 120) kozott haladtunk. Namost ami a meglepo, hogy az
elso A8 az ut jobb szelere huzodva ment, mig a masik az ut beljebb levo
reszen, tehat a felezovonalon. Azaz a bal oldala folyamatosan a felezocsikon
ment, kb. 1-2 meterre az elsotol. Ez meg nem is zavart volna annyira, mert
az o bajuk. De mikor elozni probaltam, akkor a hatso meg kijjebb jott
(magyarul kicsit ramhuzta a kormanyt) es mind a ketto gyorsitani kezdett.
Igy csak masodszori probalkozasra tudtam oket megelozni, mert a ketto koze
nem lehetett beallni (tartottak a tavolsagot), a Fiat meg nem egy erogep es
jottek szembe, tehat fekeznem kellett, es visszahuzodni mogejuk. Nem ertem
hogy lehet ilyen taho modon kozlekedni. Amugy mind2 A8-ban ult 2-2 testor,
es az elsoben egy fontos elvtars. Nem lattam ki, mert le volt huzva a
redony. De legalabb nem 180-nal nyomtak a fouton, ez az egy vigasztal. Ha az
M5-tel vagyok ott, akkor elszorakoztam volna a 4 taho buzeranssal, aztan
probalkozhattak volna a fos Audijukkal.
Na szoval ha ezt valaki erti, akkor legyen szives ezt megmagyarazni, mert en
nem ertem ki adott ezeknek jogositvanyt.

Hajts,
Vaddiszno
+ - Koreai autok - NEM flame! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Ha mar szo volt itt a koreai autokrol, tenyleg nem flame es nem
"lenezese" ennek az autonak (aki ismeri a hozzaallasomat, tudja, hogy
valoban igy van), csak picit mosolyogni szoktam magamban azon a
reklamon, amit nap mint nap hallok a radioban. Az uj 1.3-as Lanost
hirdetik, es ha abbol a logikus feltetelezesbol indulok ki, hogy ezt
nem az "ellenfelek" rendeltek meg, tehat nem "parodia", akkor
legalabbis meghokkentoek a kovetkezo megfogalmazasok:
- ... csodaauto ...
-   igazi husveti meglepetes ...
- ... kizarolag inyenceknek ...
-... a Daewoo nem all meg ... (az auto vagy a gyar???)

Szoval szerintem semmi kulonosebb baj nincs addig egy termekkel, amig
a helyen van az ar/ertek arany, de - nalam legalabbis - az nem igazan
jon be, ha valami/valaki sokkal tobbre probalja tartani magat, mint
ami ... :-)))

Udv,
RViktor

Ui.: Meg egyszer: _nem_ flame, csak egy kis szosszenet!
+ - generacijo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nemtom, feltunt-e, hogy az elso generacio logoja a focimben 
egy az egyben
egy Alfa 147 hutoracsot formaz... :) Vagy elvakult vagyok?

Megneztem a masodik reszt is, megvolt a nagy autoverseny:
Dodge Viper vs Porsche 911 targa

Ahogy neztem, a Viper is elso szerias (oldalkipufogos) 
darab volt, meg a
911es is volt vagy 10 eves. A leggyatrabb viszont a verseny 
volt. Jol
megkuzdottek, volt, ahol talan meg 60nal is mentek. Nem 
tudom, miert
harangoztak be ennyire az egeszet? Azert, mert ugy nez ki, 
mint egy
videoklip es egy tv-reklam kevereke? Gyatra az egesz, de ez 
az
"autoverseny" alulmulta a multkori csonakversenyt is.

Na mindegy...


+ - Re:taxi a buszsavban (uj KRESZ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> -3,5 t-nal nagyobb teherautokon lehet a rakfeluleten is szemelyt
> szallitani (kiveve billenos), egy ember=68kg terhelessel szamolva.

Ebben nem ez az uj, eddig is lehetett. Az okossag ebben az, hogy 3.5t
_alatt_ ezutan _nem_ lehet. Lasd a teherautonak vizsgaztatott
terepjarok, kisbuszok es tarsaik...

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Rendor szori (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem !

Mulkor olyan tortent velem amit, ha mas mesel lehet, hogy el sem hiszek. Pentek
 este 22.25 korul teptunk haza D.keszirol a Vaci uton, ugy 70-75 km-mel ( papa-
mama-gyerek ).
Amikor felertem az Arpad-hidi feleujaro tetejere a lampa zold , mire az aljahoz
 ertem sarga volt, oda leptem neki es at mentem a kereszezodesen ( meg mindig s
arga).
Eddig semmi kulonos. A nyugatinal mogem jon egy Frontera kek villogo + 4 rendor
 ( 25-30 kozott )+gumibot. Megallok, mindig kiszoktam szallni, hogy megadjam ne
kik a tiszteletett. Papirok, ilyesmi. Innen egy kis parbeszed:

Szerv: - Tudja miert allitottuk meg ?
En:  ????
Sz.: Magae a gyerek ? ( van egy 2,5 eves lanyom )
En: Igen.
Sz.: A maga felelotlensege miatt mar meg is halhatott volna !
En.: Miert mit csinaltam ?
Sz.: Atment a piroson !
En: Sargan mentem at.
Sz.: Nem maga a piroson ment at, lattuk es ha 1-2 mp-vel hamarabb indulunk el a
 keresztezodesbol, pont a gyereket kaptuk volna oldalba.
Ezert feljelentem !
En: En sargan mentem at, Uram.
Sz.: Maga piroson ment at, lattuk.
En: Jo irja meg a papirokat. Egyebkent mennyi a buntetes ilyen esetben.
Sz.: 30 rugo. Maga hol dolgozik ?
En.: Egy bankban.
Sz.: Maga a vezerigazgato ? Es ez a vallati kocsija ? ( 10eves Marutim van)
En: Nem vagyok igazgato.
( par perc szunet, mar nagyon faztam, a gyerek kezdett nyu:glo:dni )

Sz.: Volt mar buntetve ?
En: Nem.
Sz.: Elvehetnem a jogsijat !
En: Miert ?
Sz.: Maga piroson ment at, lattuk.
( Itt mar ugy voltam vele csinaljon amit akar, de en haza akarok menni. )

En: Megirna a papirt, mert mennek haza, a gyerek is almos.
Sz.: Mit szolna helyszini birsaghoz ?
En: Nem jelent fel ?
Sz.: Legyen 10.000,-
En: Hogy lehet elintezni a penzt ?
Sz.: LECSUKATOM !
En: Mi van ?
Sz.: MAGA ITT NE AKARJON ENGEM MEGVESZTEGETNI, MERT LECSUKATOM, HOGY KEPZELI !!
!!
En: Meg soha nem buntetek meg, ezert kerdeztem meg hogy, hogyan lehet elintezni
 a fizetest .
Sz.: Legyen 5.000,-
En: Legyen.

Odaszolt a masik 3-nak akik egy kicsit hatrebb alltak es beszelgettek, hogy irj
anak egy csekket 5.000,-rol.

A masik rendor odajott , lampa az arcomba, kocsiba, meglatta a gyereket a gyere
kulesben, rohogott egyet es hozzam vagta a papirokat.

Sz.: Jon nekunk 4 kolaval !!! De vigyazzon nehogy megegyszer elkapjuk !!!

Ez nem mese, bar tudom kicsit hihetetlenul hangzik, minden esetre erdekes az bi
ztos. Nem tudom mi ertelme volt ennek a tobb mint 20 perces szivatasnak, de rem
elem legalabb ok jol ereztek magukat !

Ps.: Bocsi a hosszu levelert !



--

Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen. 
Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten
 haben, informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail
. Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail ist nicht 
gestattet.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are 
not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notif
y the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, dis
closure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
+ - kar bevasalasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

		______ kar bevasalasa ______
poppec Peti:
>>>>>>
protko, es osszekottetes nelkul is be lehet vasalni az
uthiba miatti kart az illetekeseken. (Legalabbis Bp-n)
>>>>>>
Peter!
Ezzel eddig is tisztaban voltam, azert koszonom a joszandeku tajekoztatast.
Tudod nekem annal sokkal hamarabb kellett a kocsi, minthogy
varjak a javitassal.
A legjobb eljaras, azonnal lefenykepezni az autot, ahogy a lyukban
all, majd a lyukat magat. Akkor es ott nem volt sem fenykepezogepem,
sem kedvem utana rohangalni. Termeszetesen en is rogton ra akartam
huzni a vizeslepedot az utkarbantartokra, de rajottem, hogy nincs sem
idom sem kedvem ahhoz, hogy szorakozzak honapokig veluk, hiszen
ha ugy vesszuk sokat nem vesztettem, csak az olajtekno heggeszteset.
Amugy is olajat kellett volna mar cserelnem, igy annyival kerult tobbe,
hogy heggeszteni kellett. Ez filleres dolog. Tudom, hogy olajcserestol
ra lehetett volna verni az egeszet az illetekesekre, de ugy tudtam be, hogy
olajat csereltem + volt egy kis javitas. Nincs se idom, se turelmem

veluk. Amugyis csak a macera lett volna, mert az autom elejeben rovidebb
rugok vannak a gyarinal, lejjebb van az aszfalton, igy jott volna, hogy
szabalytalan es per lett volna az egeszbol! Koszonom most nem. :o\
Szoval ez van.

A kormanyok legyenek velunk! Udv!

 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Va: #1073 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> A nagy tobbseg "gaz" eseten nyom egy padlot es esetleg meg elcsavarja
> a kormanyt is. Az ABS-el szerelt kocsi hajlando ezt a ket dolgot kezelni.
> Azutan a (sok esetben a mostohagyerekkent kezelt) lengescsillapito eldonti,
> hogy megallunk-e idoben, vagy csattanunk.
Bar csak a lengescsillapiton mulna...
Sajnos ennel fontosabbnak bizonyul valami mas: az, hogy nem megyunk-e 
eleve tul gyorsan, azaz van-e fizikailag lehetoseg megallni...

> > az ABS- el ellatott fekrendszer csak csuszos uton jobb mint a 
> > hagyomanyos. A szaraz uton nagyobb a fekutja a normal fektol.
> mar parszor paran kifejtettek, az ABS-nek egyetlen helyzetben lehet
> rosszabb a fekhatasa, amikor a kerekek tu'rni/tolni tudjak a talajt
Szvsz ezutobbi egy "forditott" esetben is lehet igaz, akkor, ha a 
blokkolo kerek a radirozassal jobban lassit, mint a gordulo (v. kis 
szlippel gordulo). Ilyenkor a talaj "turja" a gumit...

> Szarazon sem tudsz ABS nelkul jobb fekutat csinalni mint vele, 
> 1. A labaddal nem tudsz olyan jol jatszani, hogy mindig tapadashataron
> tartsd a kerekeket. (Foleg veszhelyzetben nem)
Szerintem enelkul is lassithat jol a radirozo gumi... Persze hatalmas 
gumikopas mellett...  :-o

> En (es korabbi kollegaim) ezt nem egyszer megcsinaltam mar 
> kulonbozo szemelyautokon es buszokon, es megcsuszo
> kerekekkel mindig rosszabb a fekhatas. 
Normalisan sima aszfalton persze...  Ahol az e'go: gumi keni is a 
csuszast.  De egy igazabol ru:cskos feluleten??

> Lassulas meresere alkalmas muszert meg nem hiszem, hogy sok 
> ujsag tartana, ugyanis 7jegyu az ara.
Es nemhogy a meresi eredmenyeket, de gyakran meg a cikk 
mondanivalojat is atveszik... Persze az komolyreszben ugyis reklam...

> Ezt mutogatnak inkabb az RTL klubbon, 
Egyetertek!!!!!    

> Az a problema szerintem, hogy hianyzik a jo, es a nagyobb retegek 
> altal megfizethetetlen autok tesztelese. 
Mert sajna ezeknek az autoknak a reklamjaert nem fizet senki, a musornak.
Merthogy ezeknek (idehaza) nem kell reklam...  :-))))

> De Astont, Turbo Porschet, M5-ost az
> ember ritkabban lat, es engem pl. sokkal jobban erdekelne, hogy az mit tud,
> csak a miheztartasvegett. Pl. meg sem emlitik, hogy milyen az osszerakas,
> mert mondjuk az alap, vagy a fogyasztast. De erdekes, hogy 20-40-100++
> millios autokat csak ugy siman odaadnak, hogy szapuljak oket, helyben
> porges, 360 fokos fordulas, vegsebessegmeres, 
Ott igy, "termeszetben"fizetnek a reklamert ...  :-))

> Tudom hogy mi meg nem engedhetjuk meg magunknak az ilyen fajta
> autosmusorokat 
Mi megengedhetnenk magunknak... csak megneznenk es kesz.  :-)))
A gyartoknak tenyleg nem eri meg a magyar celcsoportnak reklamozni...

> (bar azert talan lehetne, ha masnem megvenni es szinkronnal leadni), 
Ezzel meg az a baj, hogy szocialis feszultsegeket szitana...
Hogy Europaban v. idehaza miert is futja ilyesmire is nemelyeknek...
Ilyenrol nem szol szivesen a media...

> Azt hallottam a radioban (szinten a M7-en 60-nal szaguldva)
> hogy az M3-ason 5.xx miliardert megepitett kapukat,
> 2.xx miliardert tervezik lebontani !! 
Az autopalyak dijtalanitasa jol johet a valasztasok idejen...
(meg ilyen aron is...  :-o)

>  hogy Turbo Zet. www.turbozet.com
> Hat, nem volt olcso a nagyobbik (Double) verzioja. Most nekem ...kb.
> 120 eFt-ba van. Szivom is a fogam. Meg nem tettem be a Focusba, 
Hany km-t kell autozni (ill. l/100km-t megsporolni) ahhoz, hogy a Focus 
alapvetoen kedvezo fogyasztasan ennyit behozz?  Komolyan.

> Az M1- re raterve este leven lehetett adni ujra az erzesnek, de 
> azt az udvariassagot, mint kint tapasztaltam a nagy autokkal 
> szemben, itt mar nyomokban sem lehetett felfedezni.
> ... Motor: 2290 kobcm. Benzines turbos.
> Teljesitmeny: 170 LE (PS) ...
Kerlek, ne erts felre, nem "fikazni" szeretnem a szerzemenyt...
Ellenkezoleg, gratulalok hozza, vezettem Saab-ot, es igen finom 
autonak tartom.
De: odakinnt nem a "nagysagot" tisztelte'k meg, hanem a 
sebesseget, mert esznel vannak, vigyaznak (tobbnyire). 
( Mar lattam nemegyszer olyat, hogy a nagymerci 150-nel
menve kitert a II-es Golf elol, mert az gyorsabban jott.
Ilyen egyszeruen... 
Persze lattam olyat is, amikor nem tert ki..  ;-)) )
A Saab exclusiv kocsi kinnt is, de nem szamit igazan 
"nagykocsinak".
Idehaza meg, ha mar nincsenek elegge esznel, akkor legalabb
a meretet tisztelne'k  (mert a Saab idehaza nagykocsi)...

Udv

Andras
+ - Megsem sajtos Renault motorblokk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


udvardybazsi meg en is irtam:
>>>
1. Emlekeim szerint 16V-s motorral rendeltem a Twingo. Most
tenyleg infarktust kaptam, lementem, megneztem, s 
megnyugodtam: rajok voltak a franciak, 16V-t raktak bele :-
))) A frasz ramhozasa miatt DJtiszy, majd kapsz a 
kartozaskor...


Szoval korrigalnek. Mint irtam, nem teruletem a mechanika, 
ezert utanakerdeztem: SZO SINCS sajtolt motorblokkrol, ugy 
neztek ram a szerelok, mint egy marslakora. Vasontveny 
blokk, alu hengerfej. Ugyanez vonatkozik a D4F motorra is 
(Bazsie). Az olajkarter sem sajtolt (hogy szednek ki a 
fotengelyt??)

Ki vetette fel a sajtolt blokkot??? Esetleg SAJTOS, nem? Az 
mondjuk francia lehet... En meg miert hittem ugyanezt? 
Rejtely...



>>>
2. A Twingom most 6 hetes, van benne majd 5.500 km. Es 
orommel jelentem, hogy az atlagfogyi 5,2-5,4. Majdnem 1 
litert ver az 1.3-as Suzukira, ugyanolyan hasznalat 
mellett. Megmondom oszinten, nem hittem volna.


BOTRANY!!! Az olajtarsasagok neveben TILTAKOZOM az alacsony 
fogyi ellen!! :-D



udv, deejaytiszy
+ - Fek berezonal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> Felado :  [International]
> Eloszor irok az oldalra a nevem Projko Attila. Atis  Egy kerdessel
> fordulnék a nagyrabecsult tarsasaghoz. Mi oka lehet annak ha fekezes közben
> egy bizonyos sebesseg tartomanyban berezonal  a kormany? Mindig ugyanannal
> a sebessegnel 70-60 kozott  :fek ,lengescsillap,csapagy,vagy mi?Elore is
> koszi !

Elvetemedett a fektarcsa. Sajnos neha a kerekagy korul is elmegy valami, ugyane
z a
jelenseg akkor is, olyankor semmi sem segit.
Azert egy fektarcsa cseret meger a dolog, az szokott lenni.

Istvan
+ - Fogyasztascsokkento (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> Felado :  [International]
> Temakor: Fogyasztascsokkento eszkozok ( 30 sor )
> En az erosebbikkel ertem el
> kb. 6%-os megtakaritast egy uj kocsinal ( Ford Focus 1.6 )

Haaaat, bocsass meg, de nekem ez egy kicsit hihetetlenul hangzik.
Meg csak 60e km-t raktam bele az 1.6-os Focusba es 7.8-11 liter/100km tartomany
ban
tudtam fogyasztasokat produkalni.
Ez 30-40%, attol fuggoen honnan szamolom. Ja, es meg tudtam volna lejjebb is me
nni,
ha nem megy a klima es a tompitott.

> www.turbozet.com
> Hat, nem volt olcso a nagyobbik (Double) verzioja. Most nekem osszesen kb.
> 120 eFt-ba van. Szivom is a fogam. Meg nem tettem be a Focusba, mert
> megvarom az 1 eves garancia idot, addig is jojjon ki a motornak minden hibaja
,

Motorhiba.:-) Ez edes volt.vagy szeteseik 500 km-en, vagy megy 150ezret es akko
r
kell szelepet allittatni. Ja, meg vezermuszijat csereltetni.

> majd utana teszem be, hogy ne legyen belole harag a szervizben. Hat, ez iger
> mindent, tobbek kozott max. 25%-os fogyi csokkenest is. Majd beszamolok
> az eredmenyekrol nemsokara. (juniusban)

Na erre nagyon kivancsi lennek, bar az en 40%-omat nem hiszem hogy felulmulod. 
A
trukkje annyi, hogy a 11litert sztradan csinaltam 190-el, a 7.8-at orszaguton
50-70-el.

Istvan
+ - Fogyasztascsokkento eszkozok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 3. Van meg egy: Tavaly jartam utana az interneten es vegulis sikerult
> behozatnom Koreabol a mostani kedvencemet. Ugy hivjak, hogy Turbo Zet.
> www.turbozet.com
> Hat, nem volt olcso a nagyobbik (Double) verzioja. Most nekem osszesen kb.
> 120 eFt-ba van. Szivom is a fogam. Meg nem tettem be a Focusba, mert
> megvarom az 1 eves garancia idot, addig is jojjon ki a motornak minden hibaja
,
> majd utana teszem be, hogy ne legyen belole harag a szervizben. Hat, ez iger
> mindent, tobbek kozott max. 25%-os fogyi csokkenest is. Majd beszamolok
> az eredmenyekrol nemsokara. (juniusban)

Ha ilyen egyszeruen es olcson lehet ekkora fogyasztas csokkenest elerni, ajanlo
m
vidd el ezt a szerkentyut valamelyik nagy autogyar motorfejleszto reszlegenek.
Garantaltan meg fogsz gazdagodni.
Ne haragudj, de ezek a koreai cegek pontosan az ilyen laikus emberek bepalizasa
bol
tudnak megelni.

Udv
SzG
+ - Sziasztok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>

Ori irta:

> nehez volt tartani, de egy darabig birtam, majd ugy 2 ora
> elteltevel elkezdtem autozni a sajat tempomat.

> A tempo fokozasaval a fogyasztas is emelkedett, de
> meglepoen jo ertekeket mutatott igy is. 200km/h folott sem
> ment a fogyasztas 16 liter fole. Ez meglepo volt szamomra,
> mivel az utobbi idoben egy Suzuki Sedanom volt(van is, csak
> most mar a nejem hasznalja), mert ezt a tempot 4 eve nem
> ismerem,

> Siegen-Debrecen viszonylatban 10 literes atlag jott ki, 160
> km/h-s atlagsebessegnel!

Na ezert eletveszelyesek a magyar kozutak

SzG
+ - Sport Auto on-line debutalas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Ma este 6-tol a Sport Auto magazin on-line valtozata, amely meglepo
modon a www.sportauto.hu cimen talalhato :), a New Yorki Autokiallitas
legfrissebb ujdonsagaival jelentkezik.
 Az on-line magazint most teszteljuk, velemenyeiteket szivesen varjuk.

 Udvozlettel,
 A szerkesztok
+ - RE: M7 - JAJ DE JO NEKUNK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dago irta:
>Aki jart arra mostanaban tapasztalhatta hogy gozerovel
elkezdtek az M7-es rekonstrukciojat
>Azt hallottam a radioban (szinten a M7-en 60-nal szaguldva)
hogy az M3-ason 5.xx miliardert megepitett kapukat,
2.xx miliardert tervezik lebontani !! 

Utalok politizalni, de remelem masnak is feltunt az idozites:
1 98-as valasztas utan M3 kapuk 5 Mrd-ert
2 2002 elott hirtelen leszerelik 2 Mrd-ert
3 M3 gozerovel 2002 elott Polgarig be kell fejezni
4 M7 hirtelen soha nem latott mertekben (egyszerre 4 helyen, kb a palya
teljes hosszanak felet) felujitas + bovites

Hat igen, ha ebbol csak 1% esik le valakinek, mar megerte...

Udv, ToBa
+ - Lambda szonda, gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Autom elvolt muszaki vizsgan, kiderult a lambda ertek  nagyon magas,  es
>valami masik ertek ami 250-nek kellene lennie is nagyon sok.
>Ugy tunik a hibas  a lambda szonda lesz..

Az a "masik ertek" valoszinuleg a HC. Tul sok az el nem egett
uzemanyag a kipufogogazokban.
(A lambda szonda mukodeset biztos leirja valaki tudomanyosan.
Ilyen melysegben nem kontarkodok bele)

>a kerdesem:
>
>ez MIERT megy tonkre egy eppenhogy most 3 eves,  nagyon nagyon
>megbizhatonak tartott  60e km-t futott auton ?
>letezik hogy ettol eszik 12-17 liter kozott igencsak "takarekos" 1.8-as
>szivomotor ?

Valoszinuleg ez is kozrejatszik a vezetesi stilusod mellett. :)


>Ant, aki utalja az autojat..

Ha a Hondarol van szó, en elcserelem latatlanba ! :)))



>Szoval gokartra az eddigi jelentkezok:
>Lovas Peter
>Lantos Tibor
>Toth Balazs
>Papp Akos
>Udvardy Balazs
>DJ Tiszy
>Szabo Krisztian

Hogyha sok ember kimenne (mini talalkozo) akkor lehet hogy en is
felautoznek Gyorbol.


>PS: szeretnek egy autot, amelyik 14mp alatt felgyorsul 160-ra es meg is
>all!!!
Jo jo de hanyszor ?  :)))


Udv,
     Zotya
+ - Re rezonancia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasz  Atis

>annak ha fekezes közben
>egy bizonyos sebesseg tartomanyban berezonal  a kormany? Mindig
ugyanannal
>a sebessegnel 70-60 kozott

Hm ha csak egy bizonyos sebessegnel akkor meg kene nezni a gumik
centirozasat de az is lehet hogy flere koptak a fekpofak elol (velem mar
elofordult). Nagyon ecceru a keplet. Vedd le a kereket maj d szedd ki a
fekpofakat, ha a belso  vekonyabb mint a kulso (vagy a kulso mint a
belso tok mindegy, nem mm-ekre hanem monjuk centikre gondoltam) akkor
vihar gyorsan csereld ki oket plusz a szanrendszer alapos tisztogatasa
is esedekes (nem oljaban mossuk ugyebar es nem zsirozzuk be :)). Ha
fekpofak okek akkor nezd meg a tarcsat nem rackas es nincsen benne borda
vagy valami (kormodet huzd vegig oldal iranyban rajta lehetoleg nem
akadhat meg semmiben, ha igen akkor irany gepmuhely felszabajoztatni. Ha
elol is dobfeked van akkor valoszinuleg van a dobban egy kis ovalitas
(felszabalyzas rulez).
Csapagy nem valoszinu mert annak fekezeskor kene elhalgatnia addig meg
morog mint egy bolhaskutya.Szoval majdnem biztos hogy elsofekek a
hunyok. Ja milyen tipsurol is vanszo??

Udv Shake

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS